איך נפטרים מבעיות נחירה בשינה? תמונה ממאגר Shutterstock
איך נפטרים מבעיות נחירה בשינה? תמונה ממאגר Shutterstock

אורנה אדריאנסן: טיפול טבעי לנחירות במרכז הארץ

פורסם בתאריך: 14.1.19 13:53

נחירות, הפסקות נשימה ואף סתום הן בעיות שמציקות לרבים ומפריעות לשינה ולזוגיות.
פתרון טבעי  ברפואה משלימה לכל אלו ועוד מציעה אורנה אדריאנסן, מומחית נשימה בריאה® בשיטת בוטייקו. כמאמר הפתגם הידוע "אין חכם כבעל ניסיון" גם אורנה הגיעה, לפני שנים, לתחום הטיפול בבעיות נשימה בשינה, טיפול בנחירות  ובריאות, כשחיפשה נואשות אחר טיפול בנחירות שנשמעו לידה במהלך השינה.

לאחר שיטוט ברשת הגיעה אדריאנסן למובילי שיטת בוטייקו – אלמנתו של פרופסור בוטייקו ובנם הרופא, המתגוררים ברוסיה. אורנה הבינה שמדובר בשיטה חכמה ובטוחה שיש ביכולתה לסייע לפתרון טבעי  למצוקתם של אנשים רבים הסובלים מבעיות נשימה בשינה, מבעיות שינה, אף סתום, שיעול מתמשך ועוד. היא למדה מהם את השיטה והמשיכה והוסמכה בהולנד ובאנגליה כמטפלת בשיטה: בוטייקו פרקטישיונר. ב-2005 החלה ללמד את השיטה בהולנד ושנתיים לאחר מכן המשיכה בישראל. הרקע והניסיון רבי-השנים בהוראת התחומים הרלוונטיים לפעולת הגוף, בשילוב הכלים המקצועיים שלרשותה, באים לידי ביטוי בסדנאות נשימה בריאה® שבהנחייתה.

הרופא ומפתח השיטה קונסטנטין פבלוביץ בוּטֵייקוֹ, התמחה בנשימה ובטיפול באמצעותה. בוטייקו פענח את הקשר בין הנשימה לפיזיולוגיה של גוף האדם ופיתח דרך מובנית לשינוי דפוס הנשימה. מטרת שיטת בוּטֵייקוֹ היא לשפר את איכות החיים והבריאות על ידי פתרון טבעי  לשיבושי נשימה שהתפתחו במהלך חיינו. השיטה המצליחה מבוססת על עקרונות פיזיולוגיים ומסקנות מדעיות שמביאות לשיעורי הצלחה גבוהים בקרב הסובלים מקשיי נשימה ברמות שונות. מדובר בשיטת החלמה טבעית למגוון בעיות נשימה כתוצאה מאף סתום/נוזל, נחירות, דום נשימה בשינה, אסטמה, שיעול מתמשך, קוצר נשימה ועוד.

לדברי אדריאנסן בבסיס השיטה יש שגרת תרגול ספציפי של נשימות ופיתוח מודעות גבוהה לנשימה. אדריאנסן מדגישה כי אינה משתמשת במושגים של "נכון" או "לא נכון" בנשימה, וזאת משום ש"אי אפשר להגיד לאדם שאינו נושם נכון" אומרת אורנה. "דפוס הנשימה שלו השתבש, הוא נושם לא בריא, אבל זה מה שנכון לו במצבו. אני מאפשרת לו לתרגל נשימות באופן שונה ממה שהכיר, עד לשיפור הנשימה והבריאות".

התרגול מתחיל בסדנאות  ונמשך בתרגילים שהמטופל מבצע באופן עצמאי בבית, בהשכמה ולקראת שינה, ליצירת השיפור ההדרגתי של דפוס הנשימה.

אורנה ממשיכה ומסבירה: "הנשימה היא הפעילות שאנחנו עושים יותר מכל פעילות אחרת, היא מתרחשת ברקע כל הזמן, וכאשר מתפתח בה שיבוש – חשוב לתקנו. התרגול כפי שהוא נלמד בסדנאות נשימה בריאה® מוביל לפתרון טבעי של השיבוש הנשימתי".

הסדנאות ממוקדות ללימוד מיטבי, להכוונה ולתרגול העצמאי בבית, וכוללות ליווי בתקופה שלאחר הסדנה. אין ספק ששינוי מודעות והרגלים, ותרגול נשימה בריאה® בשיטת בוטייקו יביא להצלחה ולשינה טובה ומתוקה.

אורנה אדריאנסן, מומחית נשימה בריאה® בשיטת בוטייקו

טלפון: 052-5925318

קישור לאתר

אורנה אדריאנסן

אורנה אדריאנסן

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר