מעצבי פנים בשרון. צילום: שי אדם
מעצבי פנים בשרון. צילום: שי אדם

מעצבי פנים מומלצים בשרון

בונים בית חדש? משפצים? אספנו עבורכם מספר מעצבי פנים מומלצים בשרון שיגשימו לכם את החלומות הפרועים ביותר

פורסם בתאריך: 23.1.19 16:24

עדכון אחרון: 28.11.19 09:09

נורית גפן – זוכה בפרס עיצוב בינלאומי לשנת 2019 A'DESIGN AWARD & COMPETITION

לאחר שזכתה בפרס היוקרתי בתחרות העיצוב A'DESIGN AWARD & COMPETITION, על עיצוב המשרדים של חברת HOUZZ בישראל, הוכיחה נורית גפן את מעמדה כמעצבת פנים ייחודית ומובילה בתחום ברמה בינלאומית. הפרס נתן את החותמת למה שלקוחות רבים כבר ידעו לפני – גפן היא מעצבת הפנים שתגרום לחלל שלכם להיות יוקרתי ובעל אווירה נעימה כאחד.

הסיפור של נורית גפן התחיל לפני עשרים שנה, כשעיצבה את הבית הפרטי שלה ונסחפה אל תוך תהליכי התכנון. גפן, אז עורכת דין לענייני נדל"ן, החליטה למכור את משרד עורכי הדין בבעלותה וללכת בעקבות הלב והעיצוב. היא סיימה בהצלחה תואר שני במנהל עסקים בתכנית הבינלאומית של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת נורתווסטרן בשיקגו, והמשיכה ללימודי עיצוב פנים. שילוב התחומים המגוונים בחייה של גפן הובילו לפיתוח פרויקטים ייחודיים, המביאים לידי ביטוי את הידע הרב שרכשה בעולם העסקים והעיצוב כאחד.

עיצוב חלל Houzz.צילום: כפיר זיו

עיצוב חלל Houzz.צילום: כפיר זיו

גפן מתמחה בעיצוב דירות יוקרה, עיצוב בתים פרטיים ברחבי הארץ, ועיצוב משרדים כמו משרדי הייטק, משרדי עורכי דין ומשרדי פרסום: "אני אוהבת לעסוק בפרויקטים שמאתגרים את היצירתיות ומאפשרים חשיבה בכיוונים מפתיעים", מספרת גפן.

אם כבר הזכרנו פרויקטים יצירתיים, גפן מציינת כי אין לה הגדרה אחת מנצחת לסגנון העיצוב המושלם: "עיצוב נכון מבחינתי הוא עיצוב שמציג שילוב של כמה עולמות, על זמני, לא מקובע ולא מושפע מאופנות חולפות", היא מציינת. התוצאה לדבריה צריכה להיות בית שיתאים לדייריו ויגרום להם ליהנות ממנו לאורך זמן. גם בעיצוב משרדים חשוב לעצב ולתכנן אותם לצרכי העובדים ולרווחתם: "לרווחת העובדים יש קשר ישיר לתפוקה, לשימור העובדים ולרווחיות החברה". לדעת גפן, כשמדובר בפרויקט עסקי יש לקחת בחשבון את חזון החברה ולהעצים אותו באמצעות עיצוב נכון.

נורית גפן. צילום: סיגל בלייר-גת

נורית גפן. צילום: סיגל בלייר-גת

גפן מסבירה כי תהליך עיצובי הוא תהליך ארוך ומתמשך, וכדי לצלוח אותו בצורה הטובה ביותר, מומלץ להימנע מקיצורי דרך ולהיות יסודיים עד הסוף: "עיצוב הבית או המשרד הוא תהליך מורכב, רווי ציפיות, לבטים והחלטות לא פשוטות, ומערב התנהלות מול אנשי מקצוע וספקים רבים. חשוב מאוד להבין את המורכבות של התהליך מבעוד מועד וליהנות מהדרך. ניתן לעשות זאת באמצעות יצירתיות בעבודה עם האנשים הנכונים וביטוי עצמי, שאני באופן אישי מאוד מקפידה עליהם עם הלקוחות שלי". משתפת גפן. הקו המנחה בעיניה הוא קודם כל עיצוב החלל ותכנונו בהתאמה אישית וייחודית עבור הדיירים, במטרה שירגישו בו 'בבית': "חשוב שהעיצוב יהיה שלם בעיני הלקוח, ושלא יגיע ממקום המתאמץ 'להרשים את האורחים'. כשעושים זאת נכון, הבית יכול גם להיראות יוקרתי וגם לתת תחושה ביתית שאנשים כה כמהים לה". היא מסבירה.

המעורבות של גפן באה לידי ביטוי בכל שלבי הפרויקט, בין אם פרטי ובין אם מסחרי, מהתכנון הרעיוני עד לעיצוב כולל והכנת מלוא תכניות התמחור והביצוע, דרך מציאת הספקים ובעלי המקצוע ועד הפרט האחרון. היא דואגת להכיר מקרוב את המשפחה והתנהלותה ברחבי הבית, על מנת להתאים לה את העיצוב המתאים ביותר שישדרג את איכות החיים מבחינה ויזואלית ופונקציונלית כאחד: "יש נטייה לנסות להכניס בעיצוב הבית סגנונות רבים, שחלקם מייצגים אופנה חולפת. הסוד הוא לעצב את החלל לפי קו יציב וארוך טווח ולהשקיע בו את מיטב החומרים, וכשמגיעים לשלב האבזור ניתן להכניס פריטים קטנים ואופנתיים שיתנו טוויסט מעניין וחדשני, ויאפשרו החלפה בעלות נמוכה בפריטים אופנתיים בבוא העת".

בנוסף לפרויקטים המגוונים שלה, גפן מנהלת בלוג עיצוב באתר הבית שלה, בו היא משתפת מביקוריה במקומות מעוצבים במיוחד בערים מרכזיות בעולם. הבלוג מנוסח בשפה קלילה ומעניק השראה עיצובית לא שגרתית, ובקיצור – שווה קריאה.

נורית גפן – מעצבת פנים

טלפון: 052-2685740

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

נורית גפן: עיצוב פנים .צילום: עמית גושר

נורית גפן: עיצוב פנים .צילום: עמית גושר


ענת שחוריי – העיצוב החכם שתמיד חלמתם עליו

פרויקט עיצוב הפנטהאוז ברמת גן הוא פרויקט נוסף יוצא מהכלל של מעצבת הפנים המוערכת ענת שחוריי, אשר לוקחת אתכם לסיור מחשבתי דרך האלמנטים החכמים והיצירתיים ביותר שתראו בפנטהאוז מפואר.

הפנטהאוז בשטח של 130 מ"ר, לא כולל המרפסות (המרפסת הראשית בשטח של 60 מ"ר), על גג בניין שנבנה בשנות השבעים, ייצר כמה אתגרים מעניינים לענת שחוריי העוסקת בתכנון ועיצוב פנים. בכישרונה הייחודי ותוך שימוש באלמנטים מיוחדים ומותאמים היא התגברה על אתגרים אלו ויצרה פנטהאוז חדש, מודרני ומרהיב.

עיצוב מתוחכם ומעורר תיאבון. צילום: עודד סמדר

עיצוב מתוחכם ומעורר תיאבון. צילום: עודד סמדר

"את פנים הבית הרסנו עד היסוד" אומרת ענת שחוריי, "כל קירות הפנים נהרסו מלבד שבעה עמודים תומכים, והפנטהאוז תוכנן מחדש ליצירת בית החלומות של בני הזוג וילדיהם. הקיר המחבר בין הסלון והמרפסת נפתח כולו (בהתייעצות עם קונסטרוקטור) ליצירת ויטרינה ענקית שמחברת בין הפנים לחוץ ומכניסה לבית את האור הטבעי".

במטבח, שחוריי יצרה חלון צרפתי גדול המשמש פתח לאור טבעי נוסף ומספק מקום לעציצי התבלין וחפצי נוי. את מעקה המרפסת מבטון היא החליפה במעקה זכוכית המספק נוף פנורמי מכל הכיוונים.

אחד האתגרים המרכזיים בעיצוב הבית היו התקרות הנמוכות המאפיינות את קווי הבניה בשנות השבעים. למרות זאת, הצליחה שחוריי להשתמש בתקרה מונמכת על ידי שילוב גופי תאורה שלא מצריכים הרבה גובה ולתכנן גם תאורה פונקציונלית וגם תאורת אווירה.

בעיצוב הפנטהאוז למראה מודרני יוקרתי, שחוריי רצתה להשיג סגנון עשיר ושופע. היא השתמשה בחומרים טבעיים ויוקרתיים והתוצאה שהתקבלה היא עיצוב מלא השראה ועוצמה, שופע בפרטים נהדרים, ביניהם העמודים הקונסטרוקטיביים בסלון אשר חופו בבריקים מפירוק, וקמין הברזל הדקורטיבי.

כיצד עיצבת את הדירה ובאילו חומרים ייחודיים השתמשת בעיצוב?

"מרחב האירוח של הבית – המטבח, פינת האוכל והסלון עם החיבור למרפסת, רוצפו באבן 'חלילה' בהירה, יפיפייה, המקנה תחושת חמימות ויוקרה. כיוון שבני הזוג אוהבים לארח, תכננתי את מרחב האירוח כמרחב אחד פתוח וגדול שתורם לתחושה של חלל מרווח ומרשים.

"עיצבתי סוויטת הורים מפנקת וחדרי ילדים מרווחים. תוכננו שני חדרי שינה לבן ולבת שעדיין גרים בבית, כשכל חדר עוצב בהתאם לאופי הדייר שלו. עיצבתי סוויטת הורים מרווחת עם שטח ארונות גדול וחדר רחצה גדול ומואר. המקלחת רוצפה בטיק בורמזי וברצפה שולבו אריחי דקור מפירוק.

חדר השינה של הילדים. צילום: עודד סמדר

חדר השינה של הילדים. צילום: עודד סמדר

"הדירה עוצבה בחומרים טבעיים: אבן, בריקים, עץ, ברזל ועור. יצרתי לוח השראה הכולל חומרים טבעיים, אשר בשילוב עם פלטת הצבעים הרכים בקירות יוצרים בבית אווירה חמימה ומזמינה. הרהיטים בסלון נקנו אצל מעצב ידוע והם תורמים לתחושת היוקרה מבלי לוותר על הנוחות".

מהם האתגרים בשיפוץ מאפס ומה היתרונות בכך?

"האתגרים בשיפוץ הם התמודדות עם אלמנטים קיימים שלא ניתן לשנותם כמו העמודים התומכים, וכן עם בלת"מים תוך כדי השיפוץ. במקרה של הפרויקט הזה לדוגמה, הסתבר לנו תוך כדי העבודה שצינור מים של הבניין עובר בתוך הבית והיינו צריכים לעבוד קשה כדי להעביר אותו החוצה. היתרונות – אפשר להרכיב את כל 'הפאזל' בלי פשרות, ללא המגבלות שקיימות בדירת קבלן וליצור עבור הלקוחות שלי את בית החלומות שלהם".

 

ענת שחוריי תכנון ועיצוב פנים

כתובת הסטודיו: שמורת נחל בניאס 3, נתניה

למעבר לאתר

טלפון: 050-5200477

אתם לא תאמינו שזה הבית שלכם. צילום: עודד סמדר

אתם לא תאמינו שזה הבית שלכם. צילום: עודד סמדר


מיכל בן נר מינימליזם חם, ותהליך עבודה ללא הפתעות

ברמה העיצובית מביאה עימה מעצבת הפנים מיכל בן נר סגנון מודרני, שילוב בין נקיון עיצובי מינימליסטי לבין חומרי גלם טבעיים וצורות א-סימטריות שיוצרות חללים חמים ומזמינים. ברמה הפרקטית מצטיינת מיכל בתהליך עבודה מובנה מאוד, מחובר למציאות, ושתי רגליים שנטועות עמוק בקרקע: "אנשים נוטים לחשוב שהתכונות החשובות ביותר במעצב פנים הן יצירתיות או כשרון אך למעשה זהו רק חלק קטן מהעבודה. מעצב פנים טוב צריך לשלוט בהמון אספקטים טכנים מורכבים: לשרטט בעצמו, לייצר פרוגרמה מדויקת, לתכנן אינסטלציה, חשמל ונגרות, לחבר לספקים טובים, לפקח על איכות עבודה ועל תקציבים, לייצר כתב כמויות מדויק שלא משאיר שום דבר ליד המקרה".

את הגישה המחוברת למציאות מביאה מיכל גם מנסיון שצברה בעיצוב פרויקט חייה: תכנון ביתה הפרטי כך שיתאים לצרכים שלה ושל משפחתה הכוללת שני ילדים קטנים: "חשוב לי לייצר חללים שאינם רק יפים אלא גם פרקטיים ומתאימים לצרכי החיים. חומרים קלים לנקיuון ומשטחי עבודה מרובים במטבח שמבשלים בו הרבה, חשיבה על גובה ובלאי בבית עם ילדים, ניצול מקסימלי של שטחי אחסון, שימוש בחומרים וצבעים שעומדים במבחן הזמן והאופנות המשתנות. הנסיון גם לימד אותי איך להגיע לתוצאות שנראות יוקרתיות ואקסלוסיביות  – אך במחירים נגישים". אחד מהמאפיינים של תהליך העבודה עימה, ומה שמבדיל אותה ממעצבי פנים אחרים, היא הקפדה יתרה על חישוב עלויות ואישורן מול הלקוח לפני היציאה לדרך "תהליך העבודה איתי מובנה ומסודר מאוד. אחרי מדידות וראיון עם בעלי הבית לגבי צרכים וחלומות אני יוצרת פרוגרמה – מעיין מסמך עקרונות לעיצוב הבית, ותוכניות עבודה תהליך שבעיצומו אני שולחת ללקוח טבלת אקסל ובה עלויות עבודה וחומרים, ולא אצא לדרך עד ששלב זה לא אושר על ידו. תקציב לעולם לא יהיה משהו כללי או בערך, ולא משהו שמשתנה עם העבודה, אלא התחייבות של ממש מול לקוח וספקים".

מיכל בן נר סטודיו לעיצוב פנים. צילום שי אפשטיין

מיכל בן נר סטודיו לעיצוב פנים. צילום שי אפשטיין

מיכל צברה אומנם נסיון רב בשנות עבודתה כמעצבת פנים – תחום בו היא עוסקת כבר קרוב לעשור, אך אל תחום עיצוב הפנים הגיעה כקריירה שניה לאחר שנים בהן עבדה כעורכת דין: "תמיד אהבתי אמנות, ציירתי מגיל קטן, ולמדתי במגמת אמנות בתיכון אך אני באה ממשפחה של עורכי דין. נרשמתי לארכיטכטורה ולמשפטים באוניברסיטת תל אביב והתקבלתי לשניהם, בסוף הלכתי ללמוד משפטים בצעירותי, אך ההחלטה ללמוד עיצוב פנים הייתה ברורה מאליה. היום אני מסתכלת על עריכת דין כעל סטייה מהדרך, ועל עיצוב הפנים כחזרה למקור". באופן לא לגמרי מפתיע היא מעידה שנסיונה כעורכת דין מסייע לה בעבודה כמעצבת פנים: "זה עוזר לי להבין שתוכניות וכתבי כמויות הם למעשה חוזים משפטיים, ולכן אני מאוד מדקדקת בדברים האלו. יש לי את הראייה של 'מה יקרה אם' – אם משהו משתבש, אם משהו לא מצוין בתוכניות, ואת ההבנה המשפטית שהכל צריך להיות מאוד מדויק, כי כל דבר כזה הוא מסמך משפטי שעוזר בהתנהלות מול ספקים ולקוחות".

מיכל בן נר עיצוב פנים. צילום שי אפשטיין

מיכל בן נר עיצוב פנים. צילום שי אפשטיין

מיכל עובדת על פרוייקטים מגוונים בתחום הדיור הביתי: תכנון פנים בתים ודירות חדשות, שיפוצי בתים ודירות קיימות, ופרויקטים של תמ"א ודירות קבלן (שינוי דיירים). היא מלווה את הלקוח משלב תכנון פנים ועד לשלב ההלבשה הסופית והסטיילינג. טיפ הזהב שלה בבחירת מעצב פנים הוא נסיון, המלצות וכימיה אישית: "כמובן שחשוב לקחת המלצות על המעצב מלקוחות קודמים, ולוודא שהוא כבר כמה שנים טובות בתחום, אבל הכי חשוב שתהיה כימיה אישית טובה היות וקשר בריא בין מעצבת ללקוחות הוא הסוד להצלחת הפרויקט".

מיכל בן נר – עיצוב פנים

טלפון:  052-8822626

קישור לאתר

קישור לדף הפייסבוק

מיכל בן נר עיצוב פנים. צילום גדעון לוין - 181 מעלות

מיכל בן נר עיצוב פנים. צילום גדעון לוין – 181 מעלות


רעיה שפירא תילתן – לבית שלכם מגיע מנטורית של הרמוניה

הכירו את רעיה, בת למשפחת אדריכלים ענפה שחוש העיצוב זורם אצלה בדם.
רעיה, שעוסקת בעיצוב בשלושים השנים האחרונות התחילה את דרכה כמעצבת גרפית, המשיכה להתפתח בעיצוב אופנה, ומצאה את הייעוד שלה בעיצוב הפנים בו היא עוסקת בשמונה השנים האחרונות.
שילוב ההתמחויות והאהבה הגדולה שלה לתחום העיצוב, הקנו לה את היכולת המדויקת לקחת סגנונות רבים, לעיתים אפילו הפכים מוחלטים וליצור ביניהם הרמוניה ואיזון.

רעיה מספרת שהיא מתחברת לעיצוב נורדי ונקי ואוהבת לערבב אותו עם אלמנטים מהודו: "השילוב בהתחלה נשמע מוזר, אבל זה בדיוק כמו לשלב בין שוקולד לצ'ילי – כשמחברים אותם בצורה הנכונה, נחשפים להפתעות קטנות שמרכיבות את ההבדל הגדול".

סלון קיר טאפט בעיצוב רעיה שפירא תילתן. צילום: ארז חיים

סלון קיר טאפט בעיצוב רעיה שפירא תילתן. צילום: ארז חיים

רעיה מתמחה בעיצוב משרדים, חנויות ובתים, ומתאימה את עצמה ללקוח ולפרויקט בין אם מדובר בדירה שנרכשה על ידי זוג צעיר ותקציב העיצוב שלו מוגבל, דירות קטנות שמהר מאוד יהפכו בעזרתה למרחב פונקציונלי, בתים נגישים לבעלי מוגבלויות, משרדים שזקוקים למקסום השטח, ולמעשה – כל חלל שדורש עיצוב, בין אם מתוחכם ובין אם פשוט.

כל מי שעבר תהליך של עיצוב בית או משרד, יוכל להעיד שחווית העיצוב יכולה להיות מרגשת ומלחיצה כאחד ומומלץ להיערך אליה בהתאם, גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה רגשית. לכן הלקוח של רעיה נמצא תמיד בראש מעייניה והיא מאמינה שהקשר ביניהם הוא המפתח לפרויקט מוצלח ומספק: "אני עוברת מסע עם הלקוחות שלי, הכימיה ביננו חשובה, והמטרה שלי היא לגרום להם להרגיש בטוחים מספיק לבטא את עצמם דרך העיצוב כדי שיהיו שלמים איתו", מספרת רעיה.

לבטא את עצמך דרך העיצוב. צילום: ארז חיים

לבטא את עצמך דרך העיצוב. צילום: ארז חיים

רעיה מזמינה את הלקוחות שלה לצאת מאזור הנוחות ולפרוץ גבולות, להיחשף לטכנולוגיה חדישה, חומרים עדכניים וצבעוניים ומבטיחה ליווי מקצועי ומסור לאורך כל הדרך שיחליף את החשש בחוויה חיובית וממנפת.
עיצוב נחשב בעיניה כפרקטי כאשר הוא גם אסתטי והרמוני מבחינה ויזואלית, ולכן היא משקיעה את כל כולה בפרויקט ופועלת לפי הוויז'ן של הלקוח, וביחד היא יוצרת את העיצוב המדויק והנכון שגורם לכולם להגיד 'וואו'!

כשמדובר בטיפים קטנים שעשויים ליצור שינוי משמעותי בחלל המעוצב, היא ממליצה לשים דגש על צבעים ותאורה, ורואה במשחק ביניהם קו מנחה שיוצר את ההרמוניה העיצובית לה היא שואפת בכל פרויקט מחדש.
אלמנטים של צבע ותאורה משפיעים רבות על מצב הרוח ועל היכולת לתפקד בצורה מקסימלית, לכן היא ממליצה על אורות חמימים ונעימים לבתי מגורים במקום אורות לבנים שמסנוורים את העין ופוגעים באווירה הביתית והרגועה. לדבריה, כשמצליחים לדייק בגוון ולהאיר אותו נכון, נראות החלל משתפרת פלאים והשינוי ניתן לביצוע גם בתקציבי עיצוב נמוכים.

אם כבר מדברים על תקציבים, רעיה מאמינה בשימוש במצב המצוי והפיכה שלו למצב הרצוי, ולא בהכרח ברכישות חדשות. חלוקה נכונה של החלל והעמדה מדויקת של הרהיטים לא פחות חשובה מהריהוט עצמו.
אתם תשמחו לגלות שהפגישה הראשונה עם רעיה היא ללא תשלום כדי שתוכלו להכיר, להתרשם, ולתאם ציפיות בלי לחץ. אחרי הכל, תהליך עיצובי שמתבצע בצורה נכונה, יוביל לתוצאות שימשיכו אתכם שנים רבות קדימה.

עושה גם מטבחים. צילום: שירה סלינגרה

TT STUDIO – רעיה שפירא תילתן

השחר 82, רעננה

טלפון: 0522589508

קישור לדף הפייסבוק
קישור לוידאו
קישור לאתר

ספריית עץ וברזל בעיצוב רעיה שפירא תילתן. צילום: ארז חיים

ספריית עץ וברזל בעיצוב רעיה שפירא תילתן. צילום: ארז חיים


שני אוסישקין – עיצוב ותכנון פנים

עיצוב ותכנון נכון של הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר לכל זוג שמתכנן בית חדש או מתלבט באיזה אופן לשפץ את הבית הקיים. כולנו רוצים לגור במקום שייתן לנו הרגשה אמיתית של "בית" בכך שישקף את סגנון החיים שלנו ואת החלומות שלנו.  בעוד רובנו חוששים כי ליווי של מעצבת פנים הינו מותרות, ההיפך הוא הנכון. מעצבת מנוסה תדע להתאים את הבית בדיוק עבורכם, תייעץ לבחירות והחלטות נכונות וזאת מתוך ידע, ניסיון ויכולת לראות את הדברים במצב מוגמר. בכך ימנעו רכישות מיותרות שאינן מתאימות וטעויות שמצריכות שינויים בבית תוך כדי עבודה או בעתיד.

אחת מהמעצבות המנוסות המלווה יד ביד משפחות רבות באזור השרון, היא שני אוסישקין, בעלים של סטודיו לעיצוב ותכנון פנים ממושב בית יצחק בעמק חפר.

בעבודתה מתרכזת אוסישקין בעיקר בתכנון ועיצוב של בתים חדשים או בשיפוץ של כאלה קיימים. שני מחוברת מאוד לעולמות התכנון ויודעת לדייק את החללים בבית כך שיהיו גם פונקציונאליים תוך ניצול מירבי של השטח, נוחות מחייה ואחסון נדרש, וזאת לצד אסתטיקה מדויקת. חלק מתפקידה הוא ללוות בניה של בתים לצד אדריכלים כאשר הם האמונים על מעטפת הבית ועל טיפול בהיתרים ואילו שני על כל המתחולל בפנים – החל מתכנון מערכות הבית (חשמל, אינסטלציה, מיזוג וכד'), תכנון החלונות וסגנונם, שרטוט ותכנון פרטי נגרות ייחודיים לבית, עיצוב המטבח וחדרי הרחצה ועד לקבלת תמונה מושלמת בה כל הפרטים, הגוונים והחללים מתאימים זה לזה.

אוסישקין, ילידת מושב כפר הס, אהבה כבר מילדות לשרטט ולתכנן את חדרי הבית. רוב העבודות של אוסישקין מתמקדות בבתים פרטיים צמודי קרקע באזור השרון, זאת מתוך אהבה לסביבת הבית והטבע עליו גדלה. שני מקפידה להבליט את נוכחות הטבע הסובב את המבנה גם בתוך הבית וזאת באמצעות פתחים גדולים ופרטים המתחילים מחוץ לבית וממשיכים לתוכו.

משרטטת מילדות - שני דרי אוסישקין. צילום: נועה ברות

משרטטת מילדות – שני דרי אוסישקין. צילום: נועה ברות

ליווי מלא לאורך כל הדרך והתוצאות מדהימות. צילום: שני אוסישקין

ליווי מלא לאורך כל הדרך והתוצאות מדהימות. צילום: שני אוסישקין

כך סגנונה של שני ייחודי לה – סגנון הנע בין מודרני נקי לכפרי מעודן. שימוש בצבעים וחומרים חמים וטבעיים לצד חלל "נקי" ולא עמוס – כך שהתוצאה הסופית היא חללים מלאים בסטייל, חמימות ותחושה ביתית.

הליווי של שני כולל את התכנון והעיצוב המלא לבית, ליווי בשטח אל מול בעל המקצוע, בחירת  חומרי הגמר כמו קרמיקה, פרקט, כלי סניטציה ובחירה והתאמה של פרטי העיצוב כגון תאורה, וילונות וכל הנדרש כדי לייצר את התמונה הנכונה המתאימה לבית. התהליך מלווה בהדמייה, כתב כמויות ובעיקר קשר אישי, הקשבה וסבלנות.

למי מכם שלא עומד בפני תהליך בניה של בית חדש או שיפוץ של הבית הקיים ורק רוצה לרענן את הבית או לבצע שיפוץ קל, ניתן לקבוע פגישת ייעוץ של מספר שעות ממוקדות, בהן תקבלו עזרה והכוונה. מי שכן מתכנן לבנות בית אך פשוט לא מעוניין במעצבת פנים צמודה יכול גם לקבוע פגישה בה ניתן לשבת על תוכנית הבית ולקבל חוות דעת שנייה על התוכניות וכן הכוונה מדויקת על האספקטים השונים שעליהם שווה לפקוח עין במהלך תכנון המבנה.

סטודיו שני אוסישקין – עיצוב ותכנון פנים

כתובת: בית יצחק, דרך השדות 50 (בתיאום מראש)

טלפון: 052-8701204

אתר הסטודיו

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

 

סגנון ייחודי הנע בין מודרני נקי לכפרי מעודן. צילום: אביב קורט

סגנון ייחודי הנע בין מודרני נקי לכפרי מעודן. צילום: אביב קורט


באה מאהבה: קארין פדר מעצבת פנים והום סטיילינג למשפחות צעירות

"גדלתי בבית מאוד אמנתי. מאז שאני זוכרת את עצמי ישבתי שעות ושיפצתי רהיטים ישנים שהיו מפוזרים בבית ומאוד אהבתי את זה", משתפת קארין פדר, מעצבת פנים מובילה ובעלת סטודיו בעין הים בחדרה. "בבית הספר המשכתי באופן טבעי למגמת גרפיקה באומנות (המגמה המובילה בגימנסיה גן נחום בראשון לציון) והשאר היסטוריה".

פדר (34), עוסקת בתחום כבר מעל לשבע שנים, היא סיימה את לימודיה במכון הטכנולוגי המוביל-HIT  חולון ויצאה עם תואר "בי דיזיין". היא מתחמה בעיקר בעיצוב דירות קבלן ובתים פרטיים ועובדת עם מאות זוגות צעירים בתהליך עיצוב הבית הראשון. היא מוסיפה: "כשחשבתי על לימודים אקדמיים, הבנתי שאומנות ועיצוב הם בלתי נפרדים ממני- הבית שלי תמיד יהיה צבעוני ומאוד מורכב עיצובית".

באה מאהבה: קארין פדר. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

באה מאהבה: קארין פדר. צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל

לא צריך להיות ילד כדי לרצות להישאר בבית פרטי שפדר עיצבה ולא לרצות לצאת ממנו לעולם. הקו העיצובי שלה מאופיין בקווים נקיים וצבעים נועזים, אקלקטיות מודרניזם ופונקציונליות. פדר מעצבת בתים עד הפרטים הקטנים- החל מבחירת הקרמיקה, הרהיטים והסלון ועד לרמת הסכו"ם. בעיצוביה היא משלבת המון יצירתיות והומור – כך שאין דירה שדומה לשנייה וכל אחת ייחודית באופייה.

לדבריה של פדר, התהליך העיצובי מתחיל בראש ובראשונה בהקשבה לצרכים המדויקים של הלקוח. "המפגש הראשוני הוא כמו פגישה אצל הפסיכולוג", היא משתפת. "ביחד אנחנו ממפים את הבעיות והרצונות ומבינים מה הטעם העיצובי. עיצוב נכון חייב להתבסס על הרמה הפונקציונלית כי משם הכל מתחיל. אני מאמינה שכל אחד זקוק לפינה נעימה, מעוצבת והרמונית לחיות בה. בסופו של דבר מדובר בבית – מקום אינטימי שאליו אנחנו חוזרים בכל סוף יום כדי להיות עם עצמנו ועם אהובינו. לכן אני רואה את הרגישות וההקשבה לצרכים כערך עליון. הסגנון העיצובי הוא כמו התכשיט הסופי- הוא חייב להשתלב בראש ובראשונה עם הפונקציה".

עיצוב פנים: קארין פדר. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

עיצוב פנים: קארין פדר. צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל

הייעוד: לעזור לזוגות צעירים להגשים את החלום

לפני מספר שנים פדר רכשה דירה לעצמה. לדבריה, לאחר שהבינה במה התהליך כרוך, היא גילתה את הייעוד העמוק שלה- עיצוב בתים לזוגות צעירים בעלי תקציב נמוך. "כשקניתי דירה הבנתי על בשרי עד כמה ההוצאות כבדות – לקיחת משכנתא, שיפוץ, קניית רהיטים ועוד. הבנתי שיש לי את היכולת לעזור לזוגות צעירים- להעניק להם את הפינה הנעימה בתקציב מצומצם".

לאחר פגישה שאורכת שעתיים עם הזוג, פדר יוצרת הדמיה שמדמה את הבית החלומי לפרטי פרטים וכך חוסכת להם הוצאות כספיות מיותרות: "ההדמיות עוזרות לקבל את ההחלטות הנכונות כשהולכים לבחור רהיטים ותאורה. אני יורדת עם הלקוח לפרטי פרטים עד רמת האקססוריז והתאורה. הזוג יכול להרגיש את החומרים, האווירה והצבעוניות כבר בשלב ההדמיה, עוד לפני שהתחלנו את התהליך הטכני. דרך ההדמיות אני סוגרת עם הלקוחות כיוון וקונספט עיצובי וממש מרגישים איך הבית הולך להראות. ההדמיה מעניקה ביטחון ויוצרת בהירות ובזכותה, הזוגות קונים אך ורק את הרהיטים הרלוונטיים ולא מבזבזים זמן וכסף מיותר".

ניסיונה העשיר של פדר מאפשר לה לעצב את הדירה בצורה מעוררת השראה גם אם התקציב של הזוג נמוך.

כשמדובר בטיפים שעשויים ליצור שינוי משמעותי בחלל המעוצב היא ממליצה בראש ובראשונה לשים לב לגודל הרהיטים והתאמתם למרחב. בנוסף לכך, היא ממליצה על שימוש בצמחים בנקודות שונות בבית (שירותים, סלון, מטבח), במטרה להעניק "חיים" למרחב. אם אתם בעניין של לצאת מהקופסא, כמו שפדר אוהבת, היא ממליצה להחליט על קיר אחד משמעותי בתוך הבית ו"לטפל" בו בעזרת צבע לא סטנדרטי, חיפוי או טפט מיוחד בכדי ליצור אווירה מעניינת והרמוניה ייחודית.

קארין פדר מעצבת פנים

כתובת הסטודיו: הצוקים 14, עין הים חדרה

מעבר לאתר

טלפון: 052-3633361

קארין פדר. צילום: צילום: עדן גבאי

קארין פדר. צילום: צילום: עדן גבאי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר