גני ילדים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
תמונה מתוך Shutterstock

גני ילדים פרטיים בכפר סבא

גן ילדים מהווה את אחת החוויות המשמעותיות שיעבור אדם במשך ימי חייו. לצוות הפועל בגן, יש אחריות מקיפה כגורם המשפיע בעיצוב עולמו הפנימי של הילד, התפתחותו ואושרו. הכירו את האנשים שהופכים את גני ילדים פרטיים בכפר סבא לכל כך מיוחדים

פורסם בתאריך: 29.1.19 10:33

גן דקלה בכפר סבא

גן ילדים מסמן את אחת החוויות המשפיעות שיזכרו אצל הילד למשך כל ימי חייו. הילדים בגן נכנסים לעולם חדש, מרתק ומרגש, המעשיר את עולמם ומיישם את פוטנציאל הלימוד והפיתוח שלהם. גן ילדים מעצב למעשה את הרושם הראשוני של הילד לתפישת החינוך, ולכן החשיבות והאחריות בניהול גן חוויתי, נעים, רגוע ועוטף לילדים, היא ראשונה במעלה.

אחד הגנים המובילים בשרון אשר שמים את הדגש הרב ביותר על הצרכים הראשוניים וההמשכיים של הילדים, הוא גן דקלה בכפר סבא.

בשל הביקוש הרב לגן הוותיק ברחוב טרומפלדור ולבקשת ההורים נפתח סניף נוסף לגן, אף הוא במרכז העיר – ברחוב רחל המשוררת.

את הגן מנהלת בחום ובהצלחה רבה, דקלה להב אברהם-  גננת מקצועית ומוסמכת, ובתה של זהבית להב שהקימה ופתחה את הגן המקורי בטרומפלדור, לפני 40 שנה.

"אני למעשה גדלתי בגן ילדים" אומרת דקלה להב אברהם. "אמי היתה גננת כל חייה, ולאורך כל שנות ילדותי ביליתי בגן הילדים שלה, התחברתי ואהבתי את התחום ולמדתי את הנושא כך שבשבע השנים האחרונות אני מנהלת את גן הילדים בעצמי".

גן דקלה כפר סבא

גן דקלה כפר סבא

הסניף החדש של גן דקלה בכפר סבא נבנה מתוך מחשבה מעמיקה על כלל צרכיו והעשרת עולמו האישי, החוויתי והתרבותי של הילד. הוא כולל חצר ענקית עם מתקני שעשועים רבים, בימבות, משטח חול גדול מאוד וגן ירק הסובב אותו, וחושף את הילדים לצומח ולטבע. בחצר מגוון רחב מאוד של מתקנים ומשחקי העשרה ופיתוח, דשא סינטטי ענק עם צליות משולשות, מסלול מכשולים, ופינת מרגוע – פינת זולה בחצר מתחת לשיח הפרחוני. יש מתקני שעשועים, יש המון בימבות שהילדים רוכבים עליהם והרבה משחקי העשרה, ודקלה משתדלת, בהתאם למזג האוויר כמובן, שמרבית הפעילויות תעשינה בחצר, המאפשרת הן פיתוח פיזיולוגי של הילדים והן קוגניטיבי ע"י משחקי העשרה ודמיון.

בפנים הגן שלושה חדרים – הגדול מחולק לפינת מפגש, פינת משחקי קריאה, פינת משחק על שטיח, משחקי הרכבה, פינת בובות, וחדר משפחה. החדר הצדדי נבנה בשיטה של קירות חצויים, כך שניתן לראות את כל הילדים מכל זווית וכן מאפשר תחושת מרחב כללית. חדר זה כולל ג'ימבורי עם כדורים, פעילויות על קיר מוטורי לחיזוק חגורת הכתפיים והשרירים, משחקים רבים וכן ציור של עץ מרצפה לתקרה שמייצג את עונות השנה בעליו ופירותיו המתחלפים בהתאם לעונה הנוכחית.

החדר השלישי הוא חדר אינטימי בו מתקיימים מפגשים אינטימיים בקבוצות קטנות יותר בהם עובדים עם הילדים על מוטוריקה עדינה, שירים, דקלומים, סיפורים, ובו הילדים נחים וישנים שנת בוקר.

הסניף החדש מנוהל אף הוא בידי דקלה ובכל אחד מהסניפים מוצבות שתי גננות מוסמכות ו- 4 סייעות שעובדות יחד איתן. גילאי הילדים בגן החל מ- 9 חודשים ועד לשנתיים ו- 9 חודשים, בשתי קבוצות נפרדות.

שימת דגש נוספת ומרכזית היא על הארוחות. הילדים נהנים מ- 3 ארוחות ביום כשהמזון הוא טרי, טבעי ובריא ללא חומרים משמרים. את הארוחה הבשרית מכינה דקלה מידי יום והתוספות כולן מקמח מלא והמון ירקות ופירות.

על הביקוש הרב לגן שהוביל להקמת סניף נוסף, אומרת דקלה: "ההורים מגיעים בעיקר מפה לאוזן. הצוות מנוסה וותיק ואנחנו מקפידות מאוד על אווירה רגועה בגן, על שיח שקט ונעים, על חום וחיבוק חם ועוטף לילדים. הפעילויות והמתקנים בגן, כולם תוכננו באופן כזה המאפשר לילדים  חקר רב והתבוננות אקטיבית".

"אנו מעשירים את כל אלו בארבע חוגים המועברים בגן ע"י מפעילים חיצונים מומחים בתחומם: "חוג חיות, חוג מוזיקה, חוג התעמלות ותיאטרון בובות אחת לשבועיים, לטובת הנאת הילדים".

שמים דגש על פעילויות סנסומוטוריות החשובות במיוחד להתפתחות בגיל הרך ומדברות אל הילדים בגובה העיניים,

חשוב לנו להכיר כל ילד באופן אישי, לחבק אותו ולנשק אותו ולקדם אותו מהמקום בו הוא נמצא.

מהמקום המוגן והבטוח יצמח גם הביטחון לחקור, ללמוד ולהתפתח.

רחל המשוררת 19 כפר סבא
טלפון 054-4421245
'גן דקלה' בפייסבוק

גן דקלה כפר סבא

גן דקלה כפר סבא


הבית של ורוניקה

הכירו את הבית שהוא גן והגן שהוא בית! הבית של ורוניקה בכפר סבא הוא גן אינטימי, אישי ואיכותי, המשמש כמשפחה השנייה העוטפת, החמה והאוהבת של הילדים.

כשתיכנסו לגן הילדים 'הבית של ורוניקה', הדבר הראשון שיפעים את ביקורכם הם קולות הצחוק והשמחה, לצד המולת הילדים החיונית, פטפוטיהם המתוקים והתלהבותם השוקקת. ככה זה, כשגן ילדים מנוהל ברגישות, אהבה ומקצועיות וכשהילדים זוכים לצוות שדואג לכלל צרכיהם ומייצר עניין וחווייה בכל רגע נתון.

'הבית של ורוניקה' הוא בית לכל דבר, עבור הילדים ועבור ההורים  המשתפים והמשותפים בכל הנעשה בגן. בית המנוהל בידי ורוניקה אברוצקי, גננת מקצועית מזה 27 שנים ובליוויה המקצועי של נוית ענבר, בעלת תואר שני, המגיעה עם ניסיון של 20 שנה בתחום הדרכות ילדים מגוונות.

הגן מותאם לגילאי חצי שנה ועד ארבע, משתרע על שטח גדול ופסטורלי בבית פרטי בכפר סבא. הוא כולל חצר אחורית גדולה עם שטיח דמוי דשא, מגוון מתקני שעשועים בטיחותיים ושלל משחקים מכל סוג. בחצר הקדמית ישנה גינת חול גדולה להנאת הילדים.

הבית של ורוניקה

הבית של ורוניקה

בפנים הגן, שלושה חללים גדולים ומרפסת שמש וכל אחד מהם מיועד לשימוש אחר: חלל אחד עם משחקי קופסא, הרכבה ומשחקי פיתוח חשיבה, המשמש גם כחלל שינה באמצע היום, חלל שני שמאובזר בג'ימבורי, משחקי תחושה, בובות ועגלות, מכוניות, דוכן ירקות, עגלות סופר וכד', המאפשר לילדים ללמוד במשחקם את עולם המבוגרים. החלל השלישי גדול ומשמש לפעילויות מתכוננות לכל ילדי הגן כגון: מפגשי בוקר, חגיגת ימי הולדת, אירועים וחגים, חוג תאטרון ומרפסת השמש שבה יש מגוון חומרי יצירה לילדים.

בגן מוצעות 4 ארוחות במהלך היום: ארוחת בוקר, ארוחת ביניים- פירות, ארוחת צהריים וארוחת ארבע. תפריט המזון נבנה ע"י דיאטנית, מתמחה בילדים, כשהתפריט עשיר ובייתי.

ורוניקה אברוצקי, מנהלת הגן, אומרת: "הבית של ורוניקה נוצר מתוך תחושת שליחות, אהבה רבה ורצון משמעותי לפתח ולטפח כל ילד לממש את יכולותיו.העבודה נעשית בקבוצות קטנות ומותאמות לרמות של הילדים. ישנם מפגשים משותפים ומפגשים ממוקדים על פי הגיל והתפתחות הילד. אני רואה בזה כייעוד בחיים וכזכות גדולה שניתנה לי להעניק ולהשפיע בגילאים האלו".

נוית ענבר, מוסיפה: "אנו מעודדות את הילדים לסקרנות ומייצרות עבורם חוויה לימודית רב חושית. אני מגיעה מעולם מספרי הסיפורים, הדרכות טיולים ועולם הטבע והתכנים הייחודיים הללו משולבים בנוסף לתכנים השנתיים של הגן, דבר שמעשיר פי כמה את עולמו של הילד".

"אנחנו מזמינות אתכם לבית שלנו, כי את המשפחה הזאת אתם יכולים לבחור!" מסכמת ורוניקה.

כתובת הגן: סוקולוב 15 כפר סבא

טל: 0525723388
קישור לאתר
קישור לדף הפייסבוק

הבית של ורוניקה. צילום: נווית ענבר

הבית של ורוניקה. צילום: נוית ענבר

הבית של ורוניקה

הבית של ורוניקה



כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ילנה

    שלום, הבת הקטנה שלי בגן של ורוניקה מאז גיל חצי שנה. היום כבר בת שנתיים. ממליצה בחום! ילנה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הבן שלי (בן שנה ושלושה חודשים) בגן של ורוניקה ונהנה מאוד מההפעלות המעשירות. כל יום בגן הוא חוויה חדשה. הצוות דואג לכל צרכי הילדים בכל שלב ושלב של שהייתם בגן. הילדים רגועים ונראים שלווים מאוד, במשחקים ובארוחות הבוקר והצהריים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר