מעצבי שיער בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
מעצבי שיער בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

מעצבי שיער מומלצים בכפר סבא

התסרוקת הישנה יושבת לך כמו סכך על הראש? אספנו במיוחד עבורך מעצבי שיער בכפר סבא שיעצבו לך את התסרוקת שתמיד חלמת עליה

פורסם בתאריך: 7.2.19 11:53

יוסי שבתאי

השיער שלנו דורש הרבה מאוד תשומת לב, בין אם אתן נשים ובין אם אתם גברים השיער הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר עבור כל אדם, הוא משדר אופי ומעביר מסר לגבי מי ומה אנחנו, הוא מרמז על האופן שבו אנחנו מטפחים את עצמנו ובחלק מהמקרים הוא אפילו סימן ההיכר המרכזי שלנו (שלום לכל המתולתלות). לכן, כשזה מגיע לשיער הדבר החשוב ביותר הוא למצוא ספר איכותי, כזה שמצד אחד יקשיב לנו ויבין מה אנחנו רוצות לעשות בשיער ומצד שני ידאג להעביר את המקצועיות והקסם שלו דרך הידיים וישירות לזקיקי השערה שלנו.

יוסי שבתאי שהתחיל להתעסק בעיצוב שיער עוד בגיל 14 ידע מאז ומתמיד שהתשוקה שלו בחיים היא עבודה עם שיער. בגיל 20 פתח את המספרה שלו "יוסי שבתאי" שפועלת כבר 25 שנה בהן צברה מוניטין ונהייתה שם דבר באזור.
במרוצת השנים הספיקה המספרה להפוך מאות ואלפי לקוחות מרוצות ליצירות אומנות מהלכות. כדי להבטיח כי כל לקוחות המספרה תצאנה עם שיער מדהים בעל מראה כתיפתי ומלא ברק משתמש שבתאי בחומרים הטובים ביותר ומתמחה בכלל השיטות החדשות שמבטיחות שכל לקוחות המספרה יראו כאילו יצאו הרגע מקטלוג אופנה 2019.

מי שתגיע למספרה תשמח לגלות כי המקום מציע את כל מגוון השירותים שהשיער מבקש:
● תספורות
● החלקות
● תוספות שיער
● צבעים
● גוונים
● סלסול
● תסרוקות ערב
● תספורות לגברים, ילדים ועוד

מגשים חלומות - יוסי שבתאי. צילום: יוסי שבתאי

מגשים חלומות – יוסי שבתאי. צילום: יוסי שבתאי

במספרה ארבעה ספרים מקצועיים ובנוסף על כל טיפולי השיער המהממים אפשר למצוא במקום גם טיפולי מניקור, פדיקור ושעווה לכל מי שרוצה לפנק את עצמה ולגרום אפילו למראה לקנא. כמו כן, אפשר למצוא במספרה את כל מה שצריך לטיפול ולטיפוח השיער: שמפו, מסכות לשיעור, קרמים ועוד.

אם את מחפשת ספר טוב וקבוע שיבין אותך תוכלי להתקשר למספרת "יוסי שבתאי" עוד היום ולקבוע תור למהפך.

כתובת: רחוב רפפורט 3, קניון הירוקה כפר סבא
טלפון: 09-7666371

שעות פעילות:
א-ה: 20:00-09:30
ו': 15:00-08:30

לאתר המספרה
לדף הפייסבוק של המספרה

כל סוגי התסרוקות והתספורות. צילום: יוסי שבתאי

כל סוגי התסרוקות והתספורות. צילום: יוסי שבתאי


שיק וסטייל: מספרת פרג' עיצוב שיער

עם זוג מספריים ביד, חיוך של מיליון דולר ושיק מופלא ומיוחד במינו, מעצבת השיער שרי לב מגשימה את חלומות עיצוב השיער לנשות כפר סבא והסביבה

הכירו את מספרת פרג' בכפר סבא, המנוהלת בידי אשת השיק והזוהר: שרי לב. את המספרה הקים האב פרג' לפני 50 שנה, וכיום מנהלות אותה שרי לב בשותפות מקצועית ובמומחיות יוצאת דופן, עם אחותה שרה לטאי.

שרי ידועה בתלתליה הקופצניים, בחיוכה הרחב ובגווניה המיוחדים של אישיותה הכובשת. כך, כל עובר אורח שנכנס למקום וכל לקוח שהזמין תור מראש, אינו יכול להישאר אדיש לקסם ולאווירה המחשמלת.

המקום תוסס, חי, עכשווי והכי שיקי שיש, עד כי לעתים את עשויה לשכוח שאת במרכז כפר סבא ולא ברחובות לונדון. מספרת פרג' נמתחת על פני סלון גדול, לובי רחב ידיים, פינת קפה ומתוקים מפנקת, כיסאות עור רכים לישיבה, והאחיות פרג' שמתרוצצות בסטייל בין הלקוחות ומוודאות שכולן וכולם יהיו מרוצים.

האישה והתלתלים

התלתלים הפזורים, המעטרים את ראשה של שרי לב הם חלק בלתי נפרד מאישיותה השובבה  ומלאת החן, וכך בהתאם היא מייעדת את נושא התלתלים ומותחת אותו לכיוון חיובי ואותנטי. "תלתלים זה הכי מדליק שיש". אומרת שרי לב. "בניגוד לכל המספרות ולנשים רבות שבוחרות להחליק ולהשטיח את התלתלים, במספרה שלנו אנחנו מומחיות בתחום".

מה זה אומר, מומחיות בשיער מתולתל?

"קודם כל אנחנו בעד תלתלים. שיער מתולתל הוא יפה, עשיר וסקסי, והוא מתאים לכל אחת, רק צריך לדעת איך לסדר אותו נכון. אחד הדברים שהכי חשובים לנו במספרה הוא לא לשנות את המראה הטבעי של הלקוחות שלנו ולא 'להיפטר' מהשיער המתולתל או להחליק אותו בכוח. באמצעות התכשירים האיכותיים והטובים והעיצוב המתקדם שאנו מספקות, נוכל לשדרג את מראה התלתלים של כל אחת וכל אחד. זה מצריך חשיבה חכמה, התאמה מדויקת ונכונה למראה הפנים, ועיצוב תלתלים נכון ואסתטי שמשדר עוצמה או רכות, בהתאם לאישיות הלקוח. אנחנו בעד העצמה עצמית וטיפוח נכון ומתאים לאישיות ולמראה".

מהיכן הגיעה המשיכה שלך לתחום עיצוב השיער?

"אני מעצבת שיער מאז שאני זוכרת את עצמי". אומרת שרי ומחייכת. "כבר מגיל ארבע, הייתי מספרת את בובות הברבי שלי. בהמשך, כשגדלתי קצת בגיל שתים עשרה, החברות שלי היו שפני הניסיונות. הייתי מעצבת את השיער שלהן, מספרת אותן ויוצרת להן מראה ייחודי. לימים, כשהבנתי שזה התחום בו ארצה לעסוק, למדתי עיצוב שיער ב'יאיר ורות' בפתח תקווה, ואת ההשתלמות עשיתי ואני עושה עד היום ב'Toni & Guy' בלונדון ובאקדמיות לעיצוב שיער מהמובילות בעולם".

שרה לטאי

שרה לטאי, אחותה של שרי, שותפה במספרה יחד איתה, מביאה למקום נופך שונה, חדשני ואוונגרדי. "אני רואה בתחום עיצוב השיער את המקום היצירתי, הקסם שמספקת האפשרות לפסל את השיער במגוון צורות ורבים". שרה אומרת.

שרה למדה עיצוב שיער ב'יאיר ורות' בפתח תקווה והדריכה שם למשך שנתיים. אף היא מבצעת השתלמויות מקצועיות סופר חדשניות ומתקדמות ברחבי העולם.

הקו החדשני המרענן ששרה מספקת ללקוחות המספרה, ממצבים את מקומה הייחודי. כך, לא תראו אותה חוזרת על עיצוב מיוחד שבצעה, ותמיד היא תשתדל לשנות ולהעניק לכל אחת ואחד מראה ייחודי ושונה. לקוחות המספרה זוכים למראה פנטסטי, מרתק, מקורי ומעורר השראה.

מספרת פרג', כפר סבא.

מספרת פרג', כפר סבא.

מלונדון לכפר סבא במשיכת מסרק

האקדמיה של Toni & Guy בלונדון היא אחת האקדמיות המובילות בעולם לעיצוב שיער. מדובר בבית ספר בינלאומי סופר מתקדם למקצועות הקוסמטיקה, המציע הכשרה ברמה עולמית ב 19 אקדמיות ב- 12 מדינות, ומוכר כמגשים חלומות של ממש בתעשיית היופי.

שרי ואחותה שרה, עוברות השתלמויות באקדמיה של Toni & Guy בלונדון ובאקדמיות נוספות בעולם מדי שנה, ומביאות ארצה למספרה שלהן את צו האופנה העכשווי והמתקדם ביותר מהבירה הבריטית. האופנה והצבעים של לונדון מונגשים במלוא עוצמתם ללקוחות, וגם אם לא היית בלונדון מעולם, כשתצאי ממספרת פרג'

אווירה ייחודית ומלוא הקסם

במספרת פרג', מבצעים את כל סוגי התספורות, הגוונים, ההחלקות, העיצוב והצבע והכימיה בטכניקות המתקדמות שיש. האווירה ייחודית ומהנה והשיק הקסום מורגש היטב. השיחות בין מעצבות השיער האנרגטיות ובין הלקוחות, קולחות ונמתחות למחוזות מגוונים ומרתקים. "אנחנו מחליפות מידע ומספקות טיפים שונים, כך הלקוחות יוצאות בסוף התהליך עם מראה חדש ומרענן, ועם אנרגיות חדשות שהם לוקחים איתם הביתה". הניסיון הרב שצברו כמו גם גישתן הייחודית למקצוע, מאפשרים לשרי ולשרה להעניק לכל לקוחה את הטיפול המושלם לשערה ולשוות לה מראה אופנתי ומעודכן שמתאים לאישיותה ולסגנון חייה.

כתובת המספרה: ויצמן 60 מול קניון ערים כפר סבא.

טלפון: 09-7675469

מעבר לעמוד פייסבוק

מספרת פרג' עיצוב שיער. צילום: אלכס מוניץ

מספרת פרג' עיצוב שיער. צילום: אלכס מוניץ


מספרת ליאור M

את המספרה של ליאור מנצור, ״ליאור M״, לא צריך להציג, שכן מדובר באחת המספרות המוכרות והמצליחות בכפר סבא. אך רק למקרה שזה עתה עברתם לאזור ועדיין לא הספקתם להבין מי נגד מי, נעזור לכם לעשות קצת ״סדר בראש״.

מספרת ליאור M שנפתחה אי שם ב-2007 עובדת במרץ כבר 13 שנים עם קהל לקוחות גדול שמבין שעם איכות אי אפשר להתווכח. את המספרה מנהל ליאור מנצור, ספר מקצועי בעל ניסיון של 20 שנים, בעל רזומה מרשים ביותר ועם תשוקה אדירה לתחום, שהביאה אותו לכבוש פסגות חדשות, פעם אחר פעם.

״הדבר שהכי חשוב לי במספרה הוא שהלקוחות שלי ייהנו להסתכל בראי אחרי שסיימנו. מגיעות לכאן נשים שחולמות על תסרוקת או תספורת חדשה שתרענן להן את הלוק, וזה התפקיד שלי להפוך את החלום למציאות״, משתף ליאור.

כל מה שאתן צריכות במקום אחד

המקום מציע את כל השירותים והטיפולים בשיער לנשים, גברים וילדים, החל מהחלקות, צבע, גוונים, אומברה ובליאז', דרך תספורות ותסרוקות, וכמובן תסרוקות ערב ותסרוקות לכלות.

אם אתן מתכוננות לאירוע חשוב, או שבשעה טובה יום החתונה שלכן קרב ובא, ואתן מחפשות ספר שילווה אתכן לאורך כל האירוע, תוכלו לתאם עד שלושה שבועות מראש עם ליאור שישמח ללוות אתכן ולהבטיח שהשיער שלכן יראה מהמם לאורך כל האירוע.

היום הגדול שלך הולך להיות יום שיער מושלם. צילום עצמי

היום הגדול שלך הולך להיות יום שיער מושלם. צילום עצמי

הלמידה לא נגמרת אף פעם

מקצוען אמיתי הוא אחד שתמיד מוציא את עצמו מאזור הנוחות כדי ללמוד דברים חדשים. כחלק מהשאיפה של ליאור לתת את השירות הטוב ביותר לכל אחת ואחד מלקוחותיו, הוא מקפיד לטוס מספר פעמים בשנה לחו״ל, כדי להעשיר את הידע, ללמוד על טכניקות, חומרים וסגנונות חדשים, ולחזור לארץ כשהוא מעודכן לפי צו האופנה האחרון.

״אני טס פעמיים בשנה לאקדמיות מסביב העולם, שם אני עובר במשך שלושה-ארבעה ימים אינטנסיביים הכשרות חדשות שמחדדות את כישוריי ונותנות לי כלים חדשים לעבוד איתם במספרה. פעם נוספת בשנה אני גם טס לתערוכה בלונדון, שם אני זוכה להיחשף לכל החידושים שקורים בעולם השיער וכך אני גם חוזר כל פעם עם רוח גבית חדשה והמון רעיונות מעניינים לעיצובי שיער, כאלו שתופסים את תשומת הלב ונותנים מראה אלגנטי ואופנתי״.

המקצועיות של ליאור והיכולת שלו לעבוד עם מגוון חומרים ובמגוון סגנונות היא שהפכה את מספרת "ליאור M" לאחת המספרות המובילות באזור כפר סבא. בין אם אתן מתכוננות לאירוע גדול, ובין אם סתם בא לכן לרענן מעט את הלוק וללכת על כיוון אחר עם השיער, תוכלו ליצור קשר עוד היום עם ליאור ולהגיע לטיפול תחת ידיו המקצועיות של אחד הספרים הנחשבים ביותר באזור.

 

מספרת ליאור M

כתובת: וייצמן 37, כפר סבא

טלפון: 09-7404898

שעות פעילות:

א-ה: 19:30-09:00 (חוץ מיום ג')

ו: 14:00-08:30

מעבר לאתר

מעבר לאינסטגרם

מעבר לעמוד הפייסבוק

עדינות, דיוק ויופי. צילום עצמי

עדינות, דיוק ויופי. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    רציתי להוסיף עוד שם לרשימת המספרות המומלצות:
    המספרה של מוניק גאון.
    אני לקוחה שלה כבר 15 שנה והיא באמת…גאון.
    כל השירותים ניתנים שם בעלויות הוגנות ומאור פנים.
    התכונה הבולטת של מוניק שהיא אישיות מקסימה בפני עצמה( ותורמת רבות לקהילה אם בתספורות בבתי חולים ואם בעוד מעשי חסד, לקשישים או נזקקים, שעליהם היא ממעטת לספר…), היא, שהיא לא מציעה ללקוחותיה מה שלא היתה עושה לעצמה או לילדיה.
    יחד איתה עובד במספרה גם יוחאי, בעלה, שעוזר בכל מה שצריך ותורם עם חוש ההומור שלו ושאר הפינוקים, לאווירה הביתית הנגינה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר