משרדי נסיעות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
משרדי נסיעות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

משרדי נסיעות בשרון: הכירו את המומחים לתיירות

ביס גרמניה השייכת למשרד הנסיעות המוביל 'גנים טורס' תיקח אתכם למסעות מרגשים ומסעירים ברחבי המדינה המופלאה. להכיר את הפנים הרבות של גרמניה

פורסם בתאריך: 19.2.19 18:08

ביס גרמניה: הכירו את המומחים לתיירות לגרמניה

המאפיין העיקרי והבולט של גרמניה הוא המגוון הרחב של אפשרויות התיור שיש למדינה להציע.

עבור המבקרים, גרמניה מציעה את אירופה המודרנית והקלאסית במיטבה: ערי מטרופולין גדולות עם קו אדריכלי מרשים וקתדרלות עוצרות נשימה. חיי תרבות ולילה מסעירים, מוזיאונים ותרבות עשירה, ומנגד, כפרים ציוריים ועיירות מלאות חן, טירות רומנטיות, אגמים צלולים, יערות ושמורות טבע יפהפיות שיד אדם כמעט ולא נגעה בהן.

סוכנות הנסיעות 'ביס גרמניה', מתמחה וממוקדת בגרמניה המדהימה והמופלאה. הסוכנות נוסדה ע"י מומחים ממשרד 'גנים טורס' הפועל מזה 60 שנה, ומנוהלת בידיה המיומנות של ורדה מרק, סוכנת נסיעות בעלת ניסיון וותק נצבר מזה עשרות שנים ומוניטין ללא תחרות.

'ביס גרמניה' עוסקת בשיווק יעדים תיירותיים מופלאים לפרטיים ולמשפחות בצורה אינדיבידואלית או בקבוצות. החברה מארגנת טיולי תמריץ לחברות, טיולי קונספט כגון: מסעות רכבים מפנקים וטיולי אופניים, טיולים לקהלים מגוונים כגון: טיולי מקהלות לפסטיבלים, ועוד. החופשות תפורות בהתאמה לצרכי הנוסעים על פי רצונותיהם וחלומותיהם, כאשר 'ביס גרמניה' מצטיינת בהגשמת חלומות ובעמידה בציפיות הלקוח על פי תקציבו ושאיפותיו.

"בביס גרמניה, אנו מציעים את המוצרים האיכותיים ביותר מתוך היכרות אישית ובעקבות ניסיונם של אלפי לקוחות מרוצים". אומרת ורדה מרק "בנוסף, המשרד מהווה חלק ממשרד 'גנים טורס' הגדול והמוכר, המומחה במאות יעדים תיירותיים בכל רחבי העולם".

ורדה מרק מביאה עמה ניסיון רב בתיירות ואהבה עמוקה לתחום. "צוות המשרד ישמח לבחור יחד אתכם, להמליץ ולבנות שלב אחד שלב את חופשת החלומות שלכם ולוודא ששום דבר לא יישכח בדרך. כל אתר תיירותי נחשק, כל מסעדה מומלצת וכל מלון איכותי, יכנסו לתפריט". היא מציינת.

על אילו אתרים את ממליצה במיוחד, בבחינת מקומות שאסור לפספס?

"ברלין, בירתה של גרמניה, מציעה לתייר הישראלי שילוב של  היסטוריה, מוזיאונים מעניינים וחיי לילה תוססים. היהדות היא בגדר נושא מרגש במיוחד בעיר, אשר מציעה מספר אתרים רלוונטיים, כגון: המוזיאון היהודי, אנדרטת השואה, בית הכנסת הגדול ורציף 17.

ישנם האתרים הקלסיים והמעניינים ברחבי העיר כמו החומה, מוזיאון החומה, הריכסטאק, ארמון שרלוטנבורג, הרבעים השונים ועוד. וכמובן, הערים מינכן והמבורג, ערים יפות ומעניינות במיוחד שגם בהן מומלץ מאוד לבקר".

איזה טיול תרכיבי לדוגמה למשפחות עם ילדים?

"ביס גרמניה שולחת מאות משפחות לחופשה משפחתית ביער השחור. היער השחור היא חופשה אידאלית למשפחות מבחינת האתרים המשלבים טבע ואטרקציות, הלינה הנוחה בדירות מצוידות להפליא עם מטבח מאובזר וכל הצרכים הנדרשים למשפחה, וכרטיסי האטרקציות המגוונים התורמים לחסכון ניכר.

למשפחות שביקרו ביער השחור אנו ממליצים לחזור לגרמניה ולבקר במקומות לא פחות יפים ומתאימים כגון: חופשה בבוואריה, לאורך הריין והמוזל או בצפון גרמניה, ביקור בשמורת  השפרוואלד ועוד ועוד.."

ולזוגות?

"זוגות יכולים ליהנות מחופשת עיר הכוללת מלון מפנק, בתי קפה ומסעדות, מופעים וחיי לילה תוססים. את כל אלו ניתן למצוא בכל עריה הגדולות של גרמניה כמו פרנקפורט, המבורג, מינכן וכמובן ברלין.

עבור זוגות אשר מעדיפים להתפנק, ישנן ערי ספא ומעיינות  בגרמניה עם מרחצאות ומלונות ספא מפנקים, כגון: בבאדן באדן, באד ריכנאל, באד וויסה ועוד. גם שייט לאורך הריין היא חופשה  רומנטית במיוחד.

לזוגות המעדיפים לאהוב בטבע, נמליץ על ביקור בשמורות מדהימות עם אפשרות לקחת סירה ולטייל, לרכב על אופניים או לבחור במסלולי הליכה(טרקים)".

מה מייחד את גרמניה מיתר מדינות אירופה?

"בעיקר מגוון סוגי הנופש והפעילויות אשר ניתן להתאים לכל נוסע ולהגשים כל חלום במחירים שווים לכל נפש".

מדוע את אוהבת את המדינה?

"אני מחוברת לגרמניה מהבית. הורי עלו לארץ מגרמניה וספגתי את התרבות והשפה הגרמנית מילדות וכעת, בחיי הבוגרים, אני מרבה לבקר במדינה ולגלות את המגוון הרחב שיש לה להציע וכמה שהיא פונה ומותאמת לתייר. מביקור לביקור אני רק אוהבת אותה יותר".

ספרי קצת על סצנת האוכל בגרמניה?

"הסצנה הקולינרית בגרמניה התחזקה באופן משמעותי בשנים האחרונות, עם לא פחות מ-292 מסעדות בעלות כוכבי מישלן: 243 מסעדות בעלות כוכב מישלן אחד, 39 מסעדות עם שני כוכבי מישלן ו-10 מסעדות בדירוג של 3 כוכבי מישלן. המסעדות הללו פזורות ברחבי המדינה כולה – בערים גדולות וגם בכפרים קטנים, ומציבים את גרמניה במקום השני בעולם מבחינת מספר המסעדות בעלות כוכבי מישלן, מיד אחרי צרפת".

כתובת סוכנות ביס גרמניה:

דרך רמתיים 32, הוד השרון

טלפון: 03-5655111

קישור לאתר

היער השחור. תמונה ממאגר Shutterstock, Funny Solution Studio

היער השחור. תמונה ממאגר Shutterstock, Funny Solution Studio


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר