מוסכים מומלצים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
מוסכים מומלצים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

מוסכים מומלצים בכפר סבא

בתכל'ס, הרכב שלנו הוא אחד מהחברים הכי טובים שלנו. אנחנו נמצאים איתו במשך רוב שעות היום, שומרים עליו נקי ומצוחצח ומתחזקים אותו. אך למי הכי כדאי לפנות כאשר הוא נפגע או מתקלקל? יצאנו להכיר כמה מוסכים מומלצים באזור כפר סבא.

פורסם בתאריך: 21.2.19 17:15

דנאל מוטורס- סוכנות מורשית טויוטה בכפר סבא

מכלול שירותים לרכב, מגוון דגמי טויוטה חדשים, ליסינג, טרייד אין, מועדון לקוחות, שירות הכנה לטסט  – כל אלה ועוד תחת קורת גג אחת בדנאל מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה כפר סבא.

דנאל מוטורס, סוכנות מורשית טויוטה בכפר סבא, נוסדה בשנת 2007 ע"י האחים יעקב ואיציק כהן. הסוכנות מעניקה לקהל לקוחותיה הגדול מכפר סבא, רעננה, הוד השרון, כוכב יאיר, אלפי מנשה, מתן, טירה, טייבה ואזור השרון – שירות ברמה הגבוהה ביותר, מקצועיות ואמינות בלתי מתפשרת- כל אלה כיאה לפרמטרים הקפדניים של טויוטה העולמית.

מיום הקמתה, הציבה דנאל מוטורס בעדיפות הגבוהה ביותר את נושא שביעות רצון לקוחותיה. לראיה, היא צוינה לשבח בשנת 2008 ע"י יבואן טויוטה ישראל על השירות המצוין ללקוחותיה וב-2009, 2010 ו-2011 זכתה בפרס איצ'יבאן (מספר 1 ביפנית) ע"י טויוטה אירופה. מדובר בהישג חסר תקדים.

דנאל מוטורס. צילום: אוהד פליק

דנאל מוטורס. צילום: אוהד פליק

נושא המצוינות בשירות בא לידי ביטוי בליווי האישי והיחס האישי אותם מקבל הלקוח, תוך הקפדה על שיפור מתמיד במערך השירות. השירות האיכותי בנוסף ליחס החם והמשפחתי הובילו להצטרפותם של רבים למעגל הלקוחות של דנאל מוטורס.

הסוכנות משתרעת על שטח גדול ויפהפה, הכולל את אולם התצוגה המציג את מגוון דגמי טויוטה החדשים ומרכז שירות המעניק מגוון רחב של שירותים לרכב. עשרות העובדים בסוכנות הינם מבעלי המקצוע הטובים בארץ, בעלי ניסיון רב ומומחיות רבה שהוסכמו על ידי היבואן, יוניון מוטורס. המחלקות השונות במרכז השירות מצוידות במכשור החדשני ביותר ובאמצעי הטכנולוגיה המתקדמים ביותר שיש בענף.

מרכז השירות בדנאל מוטורס מעניק מגוון שירותים לרכב:

  • מכונאות
  • פחחות וצבע
  • חשמל ודיאגנוסטיקה
  • טיפולים שוטפים
  • שירות הכנה לטסט
  • התקנת מובילאיי ואביזרים
  • צמיגים וכיוון פרונט

יועצי השירות מלווים את הלקוחות לאורך כל התהליך, מרגע כניסת הרכב ועד יציאתו. במקרה של תאונה, מרכז השירות עומד לרשות לקוחותיו עם תיקוני פחחות וצבע בתנאי מוסך הסדר. רכבו של הלקוח מטופל בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר, רכב חלופי ניתן באופן מיידי ולאורך כל התהליך מתקיים ליווי אישי ומקצועי.

אולם התצוגה המפואר של דנאל מוטורס מציג את מגוון דגמי טויוטה החדשים, ביניהם הדגמים ההיברידיים המובילים בעולם: ראב4 ההיברידית החדשה, הקורולה ההיברידית החדשה, טויוטה HR-C ועוד. באולם התצוגה יועצי המכירות מעניקים שירות אישי ללקוחות – התאמה לצרכים האישיים, מגוון מסלולי מימון בהתאמה אישית, תיאום נסיעת התרשמות ועוד.

במסגרת טויוטה סלקט, הלקוחות נהנים מרכבי טויוטה יד2, כמו חדשים ובאחריות. מדובר ברכבי טויוטה שעברו 155 בדיקות איכות קפדניות ותהליכי השבחה, היסטוריית הרכב מוצגת בשקיפות מלאה וניתנת אחריות של היבואן. הלקוחות יוצאים לדרך חדשה עם שקט נפשי וליווי לאורך כל הדרך.

בדנאל מוטורס גם מוצעות עסקאות ליסינג אטרקטיביות, המתאימות הן ללקוח הפרטי והן ללקוח העסקי. עסקת הליסינג, TOYOTA LEASE, מעניקה: מגוון דגמים ואפשרות שדרוג, מגוון אפשרויות ומסלולי עסקה, שירות 24/7, אחריות יצרן, חבילת ביטוחים וטיפולים במסגרת הוראות יצרן ועוד.

דרך המוביל 9 כפר סבא
שעות הפעילות:

מרכז השירות:
א' – ד' – 16:30 – 07:30
ימי ה' – 15:30 – 07:30
ימי ו' וערבי חג – 13:00 – 07:30

אולם התצוגה:
א' – ה' – 18:00 – 08:30
ימי ו' וערבי חג – 13:00 – 08:30

טלפון: 073-37594767
אימייל: [email protected]
מעבר לאתר
מעבר לפייסבוק

 

דנאל מוטורס: סוכנות מורשית טויטה כפר סבא. צילום: אוהד פליק

דנאל מוטורס: סוכנות מורשית טויטה כפר סבא. צילום: אוהד פליק


"מרכז שירות לי" – שירות מקצועי בהתאמה אישית

כל בעל מקצוע, יכול לטעון שהוא הטוב ביותר בתחומו. אך דיבורים, לא באמת מוכיחים את אמיתות הטענה. מה שבאמת מוכיח רמת מקצועיות גבוהה, הוא הישגים מוכחים בשטח. "מרכז שירות לי" הינו מרכז שירות של החברות "סובארו", "סוזוקי", "ג'ייפ", "קרייזלר" ו"דודג'" ואחד מהמוסכים היחידים בארץ, אשר מחזיק בתעודות המקצועיות הגבוהות ביותר בעולם.

"מרכז שירות לי" מתמחה במתן שירותי מכונאות, דיאגנוסטיקה, חשמל, מיזוג אויר, פחחות וצבע עבור כל הרכבים המיוצרים ע"י החברות הנ"ל. נוסף על כך, המרכז הינו מוסך הסדר של חברות הביטוח "מגדל", "מנורה", "ביטוח ישיר" ו"כלל" ואף מספק שירות במחלקה עבור כל סוגי הרכבים.

מחזיק בתעודות המקצועיות הגבוהות ביותר בעולם. "מרכז שירות לי".

מחזיק בתעודות המקצועיות הגבוהות ביותר בעולם. "מרכז שירות לי".

סמל המקצועיות של החברה, בא לידי ביטוי בהישגיה הרבים. ליאור אמבר, מנהל המקום לצד לירון אמבר, זכה במקום הראשון באליפות אירופה לשנת 2015 כ"מכונאי ה'סובארו' הטוב ביותר באירופה". כמו כן, הוא קיבל את ההסמכה הבחירה ביותר, כ"מאסטר", ע"י רשת "סובארו".

המקום שומר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום ומעביר הכשרות מרובות לצוות העובדים המיומן, בנושא החידושים השונים בענף הרכב. לכן, עובדי "מרכז שירות לי" נחשבים למקצוענים ומובילים בתחומם.

המרכז מעניק מספר שירותים ייחודיים מרגע כניסת הלקוח למוסך ועד לשחרורו: הסעות, ליווי צמוד של יועץ שירות ושטיפת רכב. נוסף על כך, במקום תוכלו למצוא חדר המתנה ממוזג, מרווח ונעים, בעל גישת אינטרנט ופינת קפה עשירה.

לא בכדי זכה " מרכז שירות לי" במקום הראשון בסקר שביעות רצון לקוחות של חברת "סובארו" במשך 10 שנים ברציפות. המקום מעניק טיפול יסודי, במחיר הוגן, המותאם באופן אישי לכל רכב וכמובן שלא ניתן להתעלם מהמקצועיות הרבה של המרכז, אשר באה לידי ביטוי בהישגיו הרבים. כל אלה, מגדירים אותו כאחד מהמוסכים המקצועיים ביותר בישראל.

"מרכז שירות לי"

כתובת: הסדנה 4, אזור התעשייה כפר סבא.

טלפון: 09-7687457

קישור לאתר

חדר המתנה ממוזג, מרווח ונעים. "מרכז שירות לי".

חדר המתנה ממוזג, מרווח ונעים. "מרכז שירות לי".


מוסך פרו-טק: הבית של הרכב שלך

האם מערכת החשמל במכונית שלך זקוקה לתיקון? האם המכונית שלך פולטת עשן? לא משנה מה הבעיה, במוסך פרו-טק יזהו אותה עבורך במיומנות מקצועית ויתקנו אותה במהירות וללא עיכובים. צוות המוסך בקיא בכל הסוגים והדגמים המובילים של הרכבים, ומציע ייעוץ מומחה לתחזוקה ושירות למכונית שלכם באופן ספציפי.

מוסך פרו-טק בכפר סבא מציע שירות תיקוני ואחזקת רכב במתכונת חדשנית ומתקדמת ועם מוניטין נצבר ושירות לקוחות יוצא דופן. צוות המכונאים בהנהלתו של סטס סופילידי, בעלי המוסך, מנוסים, מקצועיים, ובעלי תודעת שירות בסטנדרט גבוה. יצרני רכב מייצרים כיום את הרכבים האיכותיים והמורכבים ביותר אי פעם, בהתאם לכך, צוות המוסך פועל על פי דרישות התחזוקה והתיקון של הלקוחות בצורה חסכונית ויעילה.

מוסך פרו-טק מוכר בזכות היצע השירותים המגוון והנרחב שלו והידע המקיף לטיפול בכל תקלה. כך, הוא משקיע בפיתוח המקצועי של הצוות, בהכשרות וקורסים, שיאפשרו להם להיות בחזית הטכנולוגיה המתקדמת. הצוות שירותי ויעיל והעובדים פועלים תוך תחושת מחויבות לשמור על הרכבים שלכם תקינים ומוגנים ועל הנסיעה שלכם בטוחה.

העבודה במוסך פרו-טק מתבצעת במהירות וביעילות, תוך התאמת הפתרונות הטובים והאפקטיביים ביותר לכל תקלה ובעיה ברכב. מוסך פרו-טק הוא מוסך מורשה של משרד התחבורה.

מוסך פרו-טק. צילום:סטניסלב סופילידי

מוסך פרו-טק. צילום:סטניסלב סופילידי

מוסך פרו-טק מתמחה במכונאות רכב כללית, דיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר, מערכות שמע, אביזרים למיגון, ועוד. בין השירותים המסופקים במוסך פרו-טק: שירותי מוסך כלליים, שירות לרכב, אבחון וטיפול בתקלות מנוע, תחזוקת מתלים, טיפול בבלמים, תיקוני מצמד, צמיגים, החלפת שמן, תיקונים במערכת החשמל, תיקוני מזגן, תיקונים כלליים ועבודות ריתוך. כמו כן, המוסך מספק שירותי העברת טסט לרכב, בדיקות קניה, ובדיקות תקופתיות.

מוסך פרו-טק מעמיד לרשות לקוחותיו צוות מכונאים מנוסה ומיומן המאומן לענות על כל צרכי הלקוחות. לרשות המוסך עומד הציוד הטוב ביותר, ונעשה שימוש במוצרים חדשים וחלקי חילוף מהטובים שישנם, באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים.

טרם הקמת המוסך, סטס סופילידי, בעלים ומנהל מוסך פרו-טק עבד למשך 12 שנים במוסך מורשה של סובארו ולאחר מכן במוסך קייה למשך 3 שנים נוספות.

מוסך פרו-טק כפר סבא
כתובת: המסגר 1, כפר סבא
טלפון: 050-9019811

קישור לפייסבוק 

מוסך פרו-טק. צילום:סטניסלב סופילידי

מוסך פרו-טק. צילום:סטניסלב סופילידי

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר