מיתוג אירועים עסקיים. תמונה ממאגר Shutterstock
מיתוג אירועים עסקיים. תמונה ממאגר Shutterstock

מיתוג אירועים עסקיים | המומחים שכדאי להכיר לאירוע הבא שלכם

פורסם בתאריך: 3.3.19 20:59

דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים

אנו חיים בעידן שבו כולנו רוצים אירוע חד פעמי – כזה שלא יפסיקו לדבר עליו. אבל מה עושה את האירוע למיוחד? מה מבטיח שדווקא את האירוע שלכם יזכרו האורחים לזמן רב?

דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: אלי גאלי E.T.G

דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: אלי גאלי E.T.G

לצד החשיבות הרבה שיש לארגון ההפקתי באירועים שכאלה, הרי שלעיצוב האירוע השפעה מכרעת על אופיו. מעצב האירוע יהיה זה שיגשים לכם את כל החלומות העיצוביים, יגבש עבורכם קונספט ויופקד על מיתוג האירוע. כדי לקבל את המחמאות בערב האירוע ובימים שלאחריו, חשוב להסתייע באנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יצירתיות מתפרצת ומקצועיות בלתי מתפשרת. כזאת היא דלית רחמים, מעצבת גרפית ובעלת סטודיו עיצוב גרפי המתמחה במיתוג אירועים עסקיים ופרטיים. בדלית סטודיו יעניקו לכם במסגרת תהליך מיתוג האירוע מעטפת עיצובית כוללת ומקיפה – כזאת שתבטיח אירוע  בלתי נשכח.

דלית סטודיו הוקם לפני שבע שנים והוא נחשב לסטודיו בוטיק לעיצוב גרפי המתמחה במיתוג לאירועים. "הסטודיו עוסק בין היתר במיתוג אירועים עסקיים – אירועים מקצועיים כמו ועידות, כנסים והרצאות וגם אירועי חברה כמו נופשים, מסיבות חגים וימי פינוק לעובדים וללקוחות החברה. בנוסף, אנחנו עושים עיצוב אירועים פרטיים לאלה שמעוניינים לתת להם מראה ייחודי ושונה", מסבירה דלית רחמים, בעלת דלית סטודיו. "חשוב לי שכמו המארגנים, גם המשתתפים באירוע ירגישו את החיבור אליו עוד לפני שהוא התחיל ויזכרו אותו הרבה אחרי שהסתיים. מיתוג אירועים בצורה מדויקת ונכונה עושה את האפקט הזה בדיוק".

לוגואים לאירועים מבית דלית סטודיו– מיתוג אירועים עסקיים

טיפול מקצועי ואיכותי. דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: אלי גאלי E.T.G

טיפול מקצועי ואיכותי. דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: אלי גאלי E.T.G

קיימת חשיבות רבה להגדרת מטרות, תכנון מקדים ושילוב שפת המותג וערכיו בעיצוב אירועים עצמם לצורך העברת המסר הרצוי לאורחים. "לקוחות רבים מגיעים מגובשים ויודעים בדיוק איך הם רוצים שייראה האירוע שלהם. במקרים כאלה אנחנו מעצבים בהתאם לקונספט אותו גיבשו בחברה. לעיתים מגיעים לקוחות ומעוניינים שאנחנו נגבש עבורם קונספט מתאים. בשני המקרים אנחנו מגשימים כל חלום, החל מעיצוב הלוגו ובניית השפה הגרפית לאירוע כולו. אנו מאמינים ש"אלוהים נמצא בפרטים הקטנים" ולכן כל אלמנט ולו הקטן ביותר, יקבל טיפול מקצועי ואיכותי".

ב"דלית סטודיו" יעצבו עבורכם לוגו ייחודי לאירוע שישקף ויביא לידי ביטוי את קונספט האירוע. "אנחנו מאמינים שלוגואים מכתיבים את השפה והנראות של האירוע כולו ולמעשה נותנים את הטון בעיצוב ומיתוג אירועים" מסבירה דלית. הקונספט, הלוגו והשפה העיצובית הם החלק הראשון והחשוב אבל הדרך לאירוע המושלם רצופה בפרטים עיצוביים שיהפכו את האירוע שלכם לייחודי, כזה שידברו עליו.

"תקשור מקדים לאירוע, הזמנות מודפסות לעובדים, שילוט כניסה, מגנטים, עיצוב רול אפ, פלייסמנטים, תפריטים, עיצוב מרכז שולחן, עיצוב פוסטר, עיצוב באנרים, עיצוב פליירים ואתרי רישום ממותגים הם חלק קטן מהדברים שיציבו את האירוע שלכם גבוה מעל כולם" אומרת דלית. לעיתים עסק נדרש ליצור אלמנט ספציפי או מספר אלמנטים בודדים, בין אם לצורך מיתוג לאירועים של החברה ובין אם לצרכים אחרים. דלית סטודיו יהיו אלה שיעניקו לכם פתרון עיצובי כולל. "כשאנחנו ניגשים למלאכת עיצוב אירועים, האתגר המקצועי והאישי והקו שמנחה אותנו הוא הפיכת החלומות של הלקוח לידי מציאות. כל זאת מבלי להתפשר על איכות המוצר והנראות באירוע. אנו מקפידים שהאירוע כולו ידבר באותה שפה עיצובית בלתי נשכחת שיצרנו במיוחד עבור האירוע".

בשל העובדה שמדובר בסטודיו בוטיק תוכלו להיות בטוחים שהיחס לו תזכו יהיה חם ואישי. דלית תעניק לכם במקצועיות רבה יחס אישי ותסייע לכם בכל צעד בדרך לאירוע המושלם "אני עובדת מסביב לשעון עם הגורמים הרלוונטיים בחברה. הדבר מאפשר להם ולי להפיק, לעצב ולמתג את האירוע כך שיתאים באופן מושלם לצרכי הלקוחות".

דלית סטודיו, עיצוב ומיתוג אירועים

טלפון: 052-8133981

מעבר לאתר

פייסבוק: דלית סטודיו – עיצוב גרפי

יצירתיות מתפרצת ומקצועיות בלתי מתפשרת. דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: תומר פולטין

יצירתיות מתפרצת ומקצועיות בלתי מתפשרת. דלית סטודיו – מיתוג אירועים עסקיים. צילום: תומר פולטין

דלית רחמים

דלית רחמים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר