הלבנת שיניים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
הלבנת שיניים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

הלבנת שיניים בכפר סבא: לחייך מחדש עם ד"ר ספי פורת

אם אתם לא מחייכים בפה מלא בזמן צילומים, חוששים לחייך בזמן הדייט או בפגישה, כנראה שלא נוח לכם עם מראה החיוך והשיניים שלכם

פורסם בתאריך: 15.3.19 11:31

במרפאה של ד"ר ספי פורת בכפר סבא, המתמקדת בהלבנת שיניים ובטיפולים אסתטיים לשיפור מראה החיוך, נעזרים בשיטות טיפול חדשניות ומכשור מתקדם המאפשרים למי שרוצה בכך, להגשים את החלום של חיוך צחור ומושלם.

ד"ר פורת בוגר האוניברסיטה העברית במדעי הרפואה ובעל דוקטורט ברפואת שיניים מטעם אוניברסיטת תל אביב, עם ניסיון של מעל שלושים שנה. יש לו ניסיון רב בטיפולים אסתטיים לשיפור מראה החיוך: הלבנת שיניים, יישור שיניים ושיקום הפה. בשנת 1991 הקים מרפאת שיניים בכפר סבא ומאז פתיחתה טופלו בה אלפי לקוחות באווירה נינוחה, תוך קבלת יחס אישי, חם ומקצועי ללא פשרות.

ד"ר ספי פורת

ד"ר ספי פורת

אילו בעיות אסתטיות מטופלות במרפאה בכפר סבא?

שיניים צהובות? – שיטות הלבנת שיניים מהירות ויעילות יחזירו את הניצוץ לחיוך שלכם.

שיניים מוכתמות ובלויות? – ציפויי חרסינה וכתרי זירקוניה ללא מתכת יאפשרו לכם לחייך מחדש בחיות זוהר של כוכבי הוליווד.

שיניים עקומות? צפופות? בולטות? עם רווחים? – יישור שיניים שקוף יאפשר לכם להגיע לשיניים ישרות בלי איש ידע שאתם עוברים טיפול!

מימין- שיניים עם "גשר" מסורתי. משמאל – שיניים עם קשתית שקופה

מימין- שיניים עם "גשר" מסורתי. משמאל – שיניים עם קשתית שקופה

מהראשונים בארץ לטפל בשיטת "Invisalign"

ד"ר פורת בוגר התכנית האמריקנית הבינלאומית ", " Progressive Orthodontic Seminar   מעודכן בשיטות המתקדמות ביותר בתחום יישור השיניים, ומהראשונים בארץ לטפל בשיטת "Invisalign" – דרך מהפכנית ליישור שיניים שקוף ללא "גשר", בעזרת קשתיות שקופות העשויות מפולימר רפואי קל, בלתי נראה כלל.

השיטה מתאימה במיוחד למבוגרים שמסיבה כלשהי לא עברו יישור שיניים בצעירותם, או לאנשים שעברו יישור שיניים, אך עם השנים שיניהם חזרו להתעקם, ואינם רוצים להסתובב עם גשר מתכת לא אסתטי.

שיטת INVISALIGN מאפשרת ליישר שיניים מבלי שאף אחד ידע על כך, ניתן לאכול ולשתות מה שרוצים בזמן הטיפול, לצחצח שיניים כרגיל ולשמור על היגיינה טובה. מכיוון שאין שימוש בחוטים, מתכות וקוביות ברזל המגרות ופוצעות את רקמות הפה, תהליך היישור עובר באופן נוח, נעים וכמעט לא מורגש. באמצעות שיטה זו, ניתן לשפר עמדת שיניים בולטות, שיניים עקומות, לסגור רווח בין שיניים או לרווח שיניים צפופות.

אז אם תמיד חלמתם על שיניים צחורות ויפות ואתם רוצים חיוך הוליוודי של מיליון דולר, אתם מוזמנים לתאם פגישת היכרות, ולעשות את הצעד הראשון לחיוך החדש שלכם!

המרפאה ממוקמת ברח' וייצמן 42 בכפר סבא ב"בית יתיר".

תורים ניתן לקבוע בתיאום טלפוני בטלפון: 077-9978068, או 09-7488779.

מעבר לאתר האינטרנט של המרפאה

מייל: [email protected]

משמאל - ההדמיה הממוחשבת, מימין – השיניים במציאות משמאל - ההדמיה הממוחשבת, מימין – השיניים במציאות. למעלה – לפני הטיפול, למטה- אחריו

משמאל – ההדמיה הממוחשבת, מימין – השיניים במציאות.
למעלה – לפני הטיפול, למטה- אחריו


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר