בריכות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

בריכות שחיה בשרון שכדאי להכיר

אחרי חורף נוכח וגשום במיוחד, רוב הסיכויים שגם אתם מצפים לקיץ. אז אמנם יש לנו עוד אביב לעבור, אבל לאט לאט, כשהשמש מתחילה לחמם את האדמה, אין מנוס מלפנטז על הפעילויות הקיציות שממתינות ממש מעבר לפינה ובראשן, בילוי משפחתי בבריכה

פורסם בתאריך: 21.3.19 14:41

בריכת בני ציון

המים הצלולים, המדשאות רחבות הידיים, ריחות המאכלים הטעימים שמגיעים מן המזנון; זה לא חלום, אלא תיאור של הקיץ המשפחתי הקרוב בבריכת בני ציון המתחדשת. בריכת הפעוטות במקום נבנתה מחדש, כל מערכות הסינון בבריכה הוחלפו למערכות המתקדמות ביותר ואפילו המזנון קיבל ריענון עם תפריט בריאות מורחב, ופרגולה נעימה בשביל צל. עכשיו תודו שאתם כבר לא יכולים לחכות שיגיע הקיץ.

מארחים משפחות בשרון כבר 50 שנה

בריכת בני ציון היא אחת הבריכות הוותיקות באזור ונבנתה במושב אי שם בשנות ה-50'. בעלי הבריכה הם האגודה החקלאית השיתופית של בני ציון, כאשר בשנה וחצי האחרונות מנהל את הבריכה עבורם אנדריי זליקמן. "בבריכת השחייה קיים גם מועדון כושר, נפרד מהבריכה אך באותו מתחם. אני עובד במועדון כבר 20 שנה" מספר אנדריי. "התחלתי לעבוד כאן בתור מדריך זוטר והתקדמתי לאט לאט. לפני שנה וחצי שכרו אותי להיות מנהל הבריכה. לצד כל הצוות ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת המושב, ביצענו מגוון שדרוגים ושינויים לרווחת כל המבקרים בבריכה".

האטרקציות בבריכה

כל מתקני הבריכה מכוונים להנאת המשפחה כולה. המדשאות נעימות ומוצלות, מתחם האוכל התרחב ובסופי השבוע ייהנו הילדים גם משלל אטרקציות כולל מתקנים מתנפחים, בתוך הבריכה ומחוצה לה. "יש לנו קהל רחב של משפחות עם ילדים קטנים" אומר אנדריי. "אנחנו משנה לשנה רק משדרגים כדי לתת מענה כמה שיותר רחב לקהל שלנו, בין היתר יש לנו במתחם הבריכה ג'ימבורי, מתקנים בגן, מיני גולף, מגרש כדורעף חופים, מגרש גלגיליות, מגרש כדורסל, שולחנות פינג פונג וכדורגל שולחן. אנחנו תמיד עם יד על הדופק אם צריך לשנות משהו, וכמובן שאנחנו עומדים בכל התקנים הכי מחמירים. איכות המים שווה לבריאות הציבור ולכן איכות המים אצלנו היא בחשיבות עליונה".

בריכת בני ציון. צילום: אנדריי זליקמן

בריכת בני ציון. צילום: אנדריי זליקמן

בריכות שחייה בשרון – ההתחדשות של בריכת בני ציון. צילום: אנדריי זליקמן

בריכות שחייה בשרון – ההתחדשות של בריכת בני ציון. צילום: אנדריי זליקמן

מתחם הבריכה

מלבד הבריכות עצמן, במתחם פועל בי"ס לשחייה "בראשית", מזנון בריאות ומתחם חדר הכושר הסמוך. "בית הספר לשחייה נותן שירותים ופתרונות לאנשים שרוצים ללמוד לשחות, גם בקורסים קצרי טווח וגם בפעילות שנתית לילדים ומבוגרים" מספר אנדריי. "אנחנו מקבלים ילדים מגיל 5, לאחר שעברו מבדקים לראות את הרמה שלהם, ואז משבצים אותם בקבוצות. מלבד הפעילות השנתית, בית הספר לשחייה מציע גם את קייטנות השחייה המפורסמות שלנו בפסח ובמהלך הקיץ. בקייטנות הללו בקיץ, שאורכות שבועיים, ילד שמעולם לא היה במים יכול לצאת אחרי שבועיים שחיין קטן. הילדים מקבלים כל יום מינימום של שיעור אחד שחייה ועוד שיעור אחד לפחות של ספורט אחר כמו טניס. אמנם יש שלושה מחזורים לכל קייטנה, אך הקייטנה שלנו מאד מבוקשת אז כדאי להירשם מראש כבר עכשיו".

עונת הפעילות

עונת הפעילות הקיצית מתחילה מדי שנה ב-15 לאפריל ונמשכת עד ה-15 לאוקטובר. השנה, משום שאוקטובר הוא חודש של חגים, החליטה הנהלת הבריכה להאריך את הפעילות עד סוף החגים. ניתן לרכוש מנוי ארוך טווח לחצי שנה, מנויים קצרי טווח, וכמובן גם כרטיסיות או כניסות אורח חד פעמיות.

אמנם הבריכה קורצת בימי הקיץ, אך חשוב לדעת שיש במתחם גם בריכה מקורה שמחוממת כל השנה, וצוות הבריכה מזמין את המבקרים להגיע לאורך כל השנה.

בריכת בני ציון

לפרטים ולהצטרפות למסלול מנויים לבחירתכם: http://lp.vp4.me/jea4

טלפון: 09-7440132

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאתר 

בריכות שחייה בשרון – ההתחדשות של בריכת בני ציון. צילום: : אנדריי זליקמן

בריכות שחייה בשרון – ההתחדשות של בריכת בני ציון. צילום: : אנדריי זליקמן


בריכת נורדאו – פנינה בלב האורבניות

בלב הרצליה הסואנת, שוכן נווה מדבר רגוע שכמו ויצא מתוך חלום של כולנו – בריכת נורדאו, המוקפת עצים, מדשאות רחבות ידיים ומאופיינת בעיקר בשקט ובשלווה. שי הדרי, מנכ"ל התאגיד 'המרכז הקהילתי לספורט תרבות ונופש בהרצליה' ומנהל הבריכה מספר לנו על הבחירה: "הייחודיות של הבריכה שלנו נעוצה בכך שהיא פנינה בלב האורבניות. אנחנו יושבים על גבעת הסופר ויש לנו דשא אמיתי, עצים וצמחיה, שמשיות וכסאות נוחים בשפע, והבריכה עצמה מוצלת ומזמינה. הבריכה שלנו מוגדרת בריכה ללא מוזיקה. אנחנו לא מכניסים בידוריות, רמקולים ומערכות הגברה, רוצים לשמור על אווירה רגועה ונעימה לכל מי שמגיע".

בריכת נורדאו – פנינה בלב האורבניות. צילום: שי הדרי

בריכת נורדאו – פנינה בלב האורבניות. צילום: שי הדרי

הפינוקים במתחם

במתחם הבריכה ימצאו המבקרים את הבריכה הראשית, בריכה חצי אולימפית בגודל 25X16 מטרים, בריכת פעוטות לילדים קטנים, מתחם שמשיות וכמובן גם מזנון. "במתחם הבריכה יש בית קפה ומזנון עשיר" מספר שי. "המבקרים יוכלו ליהנות בו משתייה קלה, ברד לילדים, ארטיקים וגלידות, בירות, המבורגרים, נקניקיות, צ'יפס ואפילו ג'חנון בשבת". בנוסף, במתחם חדר כושר מאובזר,  הפועל בכל ימות השנה, מופרד מן הבריכה ובו מכשירים מגוונים, אימונים אישיים, אימוני קונספט, אימוני כוח, עם מיטב המדריכים באזור. בעונת הקיץ ניתן לרכוש מנוי משולב לבריכה ולחדר הכושר במחיל מוזל.

לא שוכחים אף פרט

קסמה של הבריכה נעוץ לא מעט בהשקעה ובהקפדה על הפרטים, קטנים וגדולים כאחד. "הסטנדרט שלנו גבוה מאד בבריכה. צוות המשרד, שרי אפרים, דניאל זוארץ וטל צרפתי, ישמחו לתת לכם שירות אישי. מוחמד אגברייה הוא המציל שלנו כבר עונה רביעית, הוא מסור ומקצועי ואהוב על ידי כל המבקרים. מלבד הצוות אנחנו תמיד משקיעים בשיפור ובשדרוג המתחם. לפני שנתיים שיפצנו את המלתחות והשירותים ברמה מאד גבוהה, השנה שדרגנו את כל חדר המכונות של הבריכה בשדרוג שעלה עשרות אלפי שקלים. יש לנו גם יושבת ראש חדשה לתאגיד, עפרה בל, סגנית ראש העיר, והיא ושאר חברי הדירקטוריון פועלים באופן שוטף עבור הבריכה ולמען הצלחת המקום. אנחנו מקפידים מאד על הניקיון במתחם ובמים ואנחנו מבוקרים באופן רציף על ידי משרד הבריאות ועל ידי דוגמי מים של העירייה, כך שטיב המים ואיכותם נשמרים במהלך כל העונה. כמו כן, הבריכה נגישה לכיסאות גלגלים ובעלי מוגבלויות, החל מהחנייה ועד הכניסה למים באמצעות מעלון".

אירועים מיוחדים בבריכת נורדאו

"במהלך העונה אנחנו עורכים כמה אירועים מיוחדים" מספר שי. "אירוע קידום בשבועות של פתיחת העונה ועוד אירוע במהלך הקיץ בהם אנחנו מביאים תקליטן, פעילויות לילדים, דוכני אוכל ועוד, וגם עושים מבצעים מיוחדים לאותו יום לרכישת מנויים וכרטיסיות לכל העונה. מלבד האירועים הללו, מדי פעם בשבתות אנחנו מביאים מתקנים מתנפחים לילדים,  לצד טניס שולחן ומתקן כדורסל שפועלים לאורך העונה כולה. בנוסף, ניתן לערוך גם אירועים פרטיים בבריכה, עד 100 איש. יש לנו כאן אירועים של ימי הולדת, בתי ספר, ימי חברה ועוד, ואנחנו בונים את האירוע לפי דרישות הלקוח".

בריכת נורדאו הרצליה.צילום: שי הדרי

בריכת נורדאו הרצליה.צילום: שי הדרי

ומה עם מי שלא יודע לשחות?

"הבריכה מציעה שיעורי שחייה לקבוצות ולפרטיים. יש גם קבוצות שחייה למבוגרים לשיפור הסגנון, גם שיעורי שחייה פרטניים לילדים מגיל 4 וגם שיתוף פעולה בחודשי הקיץ עם קייטנת שחייה שמעבירה שני שיעורי שחייה ביום, למשך עשרה ימים וכוללת גם ארוחת צהריים קלה מדי יום. המדריכים שלנו הם מדריכים מקצועיים בעלי ניסיון וידע נרחב".

בריכת נורדאו

כתובת: נורדאו 50, הרצליה ב'. החנייה לבאי הבריכה ברחוב צלע הצפון פינת יודפת.

שעות פתיחה:

א' עד ה' – 6:00 – 19:00

ו' – 6:00 – 18:00

ש' 7:00 – 18:00

בחודשי יולי-אוגוסט שעות הפתיחה תתארכנה בשעה אחת מדי יום

טלפון: 09-9582565

מעבר לדף הפייסבוק

צילום: שי הדרי

צילום: שי הדרי


הוד השרון בספורטן: כי הקיץ כבר כאן

מנויי הקאנטרי קלאב ייהנו הקיץ מהופעות, פעילויות וסדנאות, לצד הבריכות וחדרי הכושר. הקיץ יופיעו על בימת הספורטן מדליק המשואה יהודה פוליקר, אביב גפן ואליל הנוער מרגי. מעולם לא היה כל כך כיף לשמור על אורח חיים בריא.

אביב גפן צילום רונן פדידה

אביב גפן צילום רונן פדידה

הקיץ עוד רגע כאן ואיתו גם החיפוש אחר החוויה המושלמת לכל המשפחה, כזו שמספקת לכל אחד מבני המשפחה את הנופש האידיאלי. כולם  רוצים בריכות, חדר כושר, חוגים, סדנאות, הופעות, מסיבות בריכה והצגות – והכל תחת קורת גג אחת קרוב לבית.

בספורטן הוד השרון תמצאו את הבית השני שלכם ואת חוויית הקיץ המושלמת לכל המשפחה – תוכנית קיץ עשירה, מושקעת ומגוונת למי שלא מוכן להסתפק בבריכות, חוגים וחדרי כושר. הפעם הכינו למנויי המועדון כמה הפתעות וחוויות שרק הספורטן יודע להעניק.

אז מה מצפה לכם הקיץ?

הופעות והפעלות לכל בני המשפחה: מועדון פעילויות מיוחד לילדים בלבד, ה"ספורטן קידס", שיופעל בשעות אחר הצהריים בין 16:00-20:00 , בהשגחת צוות הספורטן, עם מגוון של פעילויות לקטנטנים – ג'ימבורי, הקרנת סרטים והשגחה על הילדים בזמן שהוריהם מבלים בפעילויות אחרות מתוך המגוון הרחב במתחם.

הילדים יקבלו תוכנית קיץ עשירה, כולל מני ממטרה, רינת גבאי מלכת הילדים, אספון שמגיע מ"השרדות", גילי בא לבקר ומגוון של אטרקציות, הצגות, קרקסים, הופעות ופעילויות.

הקהל ייהנה ממופעים של מיטב האמנים, מקיסריה ישר לספורטן – מדליק המשואה יהודה פוליקר, אביב גפן ועוד אמנים מהשורה הראשונה. לבני
הנוער דאגנו למסיבות בריכה עם כוכבי הנוער הגדולים בישראל – מרגי, להקת פורמולה, מופעי סטנד-אפ ועוד מגוון אמנים טובים.
בקיץ הזה, מנויי הספורטן בהוד השרון יוכלו להיכנס גם להופעות של האמנים הגדולים בסניף פתח תקווה של הספורטן: משה פרץ איתי לוי ונועה קירל.

בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, נמשכת מסורת הלילה הלבן של הספורטן שבמהלכה ייהנו המנויים מחוויית קמפינג בלתי נשכחת עד אור הבוקר לכל המשפחה: הקמת אוהלים, מתחם פול מון, שחייה לילית ואפילו הופעה מיוחדת של להקת "אינדי ילד". לצד הפעילויות שיופעלו בכל יום

בחודשים מאי – אוגוסט תמצאו מתקני ספא חדישים, ג'קוזי וסאונה רטובה ויבשה לגברים ולנשים בנפרד.

אחד המאפיינים הבולטים בספורטן הוא מתן שירות איכותי, בייחוד כשמדובר במנויים, שמגיעים לנפוש בספורטן כל השבוע ובפרט בסופי שבוע כשכולם רוצים להגיע ולהירגע. בימי שבת בחודשים החמים יוני ויולי תינתן העדפה למנויים שלנו ולכן הכניסה עד השעה 13:00 תתאפשר למנויים בלבד.

"בתקופת הקיץ אנו שואפים לגרום למשפחות לנוח ולהירגע מאורח החיים העמוס והתובעני ולאפשר להם לנפוש ולבלות עם המשפחות והחברים שלהם במדשאות המוריקות בספורטן, בבריכות השחייה ובמגוון הפעילויות שאנחנו מציעים", אומר קובי מימון, מנכ"ל רשת הספורטן, ומוסיף: "תכנית הקיץ שלנו עשירה שמציעה מגוון פעילויות מדי יום, לכן בחרנו בסלוגן שמשקף את המציאות בספורטן: 'תנוחו – אם תוכלו'".

כולם כבר יודעים שהספורטן בהוד השרון הוא הביתהשני של מנוייו – מקום שבו ילדים, נוער ומבוגרים מתאמנים ומבלים בהנאה תוך קידום אורח חיים בריא, שמשלב גם הנאה וגם חינוך לפעילות גופנית.

"זהו הקיץ הראשון שלי כמנהלת הספורטן ואני נרגשת מאוד", אמרה גלית אלדר, מנהלת ספורטן הוד השרון. בנינו תכנית קיץ עשירה עם פעילויות
ייחודיות. חרטנו על דגלנו להעניק לכם את הקיץ המרגש והאיכותי ביותר, וכאשר אנחנו מביטים לעבר הפעילויות שצפויות כאן – אנחנו לא יכולים לחכות".

ספורטן הוד השרון
מעבר לאתר

טלפון: 6669*

לוגו ספורטן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דני

    הבריכה הכי שווה באיזור!כל קיץ מבלה שם עם משפחתי,קהל איכותי,צוות לא פחות ממדהים!הקיום שלה היה סוד כמוס.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר