חברת שיווק הנדל"ן "נפוסי". צילום: shutterstock
חברת שיווק הנדל"ן "נפוסי". צילום: shutterstock

חברת שיווק הנדל"ן "נפוסי" משנה את חוקי המשחק

אם אתם קבלנים או יזמים באזור המרכז שמחפשים לשווק את הפרויקטים שלכם, חברת "נפוסי‎" לשיווק נדל"ן היא בדיוק המקפצה שתרים למעלה את הפרוייקט שלכם

פורסם בתאריך: 27.3.19 15:16

אתם יזמים או קבלנים שמתכננים פרוייקט נדל"ן חדש שאמור להתחיל את דרכו כבר בחודשים הקרובים. יש לכם שטח, קיבלתם מהעירייה היתר בניה וכעת אתם רוצים לדעת מה הדרך הנכונה ביותר להתקדם, כך שתצליחו להבטיח מכירה של כל יחידות הדיור בפרויקט בהתאם ללוחות הזמנים שהצבתם לעצמכם.
שיווק נכון הוא מאבני הדרך החשובות ביותר בכל פרויקט, והבחירה בחברה המתמחה בשיווק נדל"ן יכולה להיות ההבדל בין פרויקט שנשאר על הקרקע, לכזה שמתרומם למעלה בשיא הכוח.

קבוצת נפוסי, תחת ניהולו של אסף נפוסי, הבעלים והמנכ"ל, היא מהחברות המובילות בתחום שיווק הנדל"ן, אשר מלווה את לקוחותיה החל מהשלבים הראשונים של כל פרויקט ועד למכירה ואיוש של כלל יחידות הדיור.
מאז הוקמה לפני יותר מעשור, לקחה על עצמה הקבוצה מספר רב של פרויקטים ששווקו תחת ניהולה, בין אם במסגרת פינוי בינוי, תמ"א 38 וכמובן פרויקטים נדל"ניים חדשים.

עבודתם של יזמים וקבלנים מתרכזת בטיפול מתמיד בפרויקט עליו הם עובדים לצד השקעת המרץ והמשאבים הנדרשים לקידומו, ובעוד שאלה עושים את עבודתם נאמנה, הטיפול בשיווק מצריך חשיבה אסטרטגית ועבודה נרחבת הנוגעת לכלל האספקטים של הפרויקט.
כוחה של קבוצת נפוסי מגיע בנקודות הקריטיות של של כל פרויקט, שמכתיבות לא רק את עתידו ואת הוצאתו לפועל, אלא גם את כדאיותו ואת הרווחים שהוא עתיד לראות.

על מנת להבטיח את כדאיותו והצלחתו של כל פרויקט, נעשה שימוש בשיטה ייחודית אשר פותחה בחברה – שיטת M.A.R.K.
החוכמה מאחורי השיטה נטועה ביצירת אסטרטגיה שיווקית נכונה וממוקדת, המאפשרת בחינה והשקעה של כלל משאבי השיווק באפיקים הנכונים ביותר, לצורך חיסכון בעלויות, השגת תוצאות ויצירת אפיקי השקעה אופטימליים למהלכי השיווק השונים.

לשם כך מחלקת החברה את פעילותה ל-5 שלבים כשכל שלב מהווה חתיכה קטנה בפאזל השיווק של פרויקט הנדל"ן, כשלבסוף מתקבלת התמונה המלאה – פרויקט נדל"ן אטרקטיבי שתופס את תשומת ליבם של קונים פוטנציאלים.

● בשלב הראשון מנתחת החברה את הפרויקט על כלל מאפייניו, בין אם מדובר בקהלי היעד, היכרות עם האזור, הבנה של המתחרים, ובדיקה של אישורי הרשויות וההליכים המשפטיים. לאחר הבחינה מתקבלת תמונת מצב ברורה של הפרויקט ושל מה שנדרש על מנת לקדם אותו ולהביא אותו לידיעת כל הקהלים הרלוונטיים.

● בשלב השני כאשר נאסף כל המידע על הסביבה התחרותית, ניתן להתחיל בשלב התכנון, בו מגבשים אסטרטגיה שיווקית ומציבים יעדים. במסגרת שלב זה נעשה גם תמחור התואם את יעדי הפרויקט ואופטימיזציה של תמהיל הדירות בהתאם לדרישות השוק.

● בשלב הבא מתחילים לייצר חשיפה לפרויקט, זה הרגע אליו מתרכזת כל העבודה הקשה והרגע בו קבוצת נפוסי מראה את כוחה וכשרונה האמיתי.
באמצעות מיתוג אפקטיבי של הפרויקט ובידול שלו משאר הפרויקטים באזור, מצליחה החברה למצב את כלל הפרויקטים שלה פעם אחר פעם בראש הרשימה האזורית ולהביא את הפרויקט ליעדי היזם בזמני שיא.
זאת גם לאור העובדה כי החברה מקיימת קשר עמוק עם קהילות יהודיות ברחבי העולם ובהם יזמים רבים שמעוניינים להשקיע בישראל. כמו כן, על מנת להבטיח מהלכים שיווקיים יוצאי דופן פיתחה החברה תוכנה מתקדמת שמאפשרת הוזלה של עשרות אחוזים בפעולות השיווק, דבר המשאיר הקצאה מוגברת של משאבים לשיווק מאסיבי של הפרויקט.

● לאחר מכן בשלב ההקמה דואגים לתחום את כלל המערך השיווקי, החל מבניית תסריט שיחה ומכירה, וניהול משרד המכירות בשטח, דרך בנייה וניהול קמפיינים ויראליים בדיגיטל, ועד ייעוץ בתכנון פתרונות מימון לרוכשים פוטנציאלים ועוד.

● כעת משהמערך הוקם, דואגת נפוסי לעקוב עם היד על הדופק אחר הפרמטרים השונים בתהליך השיווק. בדיקות, דוחות ופידבקים מהשטח עוזרים לחברה לבצע שינויים קטנים על בסיס קבוע, שמטרתם למקסם את תוצאות המהלכים השיווקיים ולהבטיח מכירה של כל יחידות הדיור בהתאם ליעדים שהוגדרו באסטרטגיה השיווקית.

בעוד שמרבית הקבלנים סבורים כי יכלו לבצע את שיווק הפרויקט בעצמם, נראה כי עם ניסיון אי אפשר להתווכח ואי אפשר להתחרות. ההיכרות של החברה עם הפרויקטים האחרים באזור, לצד הניסיון והידע שצברה לאורך השנים, מאפשרים ל"נפוסי" לא רק למכור את הדירות מהר יותר מהקבלנים עצמם, אלא גם במחיר גבוה יותר, תודות להתמחותה במכירות ותודות למיצוב ולמיתוג נכונים של הפרויקט.

בין אם אתם יזמים מנוסים ובין אם זה הוא הפרויקט הראשון עליו אתם עובדים, ניהול המערך השיווקי יכול להיות אתגר לא קטן וכזה שדורש מקצועיות וניסיון רב בתחום ובאזור הפעילות.
עבודה עם חברת שיווק נדל"ן כמו "נפוסי" תבטיח כי תעמדו בכל היעדים שהצבתם לעצמכם, במיתוג הפרויקט, תמחור הדירות, מכירתן, והכל – בזמן שיא.

כתובת: אחוזה 68, רעננה
טלפון: 03-9595155

שעות פעילות:
א-ה': 20:00-09:00
ו': 14:00-09:00

למעבר לפייסבוק
למעבר לאתר

אסף נפוסי בעלי החברה.

אסף נפוסי בעלי החברה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר