בתי טבע בכפר סבא שכדאי לכם להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock
בתי טבע בכפר סבא שכדאי לכם להכיר. תמונה ממאגר Shutterstock

בתי טבע בכפר סבא שכדאי לכם להכיר

פורסם בתאריך: 16.4.19 00:55

הכל דבש, חנות בוטיק למזון בריאות מן הטב

תכניות הבישול הרבות הפכו את כולנו לשפים בפוטנציה. בין אם התמכרנו לבישול ביתי, מתכונים טבעוניים או מנות מושחתות לחומרי הגלם שנרכוש תהיה השפעה רבה על הטעם של האוכל שנכין וכמובן, על המחמאות שנקבל. לכן חשוב להצטייד מבעוד מעוד במרכיבים טובים, איכותיים וטבעיים. כשנבחר לרכוש מוצרי מזון מוכנים שנאחסן במקרר או בארון חשוב להעדיף את הבריא והטבעי.

"הכל דבש" הצליחו להפתיע אותנו ובגדול….

בעידן של אינטרנט, פייסבוק רכישות וקניות באונליין, בהכל דבש יש הרבה נשמה!

הכל דבש: טעמים מיוחדים ואווירה שאין שני לה

הכל דבש: טעמים מיוחדים ואווירה שאין שני לה

זו לא עוד חנות תבלינים, כבר בכניסה לחנות מורגש שהושקעה הרבה מחשבה בעיצוב המקום לאווירה חמימה, נעימה ואינטימית היוצרת תחושה של בית ומספקת חווית קנייה קולינרית מגוונת מעניינת וטעימה להפליא.

זוהי חנות בוטיק למזון בריאות מן הטבע המתמחה במכירת מוצרים בריאותיים טבעיים ומציבה סטנדרט גבוה לאיכות המוצרים, לשירות בשילוב יחס אישי והמלצות לבקשת הלקוח.

"מזונותיך תרופותיך", הכל דבש

"מזונותיך תרופותיך", הכל דבש

את חנות הטבע בכפר סבא פתחו יעל ועמית הדר אמא ובן לפני כשנה מתוך הבנה לחשיבות הגדולה שיש לתת לאורח חיים בריא ולמזון שיסייע לנו בשמירה על בריאותנו. לדברי יעל העדפה צרכנית של מזון בריא כבר אינה נחשבת לטרנד חולף, כיום רבים מודעים לחשיבות הרבה שיש לתת לרכיבים של המזון שאנו אוכלים, ועל השפעתם לבריאותנו.

לצד מוצרים העשויים מרכיבים טבעיים, ללא סוכר ונתרן תוכלו לקבל מידע רב בכל הקשור באורח חיים בריא ומזון טבעי. יעל ועמית שמחים לתת עצות וטיפים שיסייעו לכם לשמור על בריאותכם וישפרו את איכות החיים.  בהכל דבש מדגישים כי "מזונותיך תרופותיך" ולכן יש חשיבות רבה למזון והמרכיבים שנבחר לצרוך ולאכול.

בחנות הבוטיק תמצאו מגוון רחב של תבלינים, מזון אורגני, מזון טבעוני וגם מצורי מזון ללא גלוטן. עוד תגלו בהכל דבש פירות יבשים איכותיים שנמכרים בצורתם הטבעית- ללא סוכר, ללא זרחניים וצבע מאכל שמעניקים לפירות את הגוונים המוכרים ומזיקים לגוף. תערכו היכרות עם חטיפי אנרגיה וגרנולה ביתיים שאותם מכינה יעל ללא סוכר ומשלל פירות היבשים-כשלכל אחד מהמרכיבים אלה יתרונות בריאותיים רבים. שלל תבלינים שיעשירו את המנות שלכם וכן חליטות תה וצמחי מרפא.

בהכל דבש לא מסתפקים רק בהענקת הידע הרב ללקוחות המגיעים לחנות הקטנה והמטריפה. בהכל דבש  נותנים ערך מוסף ללקוחות וזאת ע"י ניהול דף פייסבוק שבו מעבירים מידע על בריאות מוצר כזה או אחר, מידע על מבצעים ואירועים מיוחדים שהם עורכים ו/או מוצרים חדשים על המדף, מתכונים מיוחדים וטעימים. בהכל דבש גם עובדים בשיתוף פעולה עם נטורופתיות ומרצות המעבירות סדנאות בכל הקשור לשינוי הרגלי אורח החיים ומעבר לאכילת אוכל בריא יותר. בחודשים הקרובים יקיימו  סדנא שתגלה עוד קצת על חשיבותם של מוצרי מזון טבעיים בחיינו ואכילה נכונה. כמובן שפרטים יעודכנו בדף הפייסבוק.

אין ספק שהדרך לבחור לחיות נכון ובריא,  עוברת בהכל דבש. השירות האישי, המגוון הרחב ושימת הדגש למזון שכולו בריאות וטבע מבטיחים שהגעתם למקום הנכון. תנו קפיצה קטנה לחנות הבוטיק לתבלינים ומוצרי מזון מהטבע ותדעו שאת הצעד הראשון לאורח חיים בריא כבר עשיתם.

הכל דבש | חנות בוטיק לתבלינים

כתובת: ויצמן 51, כפר סבא

טלפון: 074-7044441

מעבר לעמוד הפייסבוק

עוגות שיגרמו לכם לחזור להתאהב במקום כל פעם מחדש

עוגות שיגרמו לכם לחזור להתאהב במקום כל פעם מחדש

בתי טבע בכפר סבא: הכל דבש

בתי טבע בכפר סבא: הכל דבש

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר