יועצי מיגון בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

מתקין מצלמות אבטחה מומלץ בשרון: הכירו את אסף עוז מחברת "איי פי קונקשיין"

הפיתוחים הטכנולוגיים והערמומיות של האנשים מתפתחים כל הזמן, מה שמחייב אתכם לשמור על הנכסים שלכם בצורה הטובה ביותר. הכירו את יועצי המיגון המובילים באזור השרון

פורסם בתאריך: 30.4.19 21:28

בימינו, כמעט בכל מקום מתקינים מצלמות אבטחה – בין אם מדובר בבית העסק, בית פרטי, גן ילדים או מוסד ציבורי. מטרתן של מצלמות האבטחה הוא להגן עלינו מפני סכנת פורצים, גניבות או פשעים כאלו ואחרים. כולנו יכולים להסכים עם כך, כי הביטחון האישי שלנו ושל הקרובים לנו, הוא חשוב ביותר, וזו בדיוק הסיבה שבעקבותיה יותר ויותר אנשים מתקינים מצלמות. כמו כן, המצלמות מהוות גורם הרתעה- אם מדובר בבית עסק, מצלמות האבטחה יהוו מכשול בפני פגיעה כלכלית גם מצד העובדים. כאשר העובדים מודעים שמותקנות מצלמות בעסק והם נמצאים תחת מעקב המעביד, הם ינהגו בזהירות יתרה.

IP Connection: יועץ מיגון בשרון

אסף עוז, מתקין מצלמות אבטחה בשרון והבעלים של חברת "איי פי קונקשיין" מעניק מענה ופתרונות בדיוק בנושא זה. עוז היה בעברו צלם צבאי וטכנאי אלקטרוניקה- שתי יכולות שהעניקו לו ידע וכלים רבים בתחום זה.  עם השנים, רכש אסף עוז ניסיון רב שהביא אותו לייסד את חברת התקנת מצלמות האבטחה "איי פי קונקשיין" עוד בשנת 1996. מעל לשלושים שנים שאסף עוז מתקין מצלמות אבטחה מכל הסוגים ובמרוצת השנים אסף צבר קהל לקוחות נאמן בארץ ובעולם. שירותיו כוללים התקנת מצלמות במעגל סגור, מצלמות נסתרות, מצלמות מעקב לכל המטרות ועוד.

 "כאשר אתם בוחרים מתקין מצלמות אבטחה חשוב לקבל עליו המלצות ולוודא שהחברה בעלת וותק כדי שבמידה ויהיו תקלות בעתיד יהיה לכם כיסוי", ממליץ אסף עוז. "מדובר בכניסה של אדם זר למרחב הפרטי שלכם, ולכן יש חשיבות גדולה לאמינותו".

המוניטין שרכש אסף עוז במשך השנים בתחום מצלמות האבטחה בזכות השירות המהיר, הזמינות והציוד האיכותי, הוסיפו לכך שמאות לקוחות חוזרים פעם אחר פעם להשתמש בשירותים של "איי פי קונקשיין" וממליצים לחברים ומשפחה.

אסף עוז מעניק שירות אמין ואיכותי לבעלי עסק ואנשים פרטיים רבים, בניהם משרד הביטחון, בית חב"ד, ספורטק תל אביב, יישובים רבים בארץ ובתי עסק של ישראלים במקומות שונים בחו"ל כדוגמת שוויץ, אנגליה, קפריסין וכדומה. הערכים המובילים את אסף עוז  הם בראש ובראשונה קפדנות, שירות אישי ואיכותי ומקצועיות . כל אלו הביאו אותו להיות מוביל בתחום התקנת מצלמות אבטחה בבתים פרטיים ועסקים.

אסף עוז מסכם בהמלצה נוספת: "כאשר אתם מציבים מצלמות בבית, חשוב שלא תהיינה גבוהות או נמוכות מדי. כאשר המצלמה מוצבת בעמדה גבוהה, הזווית חדה וכך לא מתאפשר לזהות פנים. לעומת זאת, כאשר היא מוצבת בעמדה נמוכה, היא תהיה נגישה לכל אחד. ההמלצה שלי היא שתוצב בגובה של כשלושה מטרים, כאשר הזווית הרצויה היא 45 מעלות לכל היותר".

כמו כן, בנוסף להתקנת מצלמות אבטחה, אסף עוז מתקין אזעקות, אינטרקומים, ומנעולים חשמליים עם קודן, מולטימדיה ומערכות לבית חכם.

פרטי התקשרות

טלפון: 052-3502525

מעבר לדף הפייסבוק

מעבר לאתר

אסף עוז , IP Connection


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר