שי צילום וציוד מקצועי להדפסה
שי צילום וציוד מקצועי להדפסה

מדפסות מקצועיות לפיתוח תמונות בכפר סבא

בעידן הסלפים, תאי צילום בחתונות ועמדות צילום מיוחדות לאירועים, יצאנו לברר היכן ניתן לקנות את הציוד המתקדם בשוק - חנויות לציוד הדפסה מקצועי ופיתוח תמונות בכפר סבא

פורסם בתאריך: 5.5.19 08:20

תחום ההדפסה ופיתוח תמונות עבר בשנים האחרונות, מהפך טכנולוגי ששינה את פני התעשייה כולה ויצר מושגים חדשים לדוגמה: תאי סלפי מיוחדים, עמדות מגנטים בחתונות ועוד יישומי פוטו לאירועים ובתי עסק שונים.

כיום קיימות חנויות רבות לציוד צילום מקצועי לסוגיו, המציעות הדפסות של תמונות, מצלמות, מדפסות, מכונות חיתוך ועוד.

תחום הצילום והמדפסות המיוחדות שהתפתח בעשור האחרון, הציג לשוק מגוון של מכונות חדישות המציעות מענה טכנולוגי לבעלי מקצוע שונים. צלמים, חנויות, ואפילו רופאי שיניים נהנים היום ממדפסות חכמות המותאמות לצרכים שלהם ויודעות גם לתת מענה לאנשי מקצוע, הנדרשים בעבודתם, להפיק כמויות גדולות של תמונות או פיתוח מהיר  בפורמט איכותי.

עסקים בתחום הצילום מתפרסים על מגוון רחב של תחומים, לדוגמה: חתונות – בעידן בו חתנים וכלות רוצים תמיד חתונה מקורית, ייחודית ומרשימה, ישנם צלמים מקצועיים רבים, המציעים גם הדפסת תמונות בפורמטים שונים במקום האירוע.  בתחום הקונדיטוריה והאפייה –  עלה הצורך במדפסות מיוחדות, כדי לענות על הביקוש של הדפסה על דפי סוכר. בתחום רפואת השיניים  – ישנן כיום מדפסות מיוחדות המשמשות להדפסת צילומי שיניים.

עם ההתפתחויות הטכנולוגיות והצרכים המשתנים בשוק, חנויות צילום רבות מנסות לתת מענה ולהישאר צעד אחד לפני כולם. חנות אחת מיוחדת בכפר סבא מובילה את הטרנד ומציגה את דור העתיד של חנויות ההדפסה והצילום בארץ.

שי צילום וציוד מקצועי להדפסה

חברה המתמחה בתחום הצילום והמחשוב המקצועי ומובילה בצילום אירועים, שיווק מוצרים לספקי אטרקציות, ייצור תוכנות מיוחדות למפעילי המגנטים בעולם, פיתוח תאי הצילום והקריוקי. החנות היא היבואן הרשמי והבלעדי של מדפסות CITIZEN החדישות בארץ, מדפסות חכמות בעלות טכנולוגיה המשרתת כיום את מיטב אנשי המקצוע, העובדים ברחבי העולם.

רקע: החברה החלה את דרכה לפני כ-12 שנים בתחום צילום האירועים, הקדימה לראות את מגמות השוק, ופעלה לשילוב תחום המגנטים והדפסת תמונות קטנות באירועים, ברחבי הארץ. ב-3 שנים האחרונות החנות החלה גם לייבא ולמכור מדפסות מיוחדות לבעלי מקצוע, כאשר מדפסות ה- CITIZEN מובילות את חוד החנית המקצועי והחדשני.

המוצרים: בחנות ניתן למצוא ציוד מחשוב מתקדם, מקרנים, מכונות חיתוך, ניירות מיוחדים ומגוון של חומרי צילום המלווים את המכונות הגדולות במקום. היצע המוצרים הרחב נותן מענה לצרכים של בעלי מקצוע רבים וביניהם מרפאות שיניים הנזקקות למדפסות סיטי איכותיות לצילומי שיניים מידיים, צלמי אירועים המחפשים מדפסות למגנטים, וספקי אטרקציות המגיעים עם בקשות ממוקדות לאופי האירוע.

CITIZEN היא חברת מדפסות להדפסת קבלות, מדבקות ותמונות קטנות מהמובילות בעולם. יש לשער שרוב התמונות על מגנט שיש לכולנו על המקרר, הודפסו במדפסות CITIZEN המספקות אמינות, אורך חיים ואיכות מוצר ייחודית. בעלי החנות מספרים: "החברה תפסה תאוצה בארץ בשנים האחרונות, ומכירת המדפסות עלתה בעשרות אחוזים". החנות מחזיקה גם מדפסות לתמונות קטנות: מדפסות פוטו, מדפסת קטנה לאירועים, פוטובוט ומגנטים לאירועים.

שירות מיוחד:

  • לשי צילום יש חנות תצוגה מקצועית בה ניתן לראות את המוצרים, לבצע ניסיון שימוש ולוודא שהמוצר מתאים בדיוק לצרכים
  • במקום יש אנשי מקצוע המלווים את הלקוח לאורך תהליך הקנייה: החל מבחירת המוצר המתאים, ביצוע בדיקות במקום והמשך סיוע במקרה של תקלות או הסברים נוספים הנדרשים.
  • לחנות יש שירות דואר שליחים מהיר המגיע בטווח של 24 ש' מיום הרכישה

הבעלים מוסיף "אם לקוח מגיע עם מוצר לא תקין שנמצא בתקופת אחריות, הוא מקבל מיד חדש במקומו. אצלנו אף לקוח לא יוצא ללא המוצר שלו. אצלנו שירות אישי משמעו שלכל לקוח יש נציג המלווה אותו לאורך כל הדרך".

שי צילום וציוד מקצועי להדפסה

שי צילום וציוד מקצועי להדפסה

תוכנות מחשוב חדשניות: בשי צילום מציעים תוכנות מיוחדות המתלוות למוצרים ודואגות שהלקוח יקבל את הממשק המתקדם ביותר והמתאים עבור המקצוע שלו. החברה החלה לפתח את התוכנות כבר לפני כעשור, וכיום, כל לקוח המגיע לחנות מקבל תוכנה מותאמת אישית עבור צרכיו. החל מתוכנות למגנטים המיועדות לצלמי אירועים ועד לתוכנות לרופאי שיניים ובעלי מקצוע עם צרכים של תוכנות ייחודיות, מקצועיות, קלות לשימוש ובעלות ממשק איכותי.

שי צילום ממשיכה להביא לארץ מגמות חדשניות מעולם הצילום ותחום ההדפסות העולמי. בפעם הבאה שאתם מבלים בעמדת סלפי בחתונה למשל, תוכלו לשער שמדובר במדפסת שנרכשה בחנות של שי צילום יחד עם תוכנה מתקדמת  בעלת טכנולוגיה חדשנית, המשמשת את בעל המקצוע או ספק האטרקציה, להפקת תמונה עבורכם  בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

 

צור קשר

מעבר לאתר
פייסבוק
יוטיוב
054-6664208 | 0512866138
הנביאים 35 כפר סבא

שי יחד עם מנהל המכירות העולמי של מדפסות פוטו סיטיזן גארי אנדרוס

שי יחד עם מנהל המכירות העולמי של מדפסות פוטו סיטיזן גארי אנדרוס


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר