קייטנת כלבים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
קייטנת כלבים בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

קייטנת כלבים מומלצת בשרון

פורסם בתאריך: 20.5.19 14:49

כלביית אפיקים 

לפני כ- 26 שנים, יניב אסם היה מדריך ורכז תוכניות במחנות הצופים. במהלך תקופה זו, הוא ראה ילדים שחוו קושי וגעגועים הביתה, ולעיתים גם לא מצאו את מקומם, ואז החל לגבש רעיון ליצור מחנה קיץ שבו הילדים יוכלו להגיע עם הכלב שלהם. הכלב יהיה שם עבורם לכל עת שבה יהיו זקוקים לו, ויהווה להם מקור של נחמה וקשר כאשר הם יחושו געגועים. מאז, עברה התוכנית מספר שינויים וליטושים, וכך נוצרה קייטנת ילד וכלבו המסורתית בת ה-24 שנים.

קייטנת ילד וכלבו נמצאת בקיבוץ אפיקים בקרבת הכנרת, ומזמנת לילדים את האפשרות להכיר ילדים אחרים, אוהבי כלבים, מכל קצוות הארץ, לחוות איתם חוויות בלתי נשכחות, ובעיקר להתחבר לכלבים וללמוד כיצד לטפל בהם.
אם בקייטנות אחרות המבוגרים הם אלו אשר מעבירים לילדים את הפעילויות, בקייטנת ילד וכלבו בדומה לתנועת נוער קלאסית, בני הנוער מפעילים את הקייטנה, ומלמדים את ילדי הקייטנה כיצד להאכיל, להבריש, לשטוף ולטפל בכלב. המדריכים הם למעשה אותם ילדים שהיו בעבר בקייטנה וחוו את אותן חוויות, בגרו והפכו להיות מדריכים. המבוגרים נושאים את תפקיד מעצבי הנורמות ושומרי הבטיחות, התברואה, השמירה והעזרה הראשונה.

למי מתאימה הקייטנה? לכל מי שאוהב כלבים. אם בעבר רוב הילדים היו מגיעים עם הכלבים שלהם, כיום לא מעט ילדים מעדיפים להתחבר לכלב מהכלבייה ולעבור איתו את התקופה. לאחר שהקייטנה מסתיימת הילדים כמובן שומרים על קשר עם הכלבים, מבקשים תמונות, ומגיעים לבקר בחופשות. לא פעם הילדים מתקשרים במהלך חופשת הקיץ בבקשה להגיע בפעם השנייה בחופשה. חשוב לדעת שיש שפע של הזדמנויות לפגישות נוספות עם הכלב מלבד חופשת הקיץ: בחופשת סוכות, בחופשת חנוכה וגם בפסח.

ביום האחרון של הקייטנה מגיעים ההורים לצפות במופע הסיום שהכינו הילדים. הטקס מרגש ומחבר את כל מי שנמצא בו – המשתתפים והצופים. לאחר שהטקס מסתיים, הילדים מחזירים את הכלבים לביתנים ונפרדים מהם בדמעות, המנגינה הזו מלווה את ימי הסיום של הקייטנה שנים ארוכות.
בניגוד להרבה קייטנות שהפעילות בהן היא חד פעמית, קייטנת ילד וכלבו היא קייטנה שיש בה המשכיות. מעבר למחזורים נוספים בקיץ ובחגים, יש לילדים פורום שאליו הם יכולים להתחבר, לדבר ולשאול שאלות. לקייטנה יש גם חשבון אינסטגרם המנוהל על ידי המדריכים ונמצא תחת פיקוחו של יניב אסם, בו אפשר להגיב ולהעלות תמונות.

אחרי שהילדים יחזרו לביתם, הכלב יחכה להם בקיבוץ אפיקים והם עוד ישובו לשחק ולהשתולל איתו במחזור נוסף של קייטנה וחלקם יהפכו בבוא היום גם להיות מדריכים.

קייטנת ילד וכלבו יהיו בתאריכים הבאים:

7-11/7
14-18/7
21-25/7
28/7-1/8
4-8/8

קייטנת גורים בתאריכים:
21-23/7
23-25/7

10 ימי מחנה אילוף מקצועי בתאריך: 4-13/8

עלות כוללת של הקייטנה: 2400 ₪

להרשמה לקייטנה, היכנסו כאן או התקשרו לטלפון: 04-6754572

כלביית אפיקים

כלביית אפיקים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר