יועצי פרישה בשרון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
יועצי פרישה בשרון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

יועצי פרישה בשרון שחובה להכיר לטובת עתיד בטוח ושקט

מתכנן פרישה מספק עבור לקוחותיו תכנון פיננסי בהתמקדות לחסכון ולהפחתת עלויות המס בדרכים האפקטיביות ביותר בכדי לקצץ בעלויות ולמקסם את הרווחים. הכירו את יועצי ומתכנני המס המומלצים באזור השרון

פורסם בתאריך: 29.5.19 10:25

רפאל כהן ניהול פיננסי אישי – תכנון יעוץ פרישה

רפאל כהן הוא מתכנן פרישה מקצועי, איכותי ובעל ניסיון וותק, שצבר לעצמו מוניטין ושם דבר. הוא עוסק בתחום הפיננסי למעלה מ- 20 שנה כסוכן ביטוח פנסיוני ברישיון, ובתכנון פרישה מזה כ – 12 שנים.

הוא מכיר היטב ובקיא בכל עולמות הביטוח, הפנסיה, הגמל וההשתלמות ומספק יתרון משמעותי כגורם אובייקטיבי שאינו מייצג חברה זו או אחרת, ומכוון את לקוחותיו לחסכונות הטובים, האפקטיביים והמתאימים ביותר עבורם. רפאל כהן, מתמחה בכל התכניות הפנסיוניות ובכל סוגי הביטוחים וכל בכלל סוגי ההשקעות. בייעוצים מורכבים, הוא עובד בצמוד לרואה חשבון ועורכי דין מהבכירים בישראל, בכדי לספק את המידע המקיף, העדכני והמדויק ביותר שקיים.

אילו סוגי תכנון וייעוץ אתה מספק ללקוחותיך לקראת או בגיל הפרישה?

"אני מספק עבורם פתרונות מכל חברות הביטוח ולא מחברה אחת מסוימת. מאחר ואני עובד עם כל חברות הביטוח ובתי ההשקעות, אני יודע ומכיר את היתרונות של כל אחת מהן ואילו חסכונות יתאימו עבור כל לקוח, על פי צרכיו ורצונותיו לגיל הפרישה.

אני מתכנן פרישה וכן מסייע ללקוחותיי בתכנון סיום עבודה, עדכון סיומי העסקה בתכניות בנושא של מענקי פיצויים, תכנון הקצבה, אפשרויות מיסוי אופטימליות, וכן תזרים מזומנים בזמן שהלקוח בפנסיה או אינו מועסק וכן בזמן הפרישה".

כיצד נעשה תהליך התכנון?

"ראשית, אני מאתר עבור הלקוח את כל התכניות והביטוחים שיש לו בכל החברות. אני מקיים שיחה מעמיקה עם הפורש ומבין את צרכיו לקראת הפרישה או כבר במהלכה. לדוגמה, האם הוא שוקל להמשיך לעבוד גם לאחר גיל הפרישה – מה שמצריך תכנון מס אפקטיבי בשל כפל המס, האם הוא מתכנן טיול מסביב לעולם – ואז צריך לוודא שהחיסכון שצבר מספק, האם הוא נשוי ואשתו עובדת כשהוא כבר בפנסיה, למשל, ואז שוב – צריך לפעול בהקשר המסים. הלקוח אינו צריך לרוץ ולהשיג עבורי טפסים ומידע, אני בודק עבורו הכל, כולל אילו תכניות ביטוח וחסכונות לפרישה הוא מפעיל כיום, ומשפר אותן עבורו בהתאם לצרכיו.

לאחר השיחה והבדיקות, אני מציג בפניו את כל האפשרויות מבחינת מיסוי ומבחינת תזרים מזומנים לאחר הפרישה והלקוח מחליט מה יהיה הכי טוב עבורו. אני מבצע עבורו הכל – כולל הכנת טפסים למס הכנסה על מנת לקבל אישורי מס, מעדכן עבורו את התכניות על פי בחירתו ובמידה וצריך, מאתר עבורו תכניות עם עלויות נמוכות יותר או עם רווח גבוה יותר. כמו כן, מבצע התאמה של הביטוחים כדי שלא יהיה כפל ביטוח, ומציג בפניו אלטרנטיבות אטרקטיביות עבור הכסף הפנוי שלו בניצול תיקון 190 ואפשרויות אחרות של ניצול הטבות מס".

רפאל כהן. צילום: רן ברגמן

רפאל כהן. צילום: רן ברגמן

מה מספק תכנון פרישה נכון וחכם?

"בשורה התחתונה ללקוח: תכנון הפרישה מאפשר לו לחסוך כסף רב בהקטנת המיסוי ובאלטרנטיבות של מיסוי אופטימליות עבורו. ישנם תיקונים לחוק שנועדו להקל בעניין כגון: תיקון 190, קיבוע זכויות, רצף קצבה/ פיצויים ועוד. אני בקיא בכל ההקלות הללו ופועל בהתאם להן, על מנת למקסם עבור הלקוח את הרווחים והאפשרויות".

באיזה שלב בחיים מומלץ להגיע אליך לתכנון הפרישה?

"חשוב לעשות את זה בכל סיום עבודה כשהצטברו מענקי פרישה ופיצויים ובעיקר לפני שיוצאים לפנסיה, זה מאוד משמעותי. אחרי שיוצאים לפנסיה יש דברים שלא ניתן לבצע רטרואקטיבית. לדוגמה, לקוח בגיל הפרישה 67 ביצע הכול לבד ולאחר כמה שנים הגיע אלינו לבצע משיכה של כספי הפיצויים שהוא תכנן להשתמש בהם עבור בניה של בית, לצערנו בגיל הפרישה, הוא חתם על מסמכים בקרן הפנסיה לקבל קצבת פנסיה, הוא לא ידע שחתם שהפיצויים יהיו חלק מקצבה זו, כיום לא ניתן לחזור אחורה וכך הוא הפסיד כמה מאות אלפי שקלים למימוש כרצונו. בתכנון פשוט אצלנו שהיה מתבצע בהתאם לרצונותיו, היו עומדים בידו היום עוד כמה מאות אלפי שקלים לבניית בית החלומות שלו בפנסיה,

עם זאת כמובן, מי שלא עשה זאת לפני עדיף לבצע עכשיו, כי בכל זאת ישנם דברים רבים שניתן לבדוק ולעדכן ולהימנע מכפל מיסים או לנצל פטור ממס. צריך לבדוק  איך אפשר לנצל הטבות מס ולחסוך עלויות. מדובר גם במקרים של סיום העסקה. אם עובד בן 30 עזב מקום עבודה והתפנו לו כספי פיצויים, אני אוכל לייעץ לו כיצד לשלם כמה שפחות מס עליהם. הטבות המס היום הן סל הטבות לכל דבר, ואם מנצלים פטור ממס על משהו אחד זה בא על חשבון משהו אחר וצריך לבדוק היכן יוצאים עם חסכון טוב יותר של מס: האם למשל  כדאי לנצל את הפטור על פיצויים, על הוון כספים או על פנסיה, לנצל את הפטור על כסף רב יותר". כמו כן יש לעדכן מוטבים ושארים לאחר הפרישה על מנת להשאיר הכנסה לשארים.

השירות דרכי הוא אישי והלווי הוא לאורך כל הדרך ואם יש שינויים בחוק אני פונה ללקוח וממליץ לו לנצל אותם במידת הצורך.

ליצירת קשר ישיר עם רפאל ללא עלות: 

רפאל כהן, כתובת המשרד: שדרות גיבורי ישראל 10 ב' אזור תעשיה פולג, נתניה

רחוב גזית 7 פתח תקוה.

דוא"ל: [email protected]

מעבר לאתר 

לכל המידע על תכנון הפרישה האידיאלי עבורכם

מעבר לעמוד הפייסבוק

לוגו רפאל כהן ניהול פיננסי אישי

לוגו רפאל כהן ניהול פיננסי אישי


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר