עורכי דין לדיני משפחה בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין לדיני משפחה בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין לדיני משפחה בכפר סבא

פורסם בתאריך: 30.5.19 16:23

ליאת פסטרנק-אלקיים, עורכת דין ומגשרת בעלת תואר .LL.B במשפטים משנת 2003

עוד בהיותה תלמידה צעירה בבית הספר, עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים פעלה נגד קיפוח וחוסר צדק, ושימשה פה עבור מי שלא יכול היה להגן על עצמו. כבר אז, אי אז בבית הספר היסודי ולאורך שנות התיכון, כל מי שהכיר אותה ידע: זו דמותה של עורכת דין לוחמת.

השנים חלפו והדרך אותה החלה ליאת בגיל צעיר הפכה לייעוד. בשנת 2003 היא קיבלה את החותמת הרשמית של לשכת עורכי הדין, ומאז היא פועלת בנחישות למען לקוחותיה, למיקסום זכויותיהם.

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

עו"ד פסטרנק-אלקיים עוסקת בפרקטיקה מאז השנה השנייה ללימודיה, ואת ניסיונה רכשה כמתמחה בבית המשפט אצל כבוד השופטת דפנה בלטמן-קדראי ובמשרדים המובילים בתל אביב. במסגרת עבודתה, ניהלה צוותים של עורכי דין ושימשה כליטיגטורית בכירה. בעבודתה, עסקה עו"ד פסטרנק-אלקיים בתחומי ליטיגציה אזרחית-מסחרית ודיני משפחה, ירושות וצוואות, פירוקים ופשיטות רגל, בנקים, חברות, כינוסי נכסים ונאמנויות והסכמים מורכבים במשק. כמו כן, ייצגה לקוחות בסכסוכי גירושין וסכסוכי ירושות מורכבים ביותר של משפחות מהאלפיון העליון.

בשנת 2010, אחרי שצברה ניסיון רב שנים כשכירה, החליטה עו"ד פסטרנק-אלקיים לרתום את כל הידע הנרחב והענף שלה, ואת התשוקה למלאכת הייצוג, למען לקוחות משלה, ופתחה משרד פרטי. הוותק, הידע, הבקיאות והניסיון העצום – כל אלה מאפשרים לה לתת מענה רחב היקף ללקוחותיה בסכסוכי גירושין, סכסוכי ירושות, עריכת צוואות מורכבות, עריכת הסכמי ממון והסכמים בכלל, וייצוג מקצועי בבתי המשפט.

עו"ד פסטרנק-אלקיים מאמינה שלהצלחה בתיק יש קשר ישיר לשיתוף פעולה בינה לבין לקוחותיה. "הלקוחות שלי יודעים – אני לוקחת תיקים של לקוחות שיכולים ומסוגלים לשתף פעולה", אומרת ליאת. "אם רוצים להצליח בתיק, חייבים להציף ולשתף בכל העובדות ולא להותיר אבן לא הפוכה. בעבודתי השוטפת, אין מסמך משפטי, שיוצא ממשרדי בטרם קיבלתי אישור מהלקוח, אחרי שהפכנו בטיעונים עובדתיים".

כמו עוץ לי גוץ לי שהפך קש לזהב, כך שוזרת עו"ד פסטרנק-אלקיים את העובדות העולות במהלך העבודה על התיק למארג של טיעונים משפטיים מוצקים ובעלי ערך שלא יסולא בפז עבור לקוחותיה. זאת, מתוך אמונה וידיעה שרק שיתוף פעולה פורה שכזה מביא להצלחות עצומות.

אבל עוד בטרם מגיעים לתוצאה הסופית, שהיא ההצלחה בתיק, עו"ד פסטרנק-אלקיים חשה נרגשת בכל פעם מחדש מהעובדה שאדם מפקיד בידיה את גורלו ונותן בה אמון מלא, והיא פועלת לעמוד בציפיות ולייצג כל לקוח על הצד הטוב ביותר. ועד לסיומו המיוחל של התהליך, היא מאפשרת ללקוחותיה לנוח על זרי הדפנה, להניח ראש על כתפיה המכילות ולהמשיך בחיים בביטחון מלא.

כמו עוץ לי גוץ לי שהפך קש לזהב, כך שוזרת עו"ד פסטרנק-אלקיים את העובדות העולות במהלך העבודה על התיק למארג של טיעונים משפטיים מוצקים ובעלי ערך שלא יסולא בפז עבור לקוחותיה. זאת, מתוך אמונה וידיעה שרק שיתוף פעולה פורה שכזה מביא להצלחות עצומות.

אבל עוד בטרם מגיעים לתוצאה הסופית, שהיא ההצלחה בתיק, עו"ד פסטרנק-אלקיים חשה נרגשת בכל פעם מחדש מהעובדה שאדם מפקיד בידיה את גורלו ונותן בה אמון מלא, והיא פועלת לעמוד בציפיות ולייצג כל לקוח על הצד הטוב ביותר. ועד לסיומו המיוחל של התהליך, היא מאפשרת ללקוחותיה לנוח על זרי הדפנה, להניח ראש על כתפיה המכילות ולהמשיך בחיים בביטחון מלא.

במישור הציבורי, עו"ד פסטרנק-אלקיים משמשת דיינת בבית הדין המשמעתי של מחוז ת"א והמרכז בלשכת עורכי-הדין, מזה קדנציה שנייה.

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

כתובת: רפפורט 3, כפר סבא
מגדל המשרדים, קניון כפר סבא הירוקה, קומה 6
חניה חופשית!

טלפון:  09-9610999
פקס':   09-9669494
דוא"ל: [email protected]
לפניות דחופות ניתן להתקשר: 052-2554022

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים


 עו"ד ענבר שמואלי-אבואב – עורכת דין לענייני משפחה

כשהתחתנתם לא תיארתם לעצמכם שיבוא יום ותמצאו את עצמכם על מדרגות הרבנות. זה לא פשוט להבין שהחלום הגדול על משפחה וזוגיות, נראה לעיתים אחרת במציאות. ההחלטה להתגרש, גם שהיא הנכונה ביותר, מלווה תמיד בלא מעט תחושות, אי וודאות, כעס, פחד וחשש מהלא נודע.

אבל, במידה וכבר הגעתם אל ההחלטה הזאת, חשוב למצוא עורך דין שיאמין שהתהליך שאותו אתם עוברים הוא לא מלחמה על הסוף, אלא דווקא סוג של התחלה חדשה. עו"ד ענבר שמואלי-אבואב, המתמחה בענייני משפחה וגירושין, היא בדיוק האדם שאתם מחפשים. על אף הקושי, היא רואה במסע שאתם עוברים פוטנציאל עצום של הכרה עצמית, התפתחות אישית, בניית ביטחון עצמי וצמיחה, וכל מטרתה היא להביא את האדם החווה את המשבר לחיים מאושרים ושלווים. ולא רק בגלל שהיא אדם אופטימי מטבעה, אלא שעד כה הלקוחות בהם טיפלה הוכיחו לה את זה יותר מכל.

עו"ד ענבר שמואלי. צילום עצמי

עו"ד ענבר שמואלי. צילום עצמי

במה מתמחה המשרד שבבעלותך?

"את לימודי המשפטים סיימתי בשנת 2005, ואל תחום המשפחה הגעתי בעקבות עבודת שטח במהלכה התוודעתי עוד ועוד לתחום המשפחה, על כל המורכבויות שבו. לפרק בית, משפחה, זה אף פעם לא פשוט ויש כאן כל-כך הרבה מורכבויות עדינות שטיפול נכון בהן יכול להציל חיים שלמים, לא פחות. הרגשתי שזה המקום בו אוכל לעזור בצורה המשמעותית ביותר לאנשים, למרות הספק, להמשיך הלאה בחייהם שלמים ומאושרים יותר.

"מעבר לשירותי נוטריון, ייפוי כוח, הסכמי ממון, צוואות וירושות שבהם אנחנו מתעסקים, ההתמחות שלנו נוגעת בכל תחומי המשפחה, בין היתר באלימות כלכלית כנגד נשים, משמורת ילדים, מימוש זכויות בביטוח הלאומי, התרת נישואין, גניבת זרע, ידועים בציבור, גירושין, מזונות ילדים או אישה, אלימות במשפחה, הוצאה לפועל ופנייה לערכאות משפטיות. כמו כן, הליך גירושין כרוך גם בחלוקת רכוש משותף, וההתמחות שלנו כוללת גם נדל"ן ומקרקעין. בתחום זה אנחנו נותנים מענה במגוון תחומים, דוגמת משכנתאות ושעבודים, ליקויי בנייה, חוזים, עסקאות קומבינציה ורישום מקרקעין.

"לאחרונה, סיימתי גם לימודי תעודה בייפוי כוח מתמשך, שהוא תחום חדשני וייחודי הנוגע לזכויותיו הבסיסיות של כל אדם. כך שאם עד עתה מונה אפוטרופוס לאדם שלא היה בריא בגופו או בנפשו, בעקבות שינוי החוק ניתנת כעת אפשרות לכל אדם בגיר, מעל גיל 18, לקבוע מרצונו כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו בעתיד ואיך יראו חייו אם וכאשר תהיה הידרדרות במצבו.

"בכל הליך באשר הוא, המשרד שלנו משלב בין מקצועיות בלתי מתפשרת, ניסיון רב ופרקטיקה שנצברו לאורך השנים לבין מודעות גבוהה לפן האישי הנדרש, שהוא לא פחות מהכרחי עבור כל לקוח ולקוח. אנחנו מקפידים ללוות את לקוחותינו באופן צמוד ועוטף, תוך מתן הנחיות ברורות לאורך כל הדרך".

מה חשוב לדעת בבחירת עורך דין לענייני משפחה?

"ראשית, חשוב להיעזר בייעוץ משפטי של עורך דין המתמחה בדיני משפחה שבקיא ומנוסה בכל הקשור לחוק. עורך דין שמודע לפסיקות השונות, לתהליכים הנדרשים בבתי המשפט ובבתי הדין הרבניים, כמו גם להתנהלות הנכונה וההתאמה שלה לכל מקרה לגופו.

"מעבר לבחירת עורך דין בעל ותק וניסיון של שנים בתחום, חשוב שיהיו כימיה ותקשורת בין הלקוח לעורך הדין, כדי שהאחרון יוכל לפעול אך ורק לטובתו האישית של האדם הנמצא במשבר. אני מאמינה שעורך דין טוב הוא עורך דין שיכול להוביל את הלקוח שלו למקום הנכון בחיים, וההחלטה הזאת, בניגוד למה שמקובל לחשוב אולי, אינה להילחם בלי הכרה ולהיאבק בבית המשפט, אלא להיפך – עורך דין שיקשיב לצרכים של הלקוח שלו, למה שהוא משדר ולנווט אותו לחוף מבטחים בצורה הנכונה והבטוחה ביותר. החשיבות שיש בלעבור את התהליך הזה בצורה המותאמת ללקוח היא לא רק עניין של כסף וניצחון בבית משפט, זה בעיקר מושתת על צדק, שהוא נכון ללקוח. תהליך כזה מצריך גם לא מעט פסיכולוגיה, אינטליגנציה רגשית והקשבה, מענה לפן הרגשי שהוא הרבה מעבר לידע משפטי ולהתמחות ספציפית, וזאת הדרך שאנחנו מובילים".

אילו כלים את מציעה ללקוחות?

"אני יוצאת תמיד מנקודת הנחה שהליך גירושין הוא תהליך של העצמה. הייעוד שלי הוא לעזור ללקוחות לצאת מנקודת השפל שבה הם נמצאים מחוזקים יותר. זו האחריות האמיתית של עורך הדין. מעבר להיותי עורכת דין, למדתי גם שיטות רוחניות ורגשיות כמו NLP, תקשור, נומרולוגיה ופסיכולוגיה של האדם במטרה ללוות את הלקוח יד ביד, להעצים אותו ולאפשר לו להגיע למקום הנכון בדרך הנכונה.

"בתור מגשרת מוסמכת, אני רואה את זה בא לידי ביטוי במיוחד בהליכי גישור. גם אם הגענו לרגע של הליך משפטי או שהתיק כבר מתנהל בבית המשפט, 85% מהמקרים מסתיימים לבסוף בגישור. המשרד שלי מאמין ומכיר כערך חשוב במעלה לנסות בכל שלב להשיג הידברות עם הצד השני בניסיון להגיע להסכם גירושין על כל הרגישויות הנלוות לו והסוגיות המורכבות בו, תוך מציאת האינטרסים האמתיים והנכונים עבור כל אחד מהצדדים. החשיבות כאן היא עצומה. במקום הליכים מסורבלים, ארוכים ויקרים, ניתן לסיים את ההליך תוך זמן קצר, באופן פשוט ובעלות מזערית כאשר כל האמוציות, הכעסים והריבים נדחקים לטובתה האישית של המשפחה.

"כך, בסופו של התהליך יוכל כל צד להמשיך בחייו באופן מכובד וראוי. אני לא רואה את עצמי כלוחמת צדק במובן של לקחת לצד השני את כל מה שהיה לו. הניצחון האמיתי מבחינתי הוא להגיע עם כל צד למקום הנכון ביותר לו, לראות את התמונה הכוללת בכל רגע נתון, לחשב כמה צעדים קדימה ולתת ביטוי לא רק לצדק, אלא גם לאמת".

לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר עם עו"ד ענבר שמואלי-אבואב בטלפון: 077-7818811 או 052-2512409 ובאתר

כתובת המשרד: התע"ש 20, בית הפעמון, כפר סבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר