הקטנת חזה לגברים במרכז. תמונה: shutterstock
הקטנת חזה לגברים במרכז. תמונה: shutterstock

הקטנת חזה לגברים בשרון

ילדים וגברים בכל הגילאים עלולים לסבול מגניקומסטיה, תופעה אשר גורמת להצמחת חזה נשי ופוגעת בביטחון העצמי. על מנת למצוא פתרון לבעיה, אספנו עבורכם את הרופאים המנתחים שמתמחים בהקטנת חזה לגברים בשרון

פורסם בתאריך: 3.6.19 17:12

ד"ר נעם ארמון ASTRA MEDICAL

אם אתם נערים בגיל ההתבגרות או גברים מבוגרים ואתם סובלים מצמיחה של חזה נשי, נרגיע אתכם קודם ונאמר כי התופעה שכיחה ביותר, ונמצאת אצל אחד מתוך כל עשרה גברים.

גניקומסטיה, או בשמה העממי – חזה נשי, היא תופעה הנגרמת בעקבות שינויים הורמונליים בגוף הגברי ומתרחשת לרוב בגילי העשרה, אך יכולה לקרות גם בגילים מבוגרים יותר, כתוצאה לדוגמה משימוש בסמים, שתיית אלכוהול, תרופות מסויימות וכו'.

הטיפול בגניקומסטיה נעשה באמצעות ניתוח פשוט יחסית שנערך בהרדמה כללית ותחילתו בחתך קטן באזור בית השחי שדרכו מוחדרת מחט לשאיבת השומן ובמקרים מסוימים, שמצריכים כריתה של בלוטת השד, נעשה גם חתך קטן מתחת לפטמה והבלוטה המיותרת מוצאת החוצה.

את התהליך ניתן לעבור במספר מקומות כשאחת האופציות, שאליה פונים נערים ואנשים רבים הסובלים מהבעיה, היא ניתוח אצל ד"ר נעם ארמון, המתמחה בתחום הכירורגיה הפלסטית.

ד"ר ארמון פועל כיום כרופא בכיר בבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא עובד ככירורג פלסטי מומחה ובנוסף עובד במרפאת אסטרה מדיקל המתמחה בניתוחים פלסטיים. את ניסיונו הרב צבר במהלך השנים בעת שניתח מטופלים ומטופלות המבקשים לשפר את גופם ולהעניק לו מראה אסתטי יותר. טווח עבודתו מתפרס על ניתוחי הגדלת, הרמה והקטנת חזה, שאיבות שומן, עיצוב ופיסול הגוף ועוד.

"בעיית החזה הנשי בקרב גברים יכולה להציק לנערים ולגברים מבוגרים כאחד, אך בתקופת הנעורים, תקופה קשה כשלעצמה, ההתמודדות איתה הופכת לבלתי נסבלת בקרב צעירים רבים. הרגלי החיים של אותם צעירים עלולים להשתנות דרמטית עם הופעת הבעיה, ודפוסי פעילות כמו הסתגרות, ביישנות, או הימנעות מבילויים בים ובבריכה מתחילים להיות שכיחים יותר ויותר", מספר ד"ר ארמון.
"הניתוח הפשוט יחסית, מעניק לנערים ולגברים רבים את הביטחון שלהם בחזרה ויכול להוות נקודת מפנה מהותית בחייהם. אני מאמין שכל מי שלא מרגיש בנוח בגופו צריך להרגיש את החופש ואת העצמאות לדאוג לעצמו ולהשיב לעצמו את הביטחון, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בהליך פשוט וזריז כל כך".

תקופת ההחלמה, אם תהיתם, אורכת כשלושה חודשים בלבד, כשבחודש וחצי הראשונים יש להסתובב עם וסט שדואג לשמור על האזור מהודק, ולאחר מכן יש לשים את הווסט במשך חודש וחצי רק בעת פעילות ספורטיבית. לאחר תקופת ההחלמה לא נראה שום זכר לחזה הנשי או לניתוח (מלבד צלקות עדינות), והגוף מקבל מראה גברי ובריא יותר.

במקום להתמודד עם המבוכה, תוכלו להצטרף למאות מטופלים שעברו את הניתוח משנה החיים ולהנות מביטחון עצמי גבוהה יותר ומתחושה שלמה יותר בגופכם.

טלפון: 1-800-800-806

ייעוץ:
כתובת: דרך חברון 101, ירושלים
ימי ג': 15:00-20:00

ניתוחים:
כתובת: מרכז שי, רמת גן
ימי א': 07:00-17:00

רמת החייל
רח הברזל 19 תל אביב

למעבר אתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: נעם ארמון.

הקטנת חזה לגברים במרכז. צילום: נעם ארמון.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר