עורכי דין לדיני משפחה, ירושות וצוואות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock
עורכי דין לדיני משפחה, ירושות וצוואות בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין לדיני משפחה, ירושות וצוואות בשרון

יש רגעים בחיים שאנו נאלצים לפנות לעזרה משפטית, ואלו לא תמיד הרגעים הטובים ביותר שלנו. כשזה כבר קורה, אנחנו רוצים לדעת שמצאנו עו"ד שהוא לא רק מקצועי, חד ומנוסה, אלא גם מישהו שנוכל לבטוח בו והוא ייתן לנו את התחושה שהוא רואה את האדם שמולו, לא רק תיק נוסף לטיפולו. מיהם עורכי הדין לדיני משפחה המובילים באזור השרון, אלה שכאשר נפנה אליהם, נדע כי יעשו עבורנו כל שניתן עד להשגת התוצאה המשפטית הרצויה?

פורסם בתאריך: 5.6.19 12:02

ליאת פסטרנק-אלקיים, עורכת דין ומגשרת בעלת תואר .LL.B במשפטים משנת 2003

תחום דיני משפחה בעולם המשפט אינו מתחיל ונגמר בגירושין. למעשה, ייחודו של התחום נעוץ בהיותו קשור לכל היבט בחיינו, לרבות פירוק חברות ועסקים, חובות, הסכמים משניים ועוד.

על פי הפרקטיקה שלעיל, עורכי דין העוסקים בדיני משפחה, ירושות וצוואות חייבים לגשת לכל תיק המתקבל לטיפולם כשהם נושאים ארגז כלים עשיר, אותו הם מציידים ומעדכנים לטובת כל לקוח מחדש. בארגז כלים זה ניתן למצוא – לצד אמפתיה, חמלה, הכלה ויחסי אנוש מעולים – גם השכלה רחבה ועשירה, מקצועיות לעילא וניסיון משפטי נרחב.

הכלים הללו בדיוק משמשים את עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים בעבודתה היומיומית, ועל כך יעידו שפע הלקוחות ועשרות מכתבי התודה שנאספים במשרדה. את הסמכתה כחברה בלשכת עורכי הדין בישראל קיבלה פסטרנק-אלקיים בשנת 2003, לאחר התמחות בבית המשפט אצל השופטת המוערכת דפנה בלטמן-קדראי.

מאז, צברה פסטרנק-אלקיים ותק של למעלה מ-17 שנות ניסיון, ורקורד מרשים בטיפול רגיש ומקצועי בהליכי גירושין רבים מספור, כולל במשפחות בעלות ממון ונכסים. כחלק מתפיסתה, הרואה בניהול התיק אתגר כולל הנוגע בכל תחום ותחום בחייו של הלקוח, היא מטפחת תמידית ידע נרחב בנושאים המשיקים לדיני משפחה, דוגמת חוזים, בנקאות וחברות.

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

בשנות עבודתה הרבות כעורכת דין בכירה במשרדים המובילים בתחומם, צברה עו"ד פסטרנק-אלקיים ניסיון רב, יצרה היכרות מעמיקה עם מערכת בתי המשפט בכל הערכאות והובילה תיקי ליטיגציה מורכבים ורחבי היקף.

לפני כעשור הבינה עו"ד פסטרנק-אלקיים כי זו העת לצאת לדרך עצמאית ולממש את החזון בדבר ייצוג משפטי ראוי ללקוחות משלה. כמי שייצגה במהלך שנות עבודתה – בין השאר – לקוחות פרטיים, גופים ציבוריים, בנקים גדולים וסכסוכים אזרחיים בולטים בתקשורת, ידעה כי היא יכולה להציע ללקוחותיה מענה מקיף ומקצועי להליכי גירושין סבוכים ומורכבים.

"אני מאמינה בחתירה למצוינות ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן בפן האישי והאנושי מול הלקוח, והן במחויבות העמוקה לטיפול משפטי קפדני, המבוסס על ראייה רחבה, יצירתית וכלל מערכתית", אומרת פסטרנק-אלקיים. "משרדנו מעמיד את טובת הלקוח בראש, ובונה עבורו אסטרטגיה משפטית אופטימלית".

עו"ד פסטרנק-אלקיים מאמינה בלקוחות שלה, וביכולתם לתרום להצלחת התיק. לתפיסתה, תפקידו של עורך הדין הוא לעבוד בגובה העיניים מול הלקוח.  כך, היא מנחה את לקוחותיה להציף כל פיסת מידע, תוך יצירת שיח משותף ומיצוי האינפורמציה שתהפוך למצע פורה, עליו יצמחו פירות שיתוף הפעולה ויבשילו לכדי הצלחה בתיק.

עו"ד פסטרנק-אלקיים שואפת ללמידה והתפתחות מקצועית מתמדת. במשך כל שנות פעילותה בתחום עברה השתלמויות ולקחה חלק בכנסים וימי עיון רבים הנוגעים לתחומי עיסוקה המשפטי, והיא ממשיכה ומוסיפה להתעדכן ולהעשיר את הידע שלה בהתפתחויות השונות בחוק ובפסיקה. את כל הידע העצום הזה, היא ממנפת לטובת כל לקוח ולקוח, ולרגע אינה שוכחת שכולנו זקוקים, קודם כל, למבט מבין ואוזן קשבת.

 

עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

כתובת: רפפורט 3, כפר סבא
מגדל המשרדים, קניון כפר סבא הירוקה, קומה 6
חניה חופשית!

טלפון:  09-9610999
פקס':   09-9669494
דוא"ל: [email protected]
לפניות דחופות ניתן להתקשר: 052-2554022

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים

המשרד של עו"ד ליאת פסטרנק-אלקיים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר