G70 side 3
G70 side 3

מצלמת דרך מומלצת: אתכם לאורך כל הדרך

האח הגדול כבר כאן. נוכחותה של מצלמת דרך ברכב יכולה להשפיע לטובה על ההתנהגות בכביש, להפוך לראייה בבתי משפט ולהגביר את המודעות לחוקים ולתקנות. בחירה במצלמת דרך איכותית ומקצועית תבטיח לכם שקט נפשי לאורך זמן. כך תבחרו את המצלמה הטובה ביותר עבורכם

פורסם בתאריך: 6.6.19 08:50

על כל מקרה שלא יבוא, מצלמת דרך ברכב היא אמצעי תיעוד חשוב שמסייע לזהות מפגעים, התנהגות חריגה בכביש, להוות ראייה משמעותית בבית המשפט ואף להציל מפני דו"חות משטרתיים. עם התקדמות הטכנולוגיה מצלמות הרכב המסורתיות מפנות עצמן לטובת מצלמות חדשניות יותר, קטנות יותר וחזקות הרבה יותר. ריבוי המותגים והאופציות בשוק הם רבים, אבל לא כולם מתאימים לצורך האישי שלכם ולפונקציה לשמה תבקשו לרכוש את המצלמה. אורי הררי, מחברת 'מטריקס אלקטרוניקה' המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי אלקטרוניקה, עונה על כל מה שאתם צריכים לדעת לפני רכישת מצלמת דרך לרכב.

מצלמת דרך מומלצת: מטריקס אלקטרוניקה

מצלמת דרך מומלצת: מטריקס אלקטרוניקה

עד כמה הצבת מצלמת דרך ברכב חשובה?

"התפקיד העיקרי של מצלמת דרך ברכב הוא לצלם כל העת את ההתרחשות של הרכב ושאר משתמשי הדרך כל זמן שהרכב מונע ונוסע. כיום ישנן מצלמות שעונות על הצרכים של אותו נהג בהתאם לפונקציה שבה הוא בוחר להשתמש. למשל, מצלמה שמתעדת את פנים הרכב יכולה לשרת נהגי מוניות, הסעות או מיניבוסים מפני עלילות שווא של נוסעים מה שעתיד למנוע פגיעה בפרנסה. או לחילופין להגן על הנהג הפרטי מפני דו"חות משטרתיים סמויים במקרה של טענה לשימוש בטלפון נייד בזמן נסיעה למשל, ולהוכיח באם הטענות מוצדקות או לא. במקביל, מצלמות דרך לרכב שפונות כלפי חוץ נותנות לנו תיעוד מזדמן של דברים שקורים מולנו ומהוות סוג של עדות ברורה במקרה וחלילה היינו מעורבים בתאונה, או בבירור טענות אל מול גורמי אכיפת החוק. מדובר בתפקיד משמעותי שנותן למשתמשים שקט נפשי ויכול למנוע עוגמת נפש".

בטרם נרכוש מצלמת רכב לדרך, מה כדאי לנו לדעת?

"יש כמה פרמטרים שצריך לקחת בחשבון. מצלמת דרך לרכב היא מוצר שעובד המון שעות ומשמש אותנו כל עוד הרכב בנהיגה. היא מתמודדת גם עם תנאי מזג אוויר לא פשוטים, חשופה לשמש וצריכה למלא אחר עשרות הנחיות. בהיותה מותקנת במרכז השמשה קרוב למראה חשוב שהיא לא תסתיר את הדרך או תפריע לזווית הראייה של הנהג. מצלמות הדרך האיכותיות כיום הן קטנות, חכמות, בעלות מסך מובנה שמתחילות לפעול מיד עם התנעת הרכב, כך שמעבר להתקנה הראשונית הנהג כלל לא צריך להתעסק בה. במקביל להיותה קומפקטית, חשוב לא פחות שתהיה בעלת זווית ראייה יחסית רחבה של 150 מעלות לפחות כדי שתוכל לקלוט מהדרך כמה שיותר. כמו כן, כדאי לברר האם המצלמה מגיעה עם פונקציה של שומר מסך כדי לצמצם את משך הזמן בו המסך דולק, וכך לתרום להארכת משך הזמן בה המצלמה תשרת אתכם".

אילו פונקציות חדשניות מכילות מצלמות הדרך של היום?

"מטרת מצלמת הדרך האיכותית היא לספק הקלטות ברורות וחדות בתנאים משתנים, עם מינימום הפרעה והתערבות מצד הנהג. מעבד התמונה צריך להיות איכותי יותר כדי שיהיה רגיש לתנאי תאורה קשים  וימשיך לתת לנו תמונות או סרטונים ברורים, בהירים ואיכותיים גם בלילה או בעלטה מוחלטת.

מצלמה איכותית תכיל גם טווח דינמי רחב (WDR – wide dynamic range) כשהכוונה היא לאזן את חשיפת המצלמה כשהיא נתקלת באובייקטים מסנוורים או כאלה שמחזירים אור. מצלמה עם WDR יודעת מצד אחד לטפל נכון במקרים של אור חזק ומצד שני להציג את האובייקט המצולם בצורה בהירה ומדויקת.

איכות העדשה חשובה גם היא. ישנן מצלמות רכב שמכילות עדשה מפלסטיק שבתנאים של חום, שימוש יתר ובלאי עלולה עם הזמן לשנות את צורתה ובכך להעכיר את התמונות. מצלמות דרך לרכב איכותיות הן בעלות עדשה מזכוכית שעמידה בטמפרטורות מאד גבוהות, לא מעוותת את התמונות ומחזיקה זמן רב יותר.

גם על חווית המשתמש יש לשים את הדעת, ולכאן נכנס עניין הנדסת האנוש. כדאי לשים לב היכן ממוקמים הכפתורים, כמה כפתורים בכלל יש ואיך בנוי תפריט ההגדרות של המצלמה. גישה נוחה למצלמה תמנע בלבול והתעסקות מיותרת ולא בטיחותית בזמן הנהיגה.

נקודה חשובה נוספת, בעיקר בקיץ

מצלמות דרך מומלצות

מצלמות דרך מומלצות

הישראלי, היא איכות הסוללה. תפקידה של הסוללה הוא לשמור את הגדרות המצלמה והתפריטים. סוללה לא איכותית עלולה להיפגע עם הזמן מהחום הכבד ששורר ברכב לעומת סוללה איכותית שהיא עמידה יותר. ישנן מצלמות דרך שמשתמשות בקבל במקום בסוללה וכך תורמות לאורך חיים גבוה במיוחד של מצלמת הדרך.

מדוע חשוב לקנות מצלמת דרך לרכב מאיש מקצוע?

"כמו כל דבר כמעט, ההיצע בשוק הוא עצום. ניתן היום לקנות או להזמין מצלמת דרך לרכב מכל אתר או גוף ברחבי העולם. אבל, ההמלצה שלי היא לא לחסוך במקרה הזה ולא להתפתות אחר מבצעים או מחירים זולים. מצלמת רכב לדרך איכותית היא הוצאה חד פעמית של כמה מאות שקלים שמשרתת את הצרכנים לטווח ארוך. רצוי כמובן לקנות מצלמה ממי שמבין בתחום ומתמקצע בו. יש לא מעט גופים שמוכרים מוצר, אבל לא מתאימים אותו לצרכן. אנחנו ב'מטריקס אלקטרוניקה' דואגים לתת שירות ולתפור לכל אדם את המצלמה הנכונה ביותר שתתאים בדיוק לצרכים של המשתמש. הניסיון שלנו בתחום הוא של מעל 20 שנה ואנחנו מתמחים בעולם המצלמות החכמות, אם לרכב, לבית או לעסק. אנחנו מחוברים לעולם הטכנולוגי, מתעדכנים בכל החידושים הקיימים בו ומתמקצעים גם בתחומי הציוד ההיקפי, סלולר, מחשבים, גאדג'טים, אמצעי ריגול והקלטות נסתרות. לצד אלפי הלקוחות שאנחנו משרתים מדי שנה, אנחנו מעניקים ליווי וייעוץ גם לגופים גדולים, כגון שב"ס, כוחות הביטחון, חברות גדולות, בתי חולים ועוד. יתרון נוסף שלנו הוא הענקת אחריות לשנה עבור כל המוצרים ותנאים מיוחדים ללקוח חוזר שירצה לשדרג למצלמה חדשה יותר, מעבר לתקופת האחריות. אנחנו מעניקים שירותי איסוף בפריסה ארצית מבלי להטריח את הלקוח בהגעה פיזית לחנות, וכן שירותי משלוחים שמספקים את הזמנת המוצר בתוך 24-48 שעות כמעט בכל רחבי הארץ. חשוב לנו לתת סטנדרט גבוה של שירות ולהעביר ללקוח את התחושה שיש לו גב, שיש אבא ואמא ושהוא לא לבד".

ניתן ליצור קשר עם 'מטריקס אלקטרוניקה' בטלפון: 09-7400406, בדואר אלקטרוני למחלקת התמיכה: [email protected], בדואר אלקטרוני עבור רכישה ושירות לקוחות: [email protected] ולהתרשם ממגוון המוצרים באתר.

כתובת בית העסק: דרך רמתיים 92, הוד השרון.

כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 81, הוד השרון, מיקוד: 4510002

מצלמת דרך מומלצת: מטריקס אלקטרוניקה

מצלמת דרך מומלצת: מטריקס אלקטרוניקה

מטריקס אלקטרוניקה: מצלמת דרך מומלצת

מטריקס אלקטרוניקה: מצלמת דרך מומלצת


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר