חנויות בגדי ילדים באזור השרון. צילום: shutterstock
חנויות בגדי ילדים באזור השרון. צילום: shutterstock

חנויות בגדי ילדים באזור השרון

פורסם בתאריך: 9.6.19 14:43

כוכבים – חנות בוטיק לילדים

העולם שייך לצעירים, את זה כולם כבר יודעים ועל העובדה הזו כולם יסכימו. אך למרות שהעולם שייך לצעירים, נראה לפעמים שדווקא חברות האופנה הגדולות עדיין לא הפנימו את המסר עד הסוף, ונשארו מאחורה במרוץ. בתקופה שבה פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ועוד רשתות חברתיות, נותנות פלטפורמה לילדים לבטא את דעתם ואת הסגנון שלהם, נראה שעדיין קשה למצוא בגדים מיוחדים עבור ילדים שרוצים לתת מקום לביטוי העצמי שלהם.

הצורך של הורים כמו של הילדים לבטא את עצמם באמצעות לבוש מיוחד הוביל את מעיין סיימון לפתוח את החנות "כוכבים – בוטיק לילדים". חנות מקסימה עם אווירה חמימה וביתית שמציעה מגוון רחב ביותר של בגדי ספורט אלגנט לגילאי שנתיים ועד 16.

החנות המהממת נמצאת ברחוב הכרמל 16 בתוך מדרחוב ירושלים. בתור החנות האחרונה ממינה, שמוכרת בגדים מיוחדים עבור אמהות וילדות שאוהבות סטייל, היא הפכה למוקד עליה לרגל עבור כל מי שרוצה להלביש את ילדיה ולהעניק להם מראה מטופח ואלגנטי מצד אחד, אבל גם לא בוגר מדי מצד שני.

MyKidsJeans

MyKidsJeans

"באות לכאן אמהות עם הילדים שלהן כדי למצוא בגדים למגוון אירועים, בין אם זה שמלות שושבינה לחתונה, בגדים לבוקים, בגדים לאירועים חגיגיים או אפילו בגדים מיוחדים ליום יום". מסבירה מעיין.

"בתור מישהי שלמדה עיצוב אופנה ומבינה את התשוקה לכך בעצמה, אני מבינה את הצורך של הילדות, אני יודעת כיצד להלביש אותן ואפילו שמחה לתת להן כמה טיפים לשדרוג אם הן רוצות. בסביבות גיל 11 הגוף משתנה, העדפות והטעם גם הם מקבלים חידוד, והילדות מבקשות מקום לביטוי עצמי דרך הבגדים אותם הן לובשות. יש בנות שמתחילות קצת להתמלא, יש כאלה שפתאום יש להן טעם שונה ויש כאלה שהן פשוט פאשניסטיות ורוצות משהו שיתאים לסגנון שלהן. פה אפשר למצוא הכל".

MyKidsJeans

MyKidsJeans

החנות מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש, גם לבנים וגם לבנות. ניתן להגיע ולמצוא ג'ינסים יפים, חצאיות, שמלות, חולצות ונעליים ולסדר לילדים טוטאל לוק מושלם. בין המותגים שנמצאים בחנות תוכלו למצוא את: steve madden, flamingo, my kids jeans ,sweet girl, campus ועוד.

ניתן למצוא בחנות מבחר גדול מאוד של בגדים מושלמים לכל אירוע, ובעוד שהאווירה במקום נעימה ומעניקה חווית קנייה מיוחדת, ניתן גם להכנס לפייסבוק או לאינסטגרם, למצוא שם את הפריטים שהכי אהבתם ולהזמין אותם במשלוח עד אליכם.

גיל ההתבגרות הוא גיל מאתגר ביותר, ההורמונים משתלולים ואיתם באים והולכים שגעונות וסגנונות, כאילו היו הפריט הכי חם של הקיץ שעבר. אם הילד או הילדה רוצים להתפנק ולבוא לאירוע או לבית הספר כשהם נראים במיטבם, ב"כוכבים – בוטיק לילדים" אתם תמצאו את כל הבגדים המיוחדים שיהפכו את הילדים שלכם לדבר החם הבא.

שם החנות: כוכבים – בוטיק לילדים
כתובת: הכרמל 16, כפר סבא
טלפון: 09-8800172, 054-8001148

שעות פעילות:
א-ה': 19:00-10:00
ו': 15:00-09:30

למעבר לפייסבוק
למעבר לאינטסגרם

MyKidsJeans. צילום: מעיין סיימון

MyKidsJeans. צילום: מעיין סיימון


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר