עינית דיגיטלית מומלצת. תמונה ממאגר Shutterstock
עינית דיגיטלית מומלצת. תמונה ממאגר Shutterstock

רואים עולם – עינית דיגיטלית מומלצת

חוששים להשאיר את הילדים לבד בבית, דואגים להורים המבוגרים, רוצים לחזק את תחושת הביטחון? לכל השאלות הללו יש תשובה אחת - עינית דיגיטלית שבלחיצה אחת תפתור את כל החרדות אחת ולתמיד. מעכשיו, הרבה יותר קל להיות רואה ובלתי נראה

פורסם בתאריך: 18.6.19 14:47

עולם שלם מתרחש אצלנו מעבר לדלת. קולות של אורחים, מסיבה אצל השכנים, גרירת רגליים של דיירים וצווחות של ילדים קטנים. לא אחת העולם שבחוץ מבקש להיכנס אלינו הביתה, ובכל פעם כזו נשמע דפיקה על הדלת או צלצול פעמון. את השאלה המתבקשת 'מי זה?', בטרם ננסה להציץ בעינית הדלת, מחליפה בשנים האחרונות העינית הדיגיטלית. אורי הררי, מחברת 'מטריקס אלקטרוניקה' המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי אלקטרוניקה, מסביר את כל היתרונות שיש לה להציע.

מה בעצם מבדיל בין העינית המסורתית לזו הדיגיטלית?

"העינית המסורתית בדלת הבית מקובעת לחלקה העליון של הדלת ובכך מקשה את השימוש בה. ילדים, קשישים או דיירים עם מוגבלות לא מצליחים להגיע אליה ולראות מי נמצא מהעבר השני. בנוסף, לעינית המסורתית אין יכולת לתעד את מה שקורה מעבר לדלת, כך שאין לנו בעצם מושג אם מישהו עומד בצדה השני (אלא אם הוא צלצל בפעמון), או אם הסתובבו ליד הדירה שלנו כשלא היינו בבית. העינית הדיגיטלית פותרת את מרבית הבעיות הללו. אולם, חשוב לציין שבניגוד לעיניות דיגיטליות אחרות בשוק, היתרון בעינית הדיגיטלית שאנחנו מציעים ב'מטריקס אלקטרוניקה' הוא במסך שבנוי באופן כזה שהוא מאפשר לנמוכי קומה (ילדים קטנים ואנשים מבוגרים) לראות תמונה ברורה וחדה. התוצאה היא ביטחון עבור הדיירים לעקוב אחר הנעשה בחוץ".

מטריקס: עינית דיגיטלית

מטריקס: עינית דיגיטלית

אילו פונקציות ממלאת העינית הדיגיטלית של הדור החדש?

"העינית הדיגיטלית החדשה, אותה אנחנו מוכרים ב'מטריקס אלקטרוניקה', היא היחידה מסוגה שמגיעה עם מסך צבעוני בגודל של 4.5 אינץ' ומכילה מגוון רחב של פונקציות. ממש כמו מיני מחשב. העדשה, שמחוברת למסך, כוללת חיישן תנועה שמדליק אוטומטית את המסך, ומאפשר צילום תמונות וסרטונים של מי שנמצא מעבר לדלת גם אם הוא לא צלצל בפעמון או דפק על הדלת. בצורה כזו ניתן גם לדפדף בתמונות ולראות מה קרה מעבר לדלת שלכם, מי חיפש אתכם או עמד בסמוך, כשלא הייתם בבית. בנוסף, זווית הראייה הרחבה (כ-140 מעלות) מבטיחה שהמסך יראה כמה שיותר פרטים, והעדשה מצוידת בראיית לילה שמאפשרת להבחין בפרטים גם כאשר ישנם תנאי חשיכה מוחלטים. יתרון נוסף, הוא הסוללה בקיבולת גבוהה שמחזיקה מעמד זמן רב. הטעינה של הסוללה מתבצעת מבלי לפרק את המסך מהדלת, או להוציא את הסוללה, אלא בעזרת כבל טעינה ארוך שכלול בערכה ומתחבר מצד אחד לשקע הטעינה במסך ומצד שני למטען USB  סטנדרטי או סוללת גיבוי POWERBANK. אחרי 4-5 שעות של הטענה בלבד הסוללה תספיק למספר שבועות קדימה. העינית הדיגיטלית פשוטה לתפעול, תפריט ההגדרות שלה הוא בעברית וקל להבנה וגם הוראות ההתקנה הן בעברית ולא מצריכות איש מקצוע, מה שמקל על מי שחושש מפרוצדורה מורכבת".

מדוע חשוב לקנות עינית דיגיטלית מאיש מקצוע מומחה בתחום?

"הניסיון שלנו והמומחיות שלנו נותנים לנו יתרון עצום בלספק ללקוחות מוצר שהוא ייחודי בשוק, איכותי, אמין ומתקדם שנותן מענה רחב לצרכי הביטחון, בין אם מדובר בילדים, מבוגרים ובכלל. כמו כן, אנחנו נותנים אחריות של שנה על המוצר ושירות תיקונים גם מחוץ לתקופת האחריות. כאחת מהחברות הוותיקות בענף שיווק הסחר האלקטרוני, הלקוח מרגיש שיש לו על מי לסמוך וזמין לתת לו מענה בכל בעיה או שאלה. הוותק שלנו בתחום הוא של למעלה מ-20 שנה ואנחנו מחוברים לעולם הטכנולוגי, מתעדכנים בכל החידושים ומתמקצעים גם בתחומי הציוד ההיקפי, סלולר, מחשבים, גאדג'טים, אמצעי ריגול והקלטות נסתרות. אנחנו מעניקים ליווי וייעוץ לגופים שונים, כוחות הביטחון, חברות, בתי חולים ועוד, זאת לצד אלפי לקוחות מרוצים אותם אנחנו משרתים מדי שנה. ניתן גם לרכוש את המוצרים אונליין באתר שלנו www.imatrix.co.il, יש לנו שירותי איסוף בפריסה ארצית וכן שירותי משלוחים שמספקים את הזמנת המוצר בתוך 24-48 שעות כמעט בכל רחבי הארץ. אנחנו דואגים לייבא מבחר מצומצם של מוצרים כי אנחנו מאמינים שאיכות עולה על כמות, וזאת במטרה לתת תמורה מקסימאלית, איכותית ומקצועית עבור הלקוח. חשוב לנו להעביר ללקוח את התחושה שהוא לא לבד".

ניתן ליצור קשר עם 'מטריקס אלקטרוניקה' בטלפון: 09-7400406, בדואר אלקטרוני למחלקת התמיכה: [email protected], בדואר אלקטרוני עבור רכישה ושירות לקוחות: [email protected] ולהתרשם ממגוון המוצרים באתר.

כתובת בית העסק: דרך רמתיים 92, הוד השרון.

כתובת למשלוח דואר: ת.ד. 81, הוד השרון, מיקוד: 4510002

עינית דיגיטלית

עינית דיגיטלית


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר