גלידת פינגווין

גלידת פינגוין: הוותיקה, הטעימה והאהובה ביותר

עונת הקיץ כבר כאן ואיתה החשק לגלידה קרירה, כזו שמעוררת את כל החושים עם כל ביס. כזו בדיוק היא גלידת פינגווין בכפר סבא, מוסד וותיק אשר מאז הקמתו בשנת 1951 ועד עצם היום הזה, מצליח לחדש וליצור טעמים מיוחדים

פורסם בתאריך: 10.7.19 15:19

מביאים את איטליה לישראל

68 שנה חלפו מאז הוקם הסניף הראשון של גלידת פינגוין בעיר כפר סבא, על ידי צבי אריה קריסטל ורעייתו הלנה. כיום, ממשיך הנכד צבי אריה, אשר נקרא על שם הסב את המסורת המשפחתית, ומצליח למרות התחרות ליצור גלידה טעימה ובריאה, אשר שמה וטעמה המיוחד יצא למרחקים. פלא שאנשים מגיעים מכל רחבי הארץ לקנות ולאכול גלידה, כולל סבים סבתות עם הנכדים והנכדות, כשההורים בתווך, נהנים מכל ביס ומתחושת הנוסטלגיה. בנוסף לסניף ברחוב רוטשילד, נפתח סניף נוסף של גלידריית פינגוין באזור התעשייה- רחוב התע"ש 14, במרכז "חאן בבא" בכפר סבא. גם שם, תקבלו את הגלידה המוכרת, המיוצרת באותן שיטות קירור מיוחדות, ממש כמו לפני 70 שנה באיטליה. ” חזרתי לפני כשבועיים מאיטליה שם עברתי השתלמות בבולוניה. עברתי השתלמות שלמה בכל הקשור לעולם הגלידה במפעל ‘קטברי’ שסבא שלי היה בו ולמד שם לפני 70 שנה את רזי הגלידה. עשיתי השתלמות שכללה עבודה עם המכונות החדשות, הכרת שילובים חדשים ועוד, דברים שישולבו בעתיד בעשייה שלנו", מספר צביקה.

מה מיוחד בסניף באזור התעשיה?
"לצד הגלידה הנוסטלגית והמוכרת שלנו, הכוללת מבחר טעמים קלאסיים עליהם לא מוותרים הלקוחות(שוקו, וניל, פונץ', בננה, פצפוצים, עוגיות, אגוזים, מסטיק, קרמל, קוקוס, מוקה ועוד) לצד טעמים חדשים ומעניינים כמו בננה מקופלת, פקאן סיני,ויסקי ושוקולד לבן. אצלנו, אפשר לרכוש גם גלידה בריאה עם 5.5 אחוז שומן ורק 150 קלוריות ל- 100 גרם – תענוג אמיתי למי ששומר על הגזרה, גלידות סורבה עם 0% שומן, במבחר טעמים, גלידות ללא סוכר בשישה טעמים לסוכרתיים ואנחנו עובדים על ייצור גלידות ללא גלוטן. כמו כן, במקום גם מוצרים נלווים, החל מקפה, וופל בלגי משובח, מילקשייקים, יוגורטים, ועוד. יתרה מכך, הקונספט שלנו לא עובד על מכירה של כדורים, אלא על מנות, כלומר כל אחד יכול לרכוש לעצמו מנה ולבקש במנה כמה טעמים שהוא רוצה”.

גלידת פינגווין

כמי שביקרה בסניפי גלידת פינגווין בעבר ובהווה, אין ספק שמדובר במקום שיודע לספק את חווית השירות. המבקרים במקום, כולל אנוכי, מרגישים שמדובר במשפחה, ממש כמו לחזור הביתה. "בחנות ברוטשילד אפשר למצוא את יצחק אבי, אשר יחד עם בנו צבי אריה קריסטל, עובדים במקום ומעניקים לכל הלקוחות תחושה ביתית ויחס חם ואישי", מבהיר צביקה. "אני זכיתי לעבוד עם סבתא שלי הלנה שנפטרה בגיל 93 ועד יומה האחרון היתה חלק מהחנות" הוא נזכר בגעגועים ומוסיף.‘’הגלידריה שלנו מעבר להיותה גלידריה היא קודם כל משפחה, זה מוסד, אנשים מגיעים עם הילדים והנכדים שלהם, קונים גלידה, מתפנקים וחוזרים כל פעם מחדש לרכוש גביע גלידה או גלידה במשקל, פתרון מושלם עבור אירועים משפחתיים וסתם בשביל פינוק זמין במקרר הביתי".

 

גלידה לכולם
גלידה ביד היא חלק מהוויזין של כולנו לגבי קיץ, חופשה ופינוקים. אין פלא אם כך שגם צביקה ומשפחתו עמלים מזה שנים, לייצר ולספק מענה קריר וטעים – ייצור גלידות לכולם, כולל שומרי משקל וטבעוניים. ‘’אנחנו עובדים במקום על ייצור גלידות לטבעונים ומתכננים הקמת מפעל בוטיק של גלידה, כך שבזמן שאנשים רוכשים גלידה, הם יוכלו לראות גם את תהליך הייצור. כמו כן, הכשרות של הגלידה שלנו היא מהדרין – חלב ישראל כך שגם הציבור הדתי נהנה כאן מהשפע והטעמים המיוחדים. ”

גלידת פינגוין

 

הגלידריה פועלת בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10:00-23:00 וברחוב תע"ש 14 עד שעה 24:00.
שישי עד שעה 16:00 ומוצ"ש חצי שעה מצאת שבת ועד חצות.

רוטשילד 43 כפר סבא- 097671816
התע"ש 14 בית חאן בבא – כפר סבא-099539494

 


כתבה שיווקית

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר