משרד תיווך בשרון. קרדיט: איילה בר שפע
משרד תיווך בשרון. קרדיט: איילה בר שפע

משרד תיווך בשרון: בר שפע

תיווך וילות ונחלות במושבים ששוויין נע בין 5-25 מיליון ₪ הוא עולם אחר לחלוטין מתיווך דירות סטנדרטיות, שרובנו מכירים. הכירו את איילה בר שפע – מתווכת וילות ונחלות במושבי השרון, שמצאה את הדרך הייחודית שלה בעולם הנדל"ן

פורסם בתאריך: 11.7.19 22:30

איילה בר שפע – תיווך וילות ונחלות במושבי השרון (צופית, שדה ורבורג, גן חיים)

"הרעיון של מושב ואדמה קרוב לליבי ואני מאוד מתחברת אליו, זו הסיבה שאני נמצאת היום בתחום התיווך", מספרת איילה בר שפע, מתווכת וילות ונחלות במושבי השרון.

תשכחו מכל מה שאתם חושבים על מתווכים כשאתם חושבים על איילה בר שפע – קול נדיר בעולם הנדל"ן הישראלי. כמי שעוסקת בתחום כבר 5 שנים, הגיעה אליו באופן מקרי בעקבות סדנה לשיווק עסקים. "אני אוהבת את תחום הנדל"ן, אני תושבת שדה ורבורג כבר 15 שנה, קניתי שם נחלה ובניתי את הבית שלי, בו אני מגדלת שלושה מתבגרים ושני כלבים". מתוך תשוקה גדולה לתחום, איילה לומדת במקביל הנדסאות אדריכלית ברופין.

לוגו איילה בר שפע

אחד הדברים שמייחדים את אופן עבודתה של איילה הוא הקשר האישי שנוצר בינה לבין הלקוחות שלה. "ללקוח שפונה אליי ורוצה לקנות בית באחד המושבים בסביבה אני מתייחסת כמו לשכן פוטנציאלי, מדובר באדם שיכול להיות בעתיד הקרוב חבר שלי ומן הסתם אמשיך לראות אותו באירועים במושב וברחוב".

הפגישה הראשונה מתקיימת במעונה הפרטי של איילה בשדה ורבורג, בהמשך איילה והלקוח יוצאים לסיבוב במושב בו הוא מקבל הסבר על אורח החיים במושב, מוסדות החינוך, הקהילה וכו'. "חשוב לי לחבר אותם לקהילה כך שמי שמגיע למושב, ירגיש שהגיע הביתה". איילה מספרת על קהילה תוססת שחוגגת אירועים וחגים יחד, יש שפע של פעילויות קהילתיות וכל העושה במלאכה עושה זאת בהתנדבות.

סקאלת המחירים של הנחלות והנכסים במושב צופית, שדה ורבורג וגן חיים, אותם משווקת איילה לא יתאימו לכיס של כל אחד מאיתנו. מחיר הנחלות נע בין 11-25 מיליון ש"ח, מחיר וילות במושבי השרון המיועדות למכירה מתחיל ב-5 מיליון ש"ח ומגיע ל- 8 מיליון ש"ח. ומחיר השכרת וילות נע בין 10-14 אלף ש"ח.

איילה מספרת שהחליטה להתמקד בוילות ונחלות באזור השרון מתוך חיבור אינטואיטיבי לוילות על פני דירות. "קל לי לראות איך לשפץ או מה אפשר לעשות עם הגינה. הDNA שלי מחובר לאדמה, גדלתי במושב ושם בחרתי לגדל את הילדים שלי".

מוכרי הנכסים במושבי השרון יהיו לרוב זוגות מבוגרים, שילדיהם עזבו את הקן והם נותרו עם בתים גדולים וריקים, ומעדיפים לעבור לדירה קטנה במרכז. קהל היעד שירכוש את בתיהם יהיו משפחות אמידות שרוצות לגדל את ילדיהם במושב, אנשים מהמרכז או כאלה שחזרו מרילוקיישן. רוב הלקוחות של איילה מגיעים אליה מפה לאוזן או לאחר שנחשפו לאתר שלה. "קיבלתי פידבקים חיוביים רבים מלקוחות ואני יודעת שאוהבים לעבוד איתי כי אני לא "פושרית". כשמגיע אליי לקוח אני מנסה לקלוט את הוייב והאנרגיה שלו, לשמוע מהם הצרכים שלו, ולראות את החיבור שלו לבית. אני לא מנסה לדחוף או לשכנע בשום צורה. חשוב לי שיהיה חיבור בין הלקוח לנכס, שזה יתאים לצרכיו או שאפשר יהיה להתאים אותו לצרכיו. משום שאין הרבה היצע, חשוב לי שהחיבור הזה יהיה מדויק".

פרטי התקשרות

פייסבוק
אתר
טלפון: 054-6610601
מייל: [email protected]

איילה בר שפע. צילום: שוקי דקל

איילה בר שפע. צילום: שוקי דקל


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר