אילוסטציה ingimage
אילוסטציה ingimage

יועץ משכנתאות שכדאי להכיר

המשכנתאות הניתנות על ידי הבנקים הן שונות ומגוונות, כאשר תמהיל נכון וריביות נמוכות עשויות לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים במשכנתא. יועץ משכנתאות מסייע לאנשים למצוא משכנתא מתאימה ולקבל החלטות כלכליות המתאימות לתקציב שלהם. הכירו את יועץ המשכנתאות גיא מזור שילו אתכם לאורך כל הדרך עד לרכישת הדירה

פורסם בתאריך: 22.7.19 13:01

לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הפיננסיות המורכבות והכבדות שתעשו במשך חייכם. לכן, חשוב להתאים את תמהיל המשכנתא הנכון והאידאלי בדיוק בשבילכם, ולקבל ריביות זולות ככל האפשר. יועץ משכנתאות איכותי ומקצועי ידאג לכם ויעמוד לצדכם בכל תהליך לקיחת המשכנתא.

גיא מזור יועץ משכנתאות

משרדו של גיא מזור מספק ייעוץ פרטי וליווי לקוחות בתכנון משכנתאות תוך שימוש בידע ובמומחיות הנצברת, בכדי לספק ללקוחות שירות אובייקטיבי בתנאים שאופטימליים עבור הלקוחות ותואמים לצרכיהם. יועצי המשכנתאות במשרדו של גיא מזור עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותיהם, בכדי להבין את הצרכים האישיים והכלכליים שלהם, ולהתאים את תמהיל המשכנתא הטוב והמתאים להם ביותר.
גיא מזור, עוסק בתחום ייעוץ המשכנתאות משנת 2009. בשנת 2008 סיים את לימודי התואר הראשון במשפטים במכללה למנהל בראשון לציון. עם סיום התואר הראשון, החל גיא מזור בעבודתו בבנק לאומי למשכנתאות. הוא עבר הכשרה מקיפה בתחום המשכנתאות ועבד כיועץ משכנתאות בסניפי הבנק. בהמשך, עבד כרפרנט לקוחות עסקיים בבנק איגוד. בהמשך מונה ליועץ המשכנתאות הראשי במחלקת יעוץ המשכנתאות בבית ההשקעות מיטב דש, בית ההשקעות השני בגודלו בישראל. לאחר שסיים את תפקידו בחברה בשנת 2014, פתח את משרדו העצמאי לייעוץ משכנתאות בראשון לציון.

גיא מספק ייעוץ משכנתאות מקצועי, מקיף ומתקדם לאנשים פרטיים וכן במשכנתאות מסחריות, כשליבת המשרד, היא בתחום המשכנתאות הפרטיות לאנשים ולזוגות צעירים ברכישת דירתם הראשונה, מיחזור משכנתא קיימת ובאיחוד הלוואות לתוך המשכנתא. "אנו מבינים כי מצבו של כל לקוח הוא שונה וייחודי. אנו עורכים לפני תחילת עבודה על כל תיק פגישה עם כל לקוח, כדי להעמיק בבחינת המצב הפיננסי העכשווי והעתידי הצפוי. עבור כל לקוח, נמצא ונתאים את סוג המשכנתא ואת הפתרון המימוני הנכונים והמשתלמים ביותר לצרכיו. יצרנו שינוי מהותי במאזן הכוחות בין הבנקים לצרכנים ואנו ומאפשרים לציבור הלווים להשיג תנאים אובייקטיבים התואמים לצרכיהם", הוא אומר.

כיצד מתבצע תהליך הייעוץ והליווי אותו אתם מספקים?

"כל לקוח במשרד מקבל יחס אישי ויש כלכלן או רואה חשבון שמלווים את התהליך יחד עם מנהל תיק לקוחות אישי. האינטרס שלנו- טובת הלקוח. במשכנתאות לרכישת דירה – אנו מספקים מעטפת ליווי וייעוץ מלאה ללקוח, החל מהפגישה הראשונה והתכנון, הגשת הבקשה לבנקים, ניהול מו"מ על תנאי המשכנתא וליווי עד למועד החתימות על תיק המשכנתא בבנק. התהליך שלנו נחלק לשלושה שלבים עיקריים. השלב הראשון כולל ניתוח פרופיל פיננסי של הלקוח, ולאחר מכן תכנון הרכב המסלולים שיהיה הכלכלי והאופטימלי ביותר עבור הלקוח בהתאם לפרופיל שלו. בשלב זה, אנו אוספים את כל המסמכים הנדרשים לצורך טיפול בבקשה אל מול הבנקים למשכנתאות, מגישים את הבקשה לבנקים ולאחר קבלת האישורים העקרוניים אנחנו מבצעים מו"מ אל מול הבנקים למשכנתאות, על בסיס הרכב המסלולים שבניתי עם הלקוחות. אנו מלווים את הלקוחות עד למעמד החתימות בבנק על תנאי המשכנתא.

גיא-מזור באדיבות גיא מזור

גיא-מזור באדיבות גיא מזור

"בתיקים של איחוד הלוואות למשכנתא האתגר גדול יותר. למרבית המשפחות בישראל יש הלוואות ומינוסים והם מתגלגלים ממינוס להלוואה בלי סוף, ולצד זה יש להם גם משכנתא. אנו מספקים שירות של תכנון מחדש לאנשים פרטיים ולמשפחות, כשבתהליך הזה אנו מאחדים עבורם את כלל ההלוואות לתוך המשכנתא, ובונים את כל המימון החדש. אנו מייצרים עבורם תכנית הלוואה אחת שנכנסת לתוך המשכנתא ופרוסה לטווח הארוך, עם ריביות הרבה יותר אטרקטיביות ומשתלמות מאשר ריבית על מינוס או על הלוואה בבנק. את המחזור אנו מבצעים כמובן בהתאם ליכולות של הלקוחות להחזרים החודשיים".

מיחזור משכנתא

"במקרה של מיחזור משכנתא קיימת לרוב מדובר בלקוחות שלקחו משכנתא לפני מספר שנים במסלולים וריביות מסוימות, כשגובה ההכנסות שלהם עמד על נתון מסוים ולאחר מספר שנים המצב המשפחתי השתנה, ההכנסות והצרכים השתנו, ואנו מציעים להם שינוי של תכנית המשכנתא בצורה שתמקסם את החיסכון בעלויות המימון לבנקים לאורך השנים. לחילופין, יש אנשים שההכנסות שלהם ירדו והמשפחה התרחבה, או כאלו שיצאו לפנסיה, ועבורם נתאים תכנית עם החזרים קטנים יותר. בתהליך מחזור המשכנתא, אנו משנים את פריסת התשלומים וגובה ההחזר, ומשפרים את תנאי המשכנתא ככל האפשר. בתהליך ממוצע של מחזור משכנתא, ניתן לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים לכל אורך המשכנתא, ומומלץ לכל לוקח משכנתא לבדוק את תנאי המשכנתא שלו אחת לשנה, בדומה לתיק השקעות".

 

מהם היתרונות שאתה מספק ללקוחות?

"ראשית, כבעל תואר ראשון במשפטים והבנה בעולם המשפטי, אני מספק ערכים מוספים בכל היבט הביטחונות, ובכלל, בפן המשפטי של ניהול תיקי המשכנתאות מול הבנקים. מאחר ואת הידע שלי בייעוץ משכנתאות ואת הכשרתי בתחום, צברתי בבנקים עצמם, אני מכיר את העולם הזה מבפנים, ויכול לייעץ מהצד השני מתוך ההיכרות הזו וזאת מניסיון של טיפול באלפי תיקים עד היום. במשרד, יש צוות עובדים המבצע את התפעול מול הבנקים, השלמה המסמכים של הלקוחות, הניירת הנדרשת לצורך הטיפול בבקשה והתנהלות שוטפת מול הבנקאים בכל הקשור לטיפול במשכנתא. כך, אני פנוי ומתמקד כולי בייעוץ ובליווי, לטובת לקוחותיי.
אני מספק שקיפות מלאה ואובייקטיביות בכל הקשור למשכנתא שאני בונה לכל לקוח ולקוח. התחום הזה רחב וכולל בתוכו המון וריאציות של מסלולי משכנתא, כשכל מסלול שונה בתכלית ממסלול האחר. בעבודתי, אני מייצג את האינטרסים של הלקוח בלבד ולא של הבנק. הרכב המשכנתא שאני בונה ללקוח, מתחשב בכל הפרמטרים והנתונים שלו עם ירידה לרזולוציות המעמיקות ביותר: המצב משפחתי, צפי לפירעונות מוקדמים, פוטנציאל אפשרי לעליה בהשתכרות, ועוד. אני אוסף את כל הנתונים, ועל הבסיס הזה יושב עם הלקוח ומראה לו את האופציות השונות הטובות ביותר עבורו. אני מציג בפניו בשקיפות מלאה כיצד המשכנתא שלו תיראה מבחינת גידור סיכונים, פריסת השנים וההחזרים החודשיים, שיהיו האופטימליים עבורו. המטרה בסופו של דבר היא, שהמשכנתא תהיה הכלכלית ביותר שניתן לבנות ללקוחות, ומצד שני, שתהיה תואמת את רמת החיים והיכולות שלהם".

 

 

 

כתובת המשרד: לזרוב 33, ראשון לציון
אתר אינטרנט
פייסבוק
טלפון: 050-8355244


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר