אטרקציות לאירועים. תמונה ממאגר Shutterstock
אטרקציות לאירועים. תמונה ממאגר Shutterstock

אטרקציות מומלצות לאירועים

בהרבה מקרים כיום, אירוע לא נחשב אירוע ללא תוכן או אטרקציה מובילה שנבחרה במיוחד כדי לשמח ולהוסיף עניין. אם גם אתם חוגגים בקרוב אירוע משמח, הנה כמה אטרקציות מומלצות (ומפתיעות) שתוכלו לשלב באירוע שלכם

פורסם בתאריך: 16.7.19 14:48

רקדני ברסלב

אחת האמירות המפורסמות והמזוהות ביותר עם רבי נחמן מברסלב היא "מצווה גדולה להיות בשמחה", ואין ספק שחסידי הרב לוקחים את האמירה הזו ואת השמחה מאד ברצינות, ופועלים על פיה בכל הזדמנות. רבים זוכים לראות את חסידי הרב, המכונים "הנחמנים", מסתובבים ברחובות העיר, משמיעים מוזיקה משמחת, סוחפים את העוברים ושבים ביחד איתם לשמחה ולריקודים. בשנים האחרונות, החסידים לקחו את השמחה לצעד הבא, והחלו להשתתף באירועים כדי לשמח את החוגגים.

נועם ישראל, אחד מהמארגנים של צוות המשמחים מספר: "אנשים שרוצים שיהיה להם שמח באירוע מזמינים אותנו כי הם מבינים שהאג'נדה של ברסלב זו שמחה. המטרה שלנו זה רק לעשות שמח, אנחנו מגיעים, קופצים, רוקדים. עושים מעגלי שמחה, מרימים את החתן, דואגים שכל הזמן החתן יהיה במרכז הרחבה, עם מלוא תשומת הלב. הנוכחות שלנו גורמת לשמחה ברחבה, אולי העובדה שאנחנו דתיים שבאים בטוב, זה עושה לאנשים משהו מיוחד, החיבור ליהדות שמחה ומלאת תקווה. אנחנו מגיעים לחתונות, בר מצוות, הופעות, ובעצם לכל אירוע בו צריך להכניס כיף ושמח".

בניגוד למה שאולי אנשים יטעו לחשוב, רוב האירועים אליהם מגיעים הברסלבים, הם לאו דווקא אירועים של דתיים. "לרוב מזמינים אותנו לאירועים מעורבים, לא של דתיים. כנראה מרגישים צורך באירוע המיוחד שלהם, לחוות את החיבור ליהדות. קורה משהו מיוחד, אנרגיות הדדיות, חום ואהבה. זה אמנם מעבר לאטרקציה, אלא הרבה יותר עמוק, אבל כן, יש גם שרואים אותנו כמעין אטרקציה יהודית. מה שבטוח, לכולם זה בא טוב. בכל אירוע אליו הגענו, ממש הרגשנו שהיו צריכים אותנו, לא אחת אני מקבל הודעות שמכריזות 'עשיתם לנו את כל האירוע, אם לא הייתם באים אף אחד לא היה רוקד'. אנחנו גם מציעים הכנסת חתן עם שופרות ותופים גדולים, הכנסת חתן וכלה לחופה עם שובל של שופרות, ואפילו בובות ענק שרוקדות אתנו על הרחבה. הכל בשמחה גדולה".

לכמה זמן אתם מגיעים לאירוע?

"מזמינים אותנו לכל מיני אירועים" אומר נועם "כשמזמינים לאירוע בו לחתן אין הרבה חברים ומשפחה שימלאו את הרחבה ורוצים שאנחנו נמלא את הרחבה, אז זה דורש נוכחות שלנו למשך כל האירוע. כמו כן, באירוע של בעלי תשובה, כשהמשפחה מעורבת אבל יש הפרדה בריקודים, המשפחה כנראה לא תזרום עם ההפרדה למשך כל האירוע, וחלק מהמשפחה אולי קצת מתרעמים על ההפרדה, אז מזמינים אותנו למשך רוב האירוע כדי לחמם את האווירה ולחבר. זה דורש נוכחות ברוב האירוע. אבל לרוב אנו מוזמנים למשך סיבוב אחד של ריקודים, או בהתחלה או באמצע בהפתעה או בסוף ממש, לעשרים דקות".

כמה אנשים באים אתכם? והאם יש עוד קבוצות שעושות את הפעילות?

יש כמה צוותים כמונו שפזורים בכל הארץ, שגם מגיעים לאירועים. הקבוצה שלנו בדרך כלל מגיעה כ- 6-8 משמחים, אך יש כאלה שרוצים ש"נהפוך את האולם" ומבקשים שנגיע 20 חבריה, אז שולחים לאירוע שניים או שלושה צוותים".

מי הצוות שמגיע אתך?

"אני מתאים את הרוקדים לאירוע" אומר נועם. "יש אנשים שהם באמת מקצוענים, יודעים הכי לשמח, לא רק לרקוד, אלא יוזמים דינמיקה מעניינת עם הסביבה. כשמגיע אליי מישהו ומבקש 'תביא לי את האנשים הכי טובים שלך', אני יודע בדיוק את מי לבחור עבורו, כדי שיהיה את האירוע הכי מוצלח שיש. צוות סטנדרטי בנוי משניים או שלושה אנשים עם ניסיון, שיודעים להתחבר היטב לקהל ולא רק לרקוד, והשאר הם חבריה צעירים אנרגטיים שאני אוסף שבאים לשמוח ולרקוד. לאחרונה עלו מספר הזמנות לצוות שלי לאירועי יוקרה, ובעקבות כך, היום אנחנו מציעים צוות מיוחד של משמחים, שהם הרבה מעל הסטנדרט, עם יותר ניסיון, שבאים במיוחד ובאופן עצמאי והם פועלים באירוע בצורה מרשימה ומאד מכבדת".

ומה לגבי המוזיקה?

"בעקרון, לטובת האירוע יש לי דף באינטרנט עם רשימה של בערך 40 שירים, מודרניים ומקפיצים, שהכי מתאימים לאירוע. שירים שיש עליהם קונצנזוס אצל כולם. אני מעביר את הרשימה לתקליטן או לבעל האירוע, שהם יבחרו מתוך הרשימה. אני לא מחייב אותם, זו רק המלצה, לטובת האירוע, כדי שהמוזיקה תתחבר לסיטואציה שלנו, שזה יתבטא ברחבה, בהרגשה של אנשים. אם אני נכנס באמצע שיר לועזי, זה יכול להיות קצת מוזר, אבל אם פתאום אני נכנס עם 'אנחנו מאמינים', זה מקפיץ. כמובן שזו רק המלצה, בעל האירוע יכול בסופו של דבר לבחור את המוזיקה בעצמו".

איך אתם מסתדרים עם אירוע מעורב?

"אנחנו נכנסים ישר לחתן, החתן יודע שעכשיו זה הזמן שלו אתנו, וכך גם מבינים כל החברים והמשפחה. באופן אוטומטי החברות של הכלה ניגשות לכלה ומשמחות אותה. אנחנו לא מבקשים את זה ולא דורשים את זה, זה איכשהו פשוט תמיד קורה. אנחנו ממוקדי מטרה, והמטרה היא לשמח. בכל סיטואציה שמתרחשת, אנחנו מתמודדים, העיקר תמיד לשמוח ולרקוד".

להזמנות:
שרון קנאפו

טלפון: 050-6797114 (נועם ישראל)

רקדני ברסלב לאירועים. צילום: שרון כנאפו

רקדני ברסלב לאירועים. צילום: שרון כנאפו


שוגרדאנס (SugarDance): אטרקציות לאירועים

דמיינו לעצמכם סיטואציה, בה אתם יושבים עם בת הזוג בבית קפה בחוץ, שקועים בעניינכם ולפתע המלצר ניגש אליכם ולוכד את תשומת לבכם ע"י נקישה באצבעותיו. לנקישה הקצבית הוא מוסיף תנועת ריקוד המתחילה באיטיות ולפתע הופכת אינטנסיבית יותר ויותר. סיטואציה מוזרה? אתם מרותקים למלצר הרוקד, כשלפתע מצטרפות אליו מלצריות נוספות, כולן נוקשות באצבעותיהן ורוקדות בשורות מאחוריו לפי הקצב. עוד לא הספקתם להבין מה אתם רואים בעצם, וכבר עוברי אורח תמימים למראה העוברים ברחוב מצטרפים לריקוד השורות, ושיר קצבי מלווה את הריקוד ההמוני בהתאם לקצב.

המלצרים ועוברי האורח לא איבדו את דעתם, חלילה – הם פשוט חלק מריקוד בהפתעה המכונה 'פלאש מוב' (FlashMob), אשר הפך לטרנד עולמי בלתי מעורער, בשנים האחרונות.

תוך כדי השירה, הריקודים וההמון הסוחף הרוקד ברחבה, בן הזוג (שכמובן מהווה חלק באירוע), מובל אף הוא ליתר הרוקדים ורוקד יחד איתם. בשלב כלשהו, בו בת הזוג הינה בהלם ובהפתעה מוחלטת, הוא ניגש אליה, כורע ברך ומציע לה נישואין.

אבי סוכר, רקדן, מייסד ומנהל חברת SugarDance רקדנים לאירועים, מספק מגוון בלתי נדלה של ריקודי פלאש מוב להצעות נישואין, אירועים, חתונות, בר/מצוות ואירועי חברה. הוא אומר: "הפלאש מוב, הוא למעשה ריקוד בהפתעה או ברכה מרקדת, ויש לו אפקט בלתי נתפש בהצעות נישואין ובאירועים בכלל. גורם ההפתעה כששורה של אנשים "רגילים" מתחילה לרקוד לנגד עיניכם הוא עצום ומשמעותי, וזה תמיד מייצר ערך מוסף של התרגשות והערכה להשקעה".

מדוע בעצם?

"ראשית, כיוון שיוזם האירוע – (בן הזוג למשל) שפנה אלינו, חשב על רעיון מקורי ומורכב המצריך תכנון מקיף ושמירה על סודיות לאורך כל התהליך, בכדי שזה יצליח. שנית, הוא עצמו מהווה חלק מהריקוד ומצטרף לרקדנים, מה שאומר שהוא לקח כמה שיעורי ריקוד אצלנו והשקיע גם באלמנט הזה.

"מעבר לכך, הסחף וההתרגשות שנוצרים כשעשרות רקדנים פוצחים בריקוד מקצועי וסוחף ובהפקה מושקעת ונרחבת, מעלים את ההערכה של בת הזוג לשיא. בואי ונגיד, שאין מצב שהיא תסרב להצעה" אומר אבי בחיוך.

SugarDance. צילום עצמי

SugarDance. צילום עצמי

כיצד הפלאש מוב עובד?

"זה מתחיל ברקדן אחד שמתחיל לרקוד (הוא יכול להיות מוסווה כמלצר, עובר אורח, שוטר או כל דמות אחרת התואמת את הקונספט של הפלאשמוב), והופך בהדרגה לריקוד המוני ומפתיע המותיר את האורחים באירוע (או האנשים ברחוב) פעורי פה. מצלמה שאנו מכינים מראש מתעדת את החוויה הצבעונית ושוברת השגרה, כדי שתונצח להמשך.

"על אף הנראות המאוד ספונטנית וזורמת, הפלאש מוב הוא הפקה שלמה ומתוכננת היטב, לעיתים אף במשך מספר שבועות, החל מבחירת שיר מנצח וסגנון ריקוד תואם, דרך בחירת המקום, התזמון והרכב המשתתפים (רקדנים, אורחים וכו).

"כל המרכיבים מתחברים לתמונה מדויקת ומתוזמנת היטב, תוך שמירת סודיות שתאפשר את אלמנט ההפתעה.

"אומרים ש"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני", ולכן דיוק היא מילת המפתח. תוסיפו לכך חיוך והנאה ויש לכם מתכון מנצח".

מלבד הצעות נישואין, באילו מקרים נוספים מבוצע הפלאש מוב?

"צוות הרקדנים שלנו מבצע את הריקוד באירועים כגון בחתונות עצמן, למשל, כשההורים של החתן וההורים של הכלה נפגשים ומתכננים את הריקוד בהפתעה מראש, יחד איתנו. אנו מלמדים אותם את הריקוד, ומשלבים את הרקדנים שלנו כחלק מהאורחים באירוע, וברגע מסוים שתוכנן מראש.

"הרקדנים מתחילים לרקוד, ואליהם מצטרפים בהדרגה בני המשפחה והחברים – זו הפתעה מדהימה ומרגשת לחתן ולכלה עצמם.

"חתן וכלה שרוצים להפתיע את האורחים יכולים להתחיל בריקוד זוגי ביניהם, וממנו לשנות לסגנון ריקוד אחר תוך כדי הצטרפות החברים שלהם לריקוד שנלמד בסדנא מראש".

"כמובן שגם בבר/בת מצוות ניתן להפתיע את בעלי השמחה. או לחילופין לשלב אותם יחד עם המשפחה על מנת להפתיע את שאר האורחים".

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

ואתם מציעים שירותי ריקוד נוספים?

"בהחלט. ב- SugarDance אנו מציעים מגוון רחב של שירותים מעולם הריקוד, ביניהם בית ספר ללימודי ריקוד לאירועי בר/בת מצווה, כאשר אנו מלמדים את בר/בת המצווה החוגג/ת ריקוד מסוים לפי בחירתם (היפ הופ, ברייקדנאס, לטיני), והם יפתיעו את כל הנוכחים באולם בריקוד מקצועי מהפנט בשילוב הרקדנים שלנו, חברים או לבדם, על פי בחירתם.

"בחתונות, אנו מלמדים את בני הזוג הנישא, ריקוד זוגות לפי בחירה. זה יכול להיות סלואו רומנטי, ריקוד לטיני סקסי, סווינג משעשע או טנגו דרמטי.

"הלמידה חווייתית ומאוד משפרת את התקשורת וההקשבה של בני הזוג אחד לשניה, מקום טוב לאימון זוגי לחיים.

"בחזרה לפלאשמוב. חברות שונות בוחרות לתבל ימי עיון או כנסים בהפתעה שוברת שגרה כגון פלאשמוב – קבוצה בחברה מתארגנת על מנת להפתיע את השאר, במקרים מסוימים אלו הם המנהלים שמפתיעים את הלקוחות והעובדים כמחווה על שנה מוצלחת והודיה לפעילות העובדים. ובמקרים אחרים הוא יכול לבטא סיום קורס של מנהיגים צעירים בחברה, תהא הסיבה אשר תהא".

"המפתיעים והמופתעים יוצאים נשכרים מחוויה מגבשת, משעשעת וכייפית שתישאר איתם בסטורי ל24 שעות ובזיכרון לשנים רבות".

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים

טלפון: 0523249081

קישור לאתר

קישור לעמוד הפייסבוק

מעבר לאינסטגרם

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר