רופאי שיניים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock- By bezikus
רופאי שיניים בכפר סבא. תמונה ממאגר Shutterstock- By bezikus

מרפאות שיניים בכפר סבא שכדאי להכיר

רופאי שיניים בעידן המודרני, מספקים רפואת שיניים מדויקת ואפקטיבית בשילוב ידע, טכנולוגיה וטכניקות טיפול חדשניות. הכירו את רופאי השיניים בכפר סבא שיספקו לכם פתרונות טיפול ושימור מתקדמים וישמרו לכם על החיוך

פורסם בתאריך: 31.7.19 09:22

ד"ר אילנית לופו

ברוכים הבאים למרפאת השיניים של ד"ר אילנית לופו בכפר סבא. ממוקמת ברחוב בן יהודה בסביבת הספורטק והפארק, במיקום פסטורלי ונעים מחד ובקרבה לכל הצמתים המרכזיים מאידך, המספקים נגישות גבוהה למרפאה וחנייה בשפע.

ד"ר אילנית לופו, בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, בעלת ניסיון של למעלה משלושים שנה ברפואת שיניים. בין לקוחותיה תמצאו לא רק תושבי כפר סבא והסביבה, אלא אף מערים מרוחקות. היא מתמחה ברפואת שיניים מסורתית, המושתתת על עקרונות ואידאליזם למתן הטיפול הטוב והנכון ביותר לכל בעיה, ובהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל. לאורך כשלושים שנות עבודתה, משמרת ד"ר לופו את חדוות עבודתה ועשיית כבוד למקצוע, ואת תשוקתה להמשיך ולהחזיר למטופליה את החיוך. את הידע המקצועי והניסיון רב השנים שצברה בתחום רפואת השיניים, תוך לימוד מתמיד של שיטות חדשות, היא משלבת בחן רב עם המגע האישי האכפתי שלה. והמטופלים חשים בכך. רבים מהם חווים חוויה מתקנת, ולכן חוזרים אליה שוב ושוב, בנאמנות לאורך שנים רבות.

מרפאת השיניים החדשה של ד"ר לופו נפתחה לפני כשלוש שנים, מתוך רצונה לספק קליניקה חדישה ונעימה למטופליה, עם חדרי טיפול חדישים וציוד רפואי טכנולוגי מתקדם ביותר.

כך, מכשירי צילומי הרנטגן החדשניים במרפאה פועלים על טכנולוגיה מתקדמת, המפחיתה באופן משמעותי את החשיפה לקרינה. חדרי המרפאה חדישים, מרווחים ומעוצבים באופן ייעודי לשמירה על ניקיון וסטריליות לצד אוירה נעימה, מרגיעה ומפנקת.

במרפאת השיניים של ד"ר אילנית לופו מבוצעים כלל טיפולי השיניים למבוגרים, ולילדים מעל גיל 9, ביניהם: שיקום הפה, השתלות שיניים, כירורגיית פה ולסת, טיפולי שורש, טיפולים משמרים, ועיצוב החיוך, כתרים, ותותבות, אסתטיקה דנטלית והלבנת שיניים. יש גם גז צחוק עבור מטופלים הזקוקים לכך.

השיטה המינימליסטית: על הקווים המנחים הייחודיים שלה בטיפול, אומרת ד"ר לופו: "השיטה בה אני דוגלת, היא לטפל בבעיה תוך כדי שימור ככל האפשר על השן הטבעית, שבעיניי היא יקרה כיהלום, ולהימנע מטיפולים מיותרים. לכן, אני אבצע טיפולים הכרחיים בלבד, ופחות פולשניים ככל שניתן. כך, סתימה נרחבת עדיפה על כתר, סתימה עמוקה עדיפה על טיפול שורש, וטיפול שורש עדיף על עקירה ושתל. אני משתדלת לבצע טיפולים הכרחיים בלבד, והקו שמנחה אותי לאורך כל שנות עבודתי הוא להקשיב היטב לתלונת המטופל, ואז לבחור את הדרך אל המטרה תוך שמירה מקסימלית על הקיים".

לצדה של ד"ר לופו עובד ד"ר שלמה דבורי, מומחה לכירורגיית פה ולסת, המבצע השתלות, ניתוחים, הרמות סינוס, השתלת עצם, ועוד, במיומנות ובמקצועיות שרכש לאורך שנות עבודתו בתחום כמומחה. הצוות המקצועי כולל גם שיננית מיומנת ועדינה, העובדת בשיתוף מקצועי מלא עם הרופאים במרפאה, מזה שנים רבות. משלימות את המעגל המזכירה החייכנית והיעילה, והסייעות, כולן עושות הכל כדי לשרת את הלקוחות ביעילות ובנעימות.

דגש על זמינות ועמידה בזמנים. המרפאה פתוחה כמעט כל השבוע, ומקרים דחופים נענים תמיד באותו היום. מתוך כבוד לזמנו של המטופל, במרפאת ד"ר לופו עמידה בזמנים היא ערך עליון.

"אני שמחה ומברכת על לקוחותיי הקבועים החוזרים אליי שוב ושוב לאורך שלושים שנה וכן על הלקוחות החדשים המצטרפים. אני אוהבת את מה שאני עושה ורואה בכל מקרה חדש אתגר מעניין. העבודה נעשית תמיד בסבלנות ואמפתיה רבה, עם הסברים לאורך הטיפול ושילובו של המטופל בכל החלטה. ומעל הכל – דרישה עצמית לביצוע עבודה מושלמת ואידאלית ללא פשרות".

מרפאת השיניים ד"ר אילנית לופו
כתובת: בן יהודה 77 פינת זמיר, מתחם "בית בכפר הדרים" כפר סבא
טלפון / וואטסאפ: 09-7650075

קישור לאתר 

ד"ר אילנית לופו. צילום:גדעון בלצן

ד"ר אילנית לופו. צילום:גדעון בלצן


ד"ר רחל ענר – מרפאת המומחים

"ד"ר רחל ענר מרפאת המומחים" היא מרפאת שיניים מובילה ומתקדמת בכפר סבא, הכוללת קבוצה מובילה ואקלקטית של מומחים ברפואת שיניים מהשורה הראשונה. רופאי השיניים במרפאה הם רופאים מומחים, מובילים בתחומם, בעלי כישורים קליניים יוצאי דופן ואיכות עבודה גבוהה ביותר.

רופאת השיניים ד"ר רחל ענר, הבעלים ומנהלת המרפאה, מומחית בפריודונטיה, סיימה תוכנית התמחות בפריודונטיה (מחלות חניכיים) בביה"ס לרפואת שיניים "הדסה" ב- 1993, עסקה מרבית שנותיה בטיפולי חניכיים ובשנת 2013 הרחיבה את פעילות המרפאה לכל תחומי ההתמחויות ברפואת השיניים במקום אחד.

הרופאים במרפאת השיניים, השינניות ואנשי הצוות כולם, פועלים בתודעת שירות גבוהה ומצטיינת, על פי תפישת "הלקוח במרכז" וראיית צרכיו ורצונותיו בראש ובראשונה ולפני הכל.

המטופל הוא החשוב ביותר, וכל תכנית טיפול נבנית על ידי הרופאים המומחים הקשורים לטיפול בשיתוף עם המטופל עצמו, כאשר הם בוחנים מספר אפשרויות ובוחרים יחד איתו את התכנית המתאימה ביותר לצרכיו וליכולותיו. תכניות הטיפול אינדיבידואליות ובתפירה אישית. הקו המנחה במרפאת המומחים של ד"ר רחל ענר היא גישה שמרנית קלאסית – שמירת השיניים הטבעיות ככל האפשר והימנעות מעקירת שיניים וזאת באמצעות טיפולי שיניים משמרים ומשקמים כאשר עקירות והחלפת שיניים בשתלים דנטליים נעשות רק כאשר אין אפשרות אחרת. גם במקרים של השתלות – העבודה איכותית, מקצועית וללא דופי, להבטחת קליטתם המצוינת של השתלים בפה ותפקודם התקין לאורך שנים ארוכות.

"אנו שמים דגש במרפאה, מעבר לטיפולי שיקום והבראת הפה, על תכניות של תחזוקה ומעקב לשימור הפה לאורך שנים ארוכות", אומרת ד"ר רחל ענר, "יש לנו מטופלים שאנו מטפלים בהם לאורך למעלה מעשרים שנה, והם נמצאים אצלנו במעקב קבוע, ומגיעים לשיננית ולטיפולי תחזוקה ללא צורך בטיפולים נרחבים וללא אובדן שיניים נוסף".

תחומי הטיפול במרפאה: שתלים דנטליים, מחלות חניכיים, נסיגות חניכיים, השתלות חניכיים, הארכת כותרות, ניתוחי חניכיים, תחזוקת חניכיים ושתלים, השתלות ואוגמנטציות עצם, הרמת סינוס, כירורגיה פה ולסת, עקירות כירורגיות, עקירות שיני בינה כלואות, שיקום הפה והסגר, שיקום על שתלים, תותבות מלאות וחלקיות, כתרים וציפויים אסתטיים, סדי לילה, סדציה, ועוד.

מרפאת המומחים. צילום: שרון ס'

מרפאת המומחים. צילום: שרון ס'

הרופאים המומחים במרפאה הם רופאים מורשים של משרד הבריאות מהמובילים בתחומם, לרבות מומחים למחלות חניכיים, השתלות שיניים, שיקום הפה ואסתטיקה, כירורגיית פה ולסת, טיפולי שורש, רפואת פנים אסתטית והרדמה. כמו כן, במרפאה פועל צוות שינניות עתיר ניסיון, המיומן בביצוע טיפולי חניכיים מתקדמים. ד"ר ענר רותמת את הידע העשיר שלה וניסיונה הרב לעבודה עם הרופאים המומחים על תכניות הטיפול לבחירת התכנית הטובה ביותר לכל מטופל, גם ביצירת תכניות לשיקומי פה מורכבים ומאתגרים וגם במצבים קיצונים של חוסר שיניים, מחלות חניכיים מתקדמות, ושימוש בשתלים לצורך שיקום.

המרפאה מצוידת בציוד מתקדם וטכנולוגיות חדשניות. מכשיר לצילום פנורמי במקום, חוסך מהמטופלים טרחה לנסוע למעבדות צילום. "לאחרונה הכנסנו גם סורק אלחוטי ממוחשב המייתר את הצורך בשימוש בחומרי מטבע להכנת כתרים ולקיחת מידות לכתרים" אומרת ד"ר ענר, "הסורק מפיק מידות לכתרים בדיוק מרבי, ובכך מקצר את השלבים להכנת הכתרים והגשרים. העבודה נעשית מול 'מעבדת שנהב' מעבדת השיניים מהאיכותיות וותיקות בישראל המבצעת עבודות באמצעות מכשור מתקדם, והעברת מידע ומידות באונליין, למודלים חרוטים וסרוקים. השימוש בסורקים מאפשר לנו לקבל עבודות הרבה יותר מדויקות ולהשתמש בטכנולוגיות חדשניות יותר לביצוע כתרים וחומרים מתקדמים והעבודה בפה הרבה יותר קלה ופחות פולשנית – ביצוע כתרים בשתי פגישות בלבד במרבית המקרים".

על השאלה – מי הם לקוחות המרפאה, משיבה ד"ר ענר: "הטיפולים שלנו מיועדים עבור מטופלים בעלי אינטליגנציה דנטלית, שמבינים את החשיבות של ההשקעה בטיפולים ברמה הגבוהה ביותר, ואת הצורך בטיפולים משקמים במצבים של חוסר שיניים ועצם – טיפולים המצריכים זמן החלמה, ולא מחפשים קיצורי דרך. אנו מדריכים את המטופלים שלנו לתחזוקת פה ביתית ברמה גבוהה ומותאמת אישית ולצורך להגיע לבדיקות מעקב, ותחזוקה תקופתית על בסיס קבוע ולא על פי הכתבה של כאבים או בעיות אחרות".

"יש לנו צוות שינניות מקצועיות ומנוסות מאוד העובדות איתי מזה 25 שנה ומבצעות טיפול תקופתי בכיסי חניכיים ומחלת חניכיים והן 'התצפיתניות שלי', הן עוקבות אחר מצב הפה של המטופלים ומעדכנות אותי בבעיות או בחזרה של דלקות חניכיים, כל שנוכל לטפל בהם במהירות וביעילות. בימים אלו, אנו חוגגים 25 שנה למרפאת השיניים והחניכיים".

ד"ר רחל ענר, בוגרת ביה"ס לרפואת השיניים שליד האוניברסיטה העברית הדסה עין כרם, ירושלים. בשנת 1993 סיימה תוכנית התמחות בפריודונטיה (מחלות חניכיים) בביה"ס לרפואת שיניים "הדסה". בהמשך הדריכה סטודנטים בנושא מחלות חניכיים ב"הדסה", כיהנה כיו"ר האיגוד הישראלי לפריודונטיה ואוסיאואינטגרציה, ושימשה כנציגת האיגוד לפדרציה האירופאית לפריודונטיה. ד"ר ענר חברה באיגודים מקצועיים בארץ ובחו"ל, פרסמה מאמרים מקצועיים ומרצה בנושא מחלות חניכיים ושתלים. ובשנת 1994, הקימה ד"ר ענר מרפאת מומחים פרטית בכפר סבא.

ד"ר רחל ענר מרפאת המומחים
כתובת המרפאה: ויצמן 83 – מרכז אהרוני, כפר סבא
טלפון: 09-7423435

קישור לאתר 

ד"ר רחלי ענר. צילום: שרון ס'

ד"ר רחלי ענר. צילום: שרון ס'


ד"ר מונגייט נאסר – רפואת שיניים

חיוך מלא בשיניים בריאות הוא אחד המרכיבים המשמעותיים בהופעה אסתטית ומרשימה. השיניים שלנו זקוקות לתחזוק על בסיס יומי, אך לכך מתווספת גם בחירה נכונה ברופא שיניים מקצועי ומיומן. הכירו את ד"ר מונגייט נאסר, רופא שיניים כללי ובעל שלוש מרפאות באזור השרון.

ד"ר מונגייט נאסר סיים את לימודי רפואת השיניים בבודפשט בשנת 1995. לאחר סיום לימודיו חזר ארצה והקים בשנת 1997 שלוש מרפאות: בטירה, כפר סבא ובני ברק. על מנת למקסם את זמינות השירות לקהל לקוחותיו, מרפאותיו של ד"ר נאסר פתוחות 24/7 כך שגם פציינטים הסובלים ממצבי חירום יוכלו להגיע ולקבל את הטיפול הטוב ביותר בכל שעה.

במהלך שנות עבודתו, ד"ר נאסר יוצא לקורסים והשתלמויות רבות ודואג להיות מעודכן הן ברמה המחקרית והתיאורטית והן ברמה הפרקטית. בנוסף, ד"ר נאסר עתיר ידע וניסיון בשתלים, שיקום הפה ויישור שיניים.

"ההמלצה הכי חשובה שאני יכול לתת היא להגיע לבדיקה שגרתית על מנת לאתר את הבעיה בהקדם האפשרי. גילוי הבעיה בזמן מונע סיבוכים ותורם להצלחת הטיפול, כך גם נחסך ללקוח לא מעט כסף על טיפולים מורכבים", אומר ד"ר נאסר ומציין כי מעט מאוד מהאנשים מקפידים להגיע לבדיקה שגרתית באופן עקבי, והבעיות הנפוצות מהן הם סובלים הן בעיות חניכיים, דלקות ועששות בשיניים. אי הגעה לבדיקה שגרתית בעקביות גורמת להחרפת הבעיה. "מרבית האנשים יגיעו רק כאשר מתגלה בעיה ולרוב היא תהיה מלווה בכאב, בסופו של דבר זה עניין של מודעות וחינוך. כדי לעודד אנשים להגיע לבדיקות שגרתיות, אני מקיים אותן ללא גביית תשלום, וממליץ לכולם להגיע אחת לשישה חודשים".

לגנטיקה יש תפקיד חשוב במחלות חניכיים לדוגמא, ואנשים אשר יש להם סיפור משפחתי של בעיות אלו, צריכים להקפיד שבעתיים על בדיקה שגרתית והיגיינת פה. ד"ר נאסר מציין שחשוב כמובן לצחצח באופן מוקפד פעמיים ביום, לעשות שטיפות פה ולהשתמש בחוט דנטלי, אחת לשישה חודשים לבקר אצל שיננית ולהגיע לבדיקה שגרתית, "בדרך כלל מי שממלא אחר הכללים הללו שומר על פה נקי מבעיות", אומר ד"ר נאסר.

שמו של ד"ר נאסר הולך לפניו, והפציינטים שלו מגיעים בעיקר דרך המלצות. "אפשר לומר שאני "מגדל" את הלקוחות, הם כבר חלק ממני, מרביתם מטופלים אצלי שנים ארוכות, ויש משפחות מסוימות שיצא לי לטפל כבר בכמה דורות במשפחה", אומר ד"ר נאסר ומוסיף כי לאוכלוסייה המבוגרת- הפנסיונרים יש הנחה של 25% על הטיפולים במרפאותיו.

סניף כפר סבא: נתיב האבות 3

טלפון: 09-7456464 

מעבר לעמוד הפייסבוק


מרפאת שיניים ד"ר מהדאוי וג'די

עם ניסיון של עשור בטיפולי שיניים משמרים לצד טיפולים כירורגיים מורכבים ומאתגרים, מרפאת השיניים המתקדמת ״ד"ר מהדאוי וג'די״ מספקת מגוון רחב של טיפולים דנטליים למבוגרים באווירה נעימה, בגישה אישית ובשימוש בטכנולוגיה מתקדמת.

ד"ר מהדאוי וג'די, מנהל המרפאה פועל מאז ומתמיד בשאיפה לשמר, או במקרה הצורך לשחזר את השן הטבעית של המטופל באמצעות התאמה מוחלטת של כל האלמנטים הרלוונטיים, החל מבחירת המיקום המדויק של השתל, דרך התאמה אידאלית של המבנה ועד להתאמת הכתר לשולי המבנה בכדי שכל האלמנטים הללו יפעלו כגוף אחד. הוא נעזר בטכנולוגיה המתקדמת ביותר ברפואת השיניים בכדי להבטיח זאת ולבצע טיפול מקצועי בדיוק מקסימלי.

בכדי להעשיר את הידע המקצועי שלו, ד"ר מהדאוי וג'די, מקפיד לקרוא ולהתעדכן בחידושים ומחקרים חדשים בתחום רפואת השיניים וכירורגיה דנטלית. הוא נוסע להשתלמויות בארץ ובחו"ל, במדינות אירופה המוכרות בזכות רפואת השיניים המתקדמת, ובמכונים רלוונטיים המספקים עבורו ידע משלים ומקיף כל הזמן.

"ההתקדמות בטכנולוגיה וברפואת השיניים, משפרת את האופן בו אנו מבצעים את כל הטיפולים כולם, החל מטיפולים אסתטיים, דרך טיפולים משמרים – סתימות וטיפולי שורש ועד לטיפולים כירורגיים מורכבים: הרמות סינוס וניתוחי שתלים. במרפאה, אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר בתחום, כמו למשל מצלמה אינטרה-אוראלית המבצעת סריקה מדויקת של הפה, סד כירורגי ממוחשב, והדמיות ממוחשבות המאפשרות לרופא ולמטופל לצפות יחד בכל שלבי הטיפול בתלת ממד".

בין הטיפולים המבוצעים במרפאה: טיפולי משמרת, טיפולי שורש, שתלים דנטליים, השתלות עצם, שיקום פה כללי, ציפויי חרסינה מסוג אימקס, ועוד.

שיתוף פעולה ייחודי עם מכון סיטידנט ליצירת סד כירורגי בהתאמה אישית

מרפאת השיניים 'ד"ר מהדאוי וג'די', עובדת בשיתוף פעולה עם מכון “סיטידנט” בכדי לתכנן וליצור סד כירורגי מותאם אישית לפה המטופל. "לפני ניתוח שתלים, המטופל מבצע צילומי סיטי ייעודיים במכון סיטידנט" אומר ד"ר מהדאוי "שיתוף הפעולה שלנו עם המכון, מאפשר לנו לקבל תמונת מצב מדויקת של פה המטופל. על פי האינפורמציה שקיבלנו מהצילומים אנו מתחילים לתכנן את הסד הכירורגי שישמש במהלך הניתוח לדיוק מקסימלי של מיקום השתל והזווית. אנו עובדים עם אחת ממעבדות השיניים המובילות בארץ, המייצרת לנו את הסד הכירורגי, כמו גם כתרים, גשרים וכתרים זמניים ברמת תפקוד של כתרים קבועים (כך שגם בזמן שהמטופל עם כתר זמני, הוא יוכל לחייך, לאכול, ולדבר באופן איכותי, כאילו היה עם כתר קבוע).

"בנוסף, אנו מקבלים ממכון סיטידנט הדמיה ממוחשבת של לסתות המטופל, כך אנו יכולים לראות מראש את המקום האנטומי של העצב ואת איכות וכמות העצם, ולתכנן בהתאם להדמיה את העקירות הדרושות, את הוספת השתלים ואפילו לתכנן שיקום זמני וקבוע תוך התייחסות לכל האלמנטים הדרושים להצלחת המקרה. יש פעמים, בהן אין מקום להוסיף עצם או שהעצב קרוב מדי למיקום השתל, וההדמיה שמראה לנו זאת מראש מאפשרת לנו להדפיס שתל מעוצב באופן אישי למטופל בהתאם למיקום הנכון בלסת ועל זה מבצעים את השיקום. כך אנו מבצעים שתלים מורכבים וגם מרחיבים את היכולות שלנו למקרים המאתגרים והמורכבים ביותר".

מהם היתרונות של ביצוע ניתוח שתלים עם סד כירורגי מותאם אישית?

"הסד הכירורגי הבנוי בצורה המדויקת של הפה ועל פי תכנון ממוחשב של מיקום השתלים מאפשר לדייק למקסימום את ניתוח השתל. מעבר לדיוק שהוא חיוני והכרחי בניתוחי שתלים (כדי שלא לפגוע בעצב, להציב את השתל במרווח הנכון ובזווית הנכונה ולוודא שהוא ייקלט), גם כמעט ואין צורך לבצע חתך כשמכניסים את השתל למקומו המדויק. כך אנו חוסכים למטופל כאבים ומשך ההחלמה מהניתוח מתקצר במידה משמעותית. הסד הכירורגי מאפשר חלוקה שווה ושמירה על מרווחים בין השתלים כדי לייצר הצלחה לטווח ארוך".

מהם יתרונות ההדמיה הממוחשבת שאתה מבצע במרפאה?

"הצילומים המתקבלים מהסריקה האינטרה אורלית ממוחשבים ועליהם נבנית ההדמיה הממוחשבת של כל שלבי הטיפול. הסריקה מספקת לנו תמונת מצב ספציפית שבאמצעותה מכינים באופן ממוחשב, כתרים וציפויים.

"אנו צופה בסרטון ההדמיה הממוחשבת של הטיפול, ניתוח שתל לדוגמה, יחד עם המטופל, כך שהוא יכול לראות כל שלב ושלב בטיפול הייעודי שלו, מה יעשה בכל אחד מהשלבים ואת התוצאה הסופית. זה מאוד מרגיע מטופלים, שהם יכולים לדעת בדיוק מה הניתוח כולל וכיצד הוא יתבצע, וניתן אפילו להדפיס גשר או כתר זמני מתוך ההדמיה כדי שהמטופל יוכל למדוד אותו בפה ולהרגיש כיצד הוא יחוש לאחר תום הטיפול. ההדמיה גם מאפשרת לייצר למטופל שיקום קבוע תוך התייחסות לעיבוי של השפה, לנוחות הדיבור שלו, וליכולת הלעיסה, ולשחזר את הפה המקורי של המטופל, במקום לקחת מידות עם מטבע וחומר שזהו תהליך לא נעים ושאינו מספק את מידת הדיוק שמספקת ההדמיה".

ומה לגבי מחירי הטיפולים?

"אני אומר תמיד, ש"הפה שלנו הוא לא מבצע". מצד אחד, אי אפשר לחסוך כשרוצים לבצע את הטיפול הטוב, המקצועי והמתקדם ביותר שיש שיישמר לאורך שנים רבות. מהצד השני, כרופא, חשוב לי להיות הוגן ככל האפשר בהיבט המחיר, כך שאני תמיד מתאים את המחירים באופן הוגן לרמת הטיפול. מעבר למחיר, אנו שמים דגש רב במרפאה על הפן האישי ועל תשומת לב אישית וסובלנית לכל לקוח. הלקוח הוא שותף מלא לתהליך התכנון והטיפול, וכל המידע מועבר לו באופן ישר ובשקיפות, תוך מענה מלא לכל שאלה ובקשה".

מרפאת השיניים בכפר סבא, קיימת משנת 2005 ובבעלותו של ד"ר מהדאוי משנת 2015. ד"ר מהדאוי עובד כרופא שיניים מזה כשמונה שנים, במהלך עבודתו עבר השתלמויות מקצועיות רבות ומקיפות בארץ ובחו"ל, ביניהן השתלמות לשתלים דנטליים והשתלות עצם באוניברסיטת תל אביב, והשתלמות לטכנולוגיית סורק דנטלי ממוחשב בגרמניה. הוא משמש כמנהל רפואי ורופא אחראי במרפאתו הפרטית בכפר סבא וכשיקומאי לשיקום פה ולסת מורכב במרפאת מרוואן בעפולה. 

כתובת המרפאה: ויצמן 189, כפר סבא
טלפון: 09-7651027

למעבר לפייסבוק

צילום:Kareem abomokh

ד"ר מהדאוי וג'די, צילום: Kareem abomokh


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא וכו'.


כתבה שיווקית 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר