אלפי בוגרות שיצאו לדרך עצמאית ומשגשגת. צילום: רות שלזינגר
אלפי בוגרות שיצאו לדרך עצמאית ומשגשגת. צילום: רות שלזינגר

שווה להכיר: "ביוטי לוק" מכללה בינלאומית לאיפור קבוע ומקצועות היופי

האקדמיה לאיפור קבוע ומיקרובליידינג "ביוטי לוק" בניהולה של המאסטרית ענת ויל סמג'ה פותחת לכם את הדלת עם היצע רחב של קורסי קוסמטיקה מתקדמים בסטנדרטים בינלאומיים, צוות מקצועי מהשורה הראשונה בתחום והדרכה צמודה עם המכשור החדיש והמתקדם ביותר בעולם

פורסם בתאריך: 7.8.19 13:02

מגוון רחב של בתי ספר ומכללות ללימודי קוסמטיקה ויופי נפתחו בשנים האחרונות, ואף על פי כן "ביוטי לוק" ממשיך לבלוט מעל כולן. סיפור ההצלחה של האקדמיה הבינלאומית הוא סיפורן של אלפי נשים ברחבי הארץ המנהלות עסקים משגשגים בתחום עם קהל לקוחות ותיק ומוניטין מרשים. ב"ביוטי לוק" שמים דגש מרכזי על חדשנות, מקצועיות ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים.

תלמידות המכללה בקורסים השונים זוכות ללמוד את הטכניקות העדכניות ביותר בענף, וממשיכות להגיע מעת לעת להשתלמויות מקצועיות על פיתוחים חדשים בתחום. "סגל המרצות מונה שלוש מורות שהוכשרו תחת ידי, בחרתי את הטובות ביותר בתחום, ללא פשרות", מספרת המאסטרית ענת ויל סמג'ה, ומוסיפה: "כאשר הלמידה היא מהטובות בתחום, אפשר לראות כיצד גם הבוגרות של בית הספר משתלבות היטב בתעשייה, בעלות שם מוכר ומכובד של הטובות בתחום. "ביוטי לוק" הוא בית הספר היחידי שמעניק המשך הכשרה עיונית ומעשית לבוגריו גם לאחר תום סיום הלימודים ללא תשלום נוסף מתוך ראיית עולם שהבוגרים שלנו צריכים להיות מעודכנים בחידושים ואנו ניתן להם את הכלים הללו, להצליח ולגדול".

דגש מרכזי על חדשנות, מקצועיות ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים. צילום עצמי

דגש מרכזי על חדשנות, מקצועיות ועמידה בסטנדרטים בינלאומיים. צילום עצמי

ויל סמג'ה היא ללא ספק האוטוריטה בתחום האיפור הקבוע והמיקרובליידינג. זה למעלה משני עשורים שהיא משמת לאושיה הבכירה בתחום בישראל ובגרמניה. תחילת דרכה המקצועית החלה בברלין עם לימודי קוסמטיקה, איפור קבוע ומילוי קמטים בהזרקה. במשך השנים ויל סמג'ה צברה ידע וניסיון שהוביל אותה לקבל את תעודת המאסטר בבית הספר הגבוה לקוסמטיקה "מדיקוס" בגרמניה.

הודות לציונות ורצון להטיב עם המולדת היא חזרה עם בנה, חייל מתנדב, ארצה. כאן שימשה כמרצה מבוקשת הבקיאה בכל רזי עולם היופי וכמייעצת מקצועית לחברות. ברבות השנים הטיבה ויל סמג'ה לזהות את הצורך באקדמיה מקצועית ופתחה את "ביוטי לוק" במטרה להעניק מענה איכותי לדור המאפרות הבא של ישראל.

כבר בשנת 2001 שימשה ויל סמג'ה כחלוצה של שיטת השערה בארץ, שיטה שפרחה וצלחה בגרמניה וסמג'ה הביאה אותה לארץ. כיום ויל סמג'ה הינה היבואנית הבלעדית של חברת "Beauty Liner Berlin" והמרצה הבכירה ביותר בתחום.

ענת, מהו איפור קבוע ומהן השיטות המרכזיות בתחום?

"איפור קבוע הינה טכניקה מתקדמת של איפור, המיועדת לשחזור ועיצוב גבות דלילות ולא אחידות. בתחום שתי שיטות מרכזיות: השיטה הוותיקה שהיא איפור גבות קבוע בשיטת ההצללה בה מילוי הגבה מתבצע באופן מלא ואחיד על כל שטח הגבה, או על איזורים נקודתיים בה נוצרו קרחות. או השיטה החדשה והמבוקשת, שיטת השערה כאשר השחזור נעשה באמצעות מיקרופיגמנטציה, שזה למעשה ציור עדין של שערה, שערה. התוצאה בשיטה הזו עדינה וטבעית מאוד אך לא מתאימה לכל סוג של עור".

מרצה מבוקשת ברחבי העולם. צילום: בן ויל

מרצה מבוקשת ברחבי העולם. צילום: בן ויל

מדוע חשוב ללמוד בבית ספר מקצועי ומפוקח?

"לצערי איפור קבוע בארץ הוא תחום שאינו מבוקר, לא על ידי משרד הבריאות ולא על ידי התמ"ת, כל מי שלומדת איפור קבוע עם אפס ידע בתחום יכולה לפתוח בית ספר ללימוד השיטה. בגרמניה יש תווי תקן הן למכשור והן לצבעים. חשוב להבין איפור קבוע מקצועי הוא תהליך מדויק ורגיש שחייב להתבצע באמצעות מכשור מתאים תוך שימוש בציוד סטרילי והקפדה על סטנדרטים גבוהים. ב'ביוטי לוק' אנחנו מקפידים על רמת לימודים כמו זו הנהוגה באירופה תוך שימוש במוצרים הטובים והמתקדמים ביותר אותם אני מייבאת מגרמניה תוך הקפדה על תווי התקן האירופאים".

איך ניתן להסביר את "שיגעון המיקרובילדינג" והפריחה חסרת התקדים של האיפור הקבוע?

"המדיה והרשתות החברתיות. עם ההצלחה של האינסטגרם, נשים רבות רוצות לחקות את בלוגריות הביוטי. המודעות עלתה פלאים כיוון שהשחקניות בתוכניות הטלוויזיה המובילות בחו"ל מציגות מודל יופי עם גבות משורטטות ושפתיים מודגשות וכו' – וכולן רוצות להתעורר בבוקר היראות כך".

הקפדה על תווי התקן האירופאים. צילום: בן ויל

הקפדה על תווי התקן האירופאים. צילום: בן ויל

רוצים גם ללמוד מהטובה ביותר בתחום?
בין הקורסים שניתן ללמוד ב"ביוטי לוק" – מכללה בינלאומית לאיפור קבוע ומקצועות היופי:
• איפור קבוע
• מיקרובליידינג
• מזותרפיה
• הדמיית שיער לגברים ונשים
• איפור קבוע פרא רפואי
• שזירת (הלחמת) ריסים
• הרמה וסלסול ריסים
• סדנת מיקרופיגמנטציה
• איפור קבוע בשיטת השערה
• מאסטר קלאס שיטת השערה והפודרה

טלפון: 09-7454808, 058-5876768

לימודי איפור קבוע – התחילי כאן

מעבר לפייסבוק 

 אלפי בוגרות שיצאו לדרך עצמאית ומשגשגת. צילום: רות שלזינגר

אלפי בוגרות שיצאו לדרך עצמאית ומשגשגת. צילום: רות שלזינגר


נכתב בשיתוף עם seo-up קידום אתרים


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר