יועץ כלכלי לעסקים ומשפחות. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: By Kinga
יועץ כלכלי לעסקים ומשפחות. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: By Kinga

השקעה כדאית: הכירו את היועץ הכלכלי דניאל ידובסקי

עוקבים אחר הוצאות משק הבית אך עדיין נמצאים כל הזמן במינוס? העסק שלכם מצליח אך אתם עדיין לא מצליחים לסגור את החודש? יחד עם דניאל ידובסקי, יועץ כלכלי לעסקים ולמשפחות, תוכלו לשפר פלאים את תזרים המזומנים שלכם, באופן שיאפשר לכם רווחה כלכלית ושקט נפשי.

פורסם בתאריך: 7.8.19 17:20

כשמנכ"ל חברת "שיערוך" לייעוץ כלכלי למשפחה ולעסקים, דניאל ידובסקי, אומר ש"מינוס זו אינה גזרת גורל", תאמינו לו.
האמת? לידובסקי רזומה רציני שבהחלט יכול לערוב ליכולותיו: בעל תואר ראשון בכלכלה ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, עם התמחות במימון ובביטוח. בעברו המקצועי כיהן כמנהל המחלקה הכלכלית של "אגד", ומאוחר יותר כמנכ"ל חברת "אגד תיור ונופש". מאז שפרש, עוסק ידובסקי ב־16 השנים האחרונות בייעוץ כלכלי לעסקים ולמשפחות ובמתן חוות דעת כלכליות.

מצויד בידע ובניסיון הרב הזה, ידובסקי מזמין אתכם – בין אם אתם בעלי משק בית שלא מצליחים "לגמור את החודש" או בעלי עסקים פעילים אשר לא 'מצליחים למצוא את הרווח' – להשקיע באפיק מניב, עם תשואה ודאית.

מתי? עכשיו. "אם סך ההוצאות שלכם עולה על סך ההכנסות – אל תחכו לשיחת טלפון לא נעימה מהבנק עם דרישה לכיסוי מידי של המינוס. ניתן ורצוי לבצע טיפולים מניעתיים מבעוד מועד", ממליץ ידובסקי.

יציאה לחופש כלכלי. צילום: מאסטרו דני

יציאה לחופש כלכלי. צילום: מאסטרו דני

מהו ייעוץ כלכלי למשפחות ולעסקים?

"תחילתו של תהליך של ייעוץ פיננסי למשפחות ולעסקים הוא אבחון יסודי של תזרים המזומנים במטרה לאתר כשלים ולהבין טוב יותר לאן 'נעלם הכסף' מדי חודש. בד בבד נציב יעדים, חזון וייעוד, כל אלו יגולמו לתכנית סדורה שתלווה אותנו לאורך זמן.

"השלב הבא – יציאה לדרך מצוידים בארגז כלים מקצועי – החל מניהול נכון של גביית חובות, דרך פיקוח על הרווחים וההשקעות ועד לטיפול באפיקים הפנסיוניים של הבעלים ושל עובדי העסק. כל זאת על מנת לאפשר לבעל העסק לצאת אל דרך כלכלית חדשה".

מי צריך ייעוץ עסקי?

"בין אם העסק בשלבי הקמה ובין אם הלקוחות כבר באים בהמוניהם, ייעוץ עסקי הוא מהותי וקריטי. פנייה יזומה לייעוץ בתחילת הדרך, עוד בטרם פתיחת העסק היא המפתח להצלחה. לדוגמה, פעמים רבות מגיעים אליי יזמים עם רעיון טוב, או אז אני עורך בדיקת כדאיות כלכלית – מדובר בבדיקה מהותית שבוחנת האם הרעיון העסקי אכן ישים כלכלית? הקמת עסק כרוכה בסיכון כלכלי הן ליזם והן למשפחתו. בחינת השטח מבעוד מועד, יחד עם בניית תכנית עסקית סדורה, מבטיחים יציאה נכונה לדרך".

"בין לקוחותיי נמצאים גם עסקים גדולים ומבטיחים שהתקשו להבין כיצד על אף שרואה החשבון אומר שהעסק רווחי – עדיין אין כסף בעו"ש, והסיבות לכך רבות ומגוונות כמו אי הפרדה בין חשבונות (פרטי ועסקי), תמחור שגוי או בעיות בתזרים המזומנים. באמצעות בחינת העסק בצורה מקיפה נוכל להבין מדוע הכסף 'דולף', לתקן זאת ולמנוע טעויות עתידיות באמצעות ניהול נכון, תכנון פיננסי ובקרה לאורך זמן".

אכן. פעמים רבות דווקא עסקים משגשגים מגיעים לייעוץ עסקי, מדוע?

"הפער בין הדוחות של רואה החשבון שלהם לבין המציאות בפועל מוביל אותם לתהות – הכיצד? איך ייתכן שהעסק גדל מבחינת ההכנסות ומספר הלקוחות, הדוחות אף הם מציגים עסק ש'מרוויח יפה' ועדיין הם לא רואים את הרווחים בחשבונות הבנק שלהם? היעדר ידע הכרחי לניהול נכון מוביל למצוקה אמתית שמתורגמת למחנק אשראי ותזרים מזומנים לא תקין. לשמחתי, לקוחות עבר מרוצים ממליצים על שירותיי ומפיצים את הבשורה לעמיתיהם במקצועות השונים. ההמלצות שמוכיחות להן שהדבר אפשרי מחד, והתסכול וחוסר האונים מהמצב הקיים, מאידך, מובילים אותם אל דלתי זאת כאשר הם מצוידים במוטיבציה מלאה ורצון לשינוי".

מה לגבי עסקים במשבר?

"לצערי, לא אחת אני נקרא על מנת לעשות 'החייאה' לעסק. בעלי עסקים רבים פונים לקבלת ייעוץ כלכלי רק כאשר הם נקלעים למשבר. זו הנחת יסוד מוטעית וכדאי להקדים תרופה למכה. סיוע אפשרי בכל שלב. סייעתי לזוג שותפים שנקלעו לחובות של שלושה מיליון שקלים, לא רק לצאת מהמינוס אלא לצעוד בבטחה, לאט ובזהירות לעבר רווחיות ורווחה כלכלית ואיתנות פיננסית, לצאת מהברוך אפשרי, בכל שלב".

נשמע מבטיח, אתה יכול להתחייב לתוצאות?

"10% מלקוחותיי מחזירים את ההשקעה כבר במפגש ההיכרות. דוגמה פשוטה שממחישה זאת – כבר בפגישה ראשונית עם זוג לקוחות עצמאיים, הבחנתי שהדוחות הכספיים שלהם אינם כוללים את דמי השכירות של המבנה שהם שוכרים, רואה החשבון לא הבחין בזה, סכום השכירות התווסף ל'רווחים' עליהם הם שילמו מיסים – טעות שתורגמה להפסד שנתי של עשרות אלפי שקלים".

"כל השאר, מחזירים את ההשקעה בהמשך התהליך מהסיבה הפשוטה שכאשר איש מקצוע מומחה ומנוסה עובר על הדוחות הכספיים ומנתח אותם, זהו תהליך בקרה קריטי שיכול להיות מתורגם להתייעלות מול רשות המיסים.
נחזור לשאלה – אחרי שנים רבות בתחום, בפה מלא ,אני מתחייב לתוצאות".

החלטתם שאתם לוקחים את עצמכם בידיים? רוצים לצאת אל עבר חירות כלכלית? דניאל ידובסקי הוא האיש שלכם.

לקביעת פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות:
טלפון: 09-7715077
ייעוץ כלכלי – היכנס לאתר

דני ידובצקי. צילום: אלדד מאסטרו

דני ידובסקי. צילום: אלדד מאסטרו


הכתבה נכתבה בשיתוף seo-up קידום אתרים


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר