מזון לכלבים בצורן. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Javier Brosch
מזון לכלבים בצורן. תמונה ממאגר Shutterstock. צילום: Javier Brosch

מזון לכלבים בצורן: האוכל האיכותי ביותר לחיות המחמד שלכם

אם אתם דואגים לפנק את עצמכם מעת לעת בטיפולי טיפוח או בתספורת אצל מעצב שיער מוכר, אז למה לא להשקיע באופן דומה גם בהולכים על ארבע? הכירו את חנויות מזון הכלבים בצורן והסביבה

פורסם בתאריך: 14.8.19 11:31

הלוחש לכלבים: הכירו את חנות "זנב" בצורן

סער איזנברג ידע כל העת מה ירצה לעשות כשיהיה גדול. למרות שלמד בבית הספר למוזיקה רימון האהבה שלו לבעלי חיים מעולם לא הרפתה עד שהפך לבעלים של חנויות "זנב", שמציעות לכלב שלכם את השירות הטוב ביותר שהוא יכול לקבל כמו המספרה הייחודית שפועלת בצורן ומציעה טיפולי יופי בדיוק כמו לבני אדם.

אם אתם דואגים לפנק את עצמכם מעת לעת בטיפולי טיפוח או בתספורת אצל מעצב שיער מוכר, אז למה לא להשקיע באופן דומה גם בהולכים על ארבע? בחנויות זנב לקחו את הטיפול בכלבים צעד אחד קדימה, ולצד אוכל איכותי ושירות מסור פועלת במקום גם מספרה שמצליחה לספק ערך מוסף עבור הלקוחות.

מזון להולכים על ארבע. צילום עצמי

מזון להולכים על ארבע. צילום עצמי

"המספרה מאוד מקצועית ומציעה את כל התספורות הקיימות: מתספורות פשוטות ועד ולהכנה לתחרויות", מסביר סער איזנברג, המייסד של חנויות זנב בצורן ובבת חפר. "אנחנו מציעים גם טיפולי הדברה נגד יתושים וקרציות וגם טיפוח. יש אצלנו הכל".

כילד סער איזנברג היה מוקף כל העת בכלבים ובחתולים שמשפחתו גידלה. מבחינתנו סגירת המעגל היתה טבעית כשבמהלך לימודיו בבית הספר למוזיקה רימון החל במקביל לעבוד כשליח בחנות חיות. משם הדרך להפוך למייסד של חנויות "זנב" שהפכו את השירות ואת האיכות לערך עליון, היתה קצרה.

"אצלנו השירות הוא הדבר החשוב ביותר", מבהיר איזנברג. "זה אומר שהמשלוחים שלנו הם חינם וגם מקבלים מתנה על כל קנייה. אם יש בעיה עם מוצר אנחנו מחליפים מיד ועל חשבוננו. אנחנו מחזיקים מזון לכלבים ולחתולים מהרמה הבסיסית ביותר ועד לרמה הגבוהה.

"אנחנו יודעים גם לתת מענה לכל בעיה מקצועית: כלב שמן, כלב חולה, כלב עם בעיות היפו אלרגניות. בזכות ניסיון של כמעט 20 שנה בענף אנחנו יודעים להתאים את המזון כך שיענה בצורה הטובה ביותר לצרכים של חיית המחמד".

היום, בגיל 44, איזנברג מציע בחנויות שהוא מנהל את כל מה שבעל כלב צריך לבית: מלונות, אביזרים לאילוף ואף שיעורי אילוף במידת הצורך שאחותו ענבל מעבירה. "אנחנו חנות יחסית גדולה שעושה משלוחים, והכל מגיע בזמן ומתחלף בזמן. אם לקוח נתקע בלי אוכל אחרי הסגירה אנחנו נמצא פתרון. הדגש הוא על השירות ובגלל זה לקוחות נשארים ומביאים חברים כל הזמן".

החנות בצורן. צילום עצמי

החנות בצורן. צילום עצמי

מבצע חבר מביא חבר. צילום עצמי

מבצע חבר מביא חבר. צילום עצמי

מהם המזונות שאסור לתת לכלבים לאכול?

"יש כל מיני מזונות. החל משוקולד, דרך אבוקדו ותפוחי אדמה שהם מסוכנים. אסור לתת להם גם אלכוהול כמובן, בצל ושום, קפאין, ענבים וצימוקים. מלח רק בכמויות קטנות".

על מה צריך לשים לב בקנייה של אוכל לכלבים?

"צריך לתת את הדעת לגיל ולמצב הכלב: גור, בוגר או מבוגר. לדעת אם יש רגישות לכלב. רוב המזונות עשויים מעוף ויש כלבים שרגישים לזה אז צריך לתת מענה בדמות חלבון שונה. יש היום גם מזון לכלבים שכל החלבון שלו הוא מחרקים. צריך להסתכל גם אם הכלב שמן או רזה, מה רמת האנרגיה שלו. כלב צעיר ואקטיבי צריך יותר חלבון ועזרה בהוצאת האנרגיה אחרת הוא יהרוס את הבית".

יש לך עצות לגידול נכון של כלב בבית?

"בעיקר לשים לב לרמת האנרגיה שלו. אדם שרץ מרתונים צריך כלב שיודע לרוץ הרבה. אדם שיושב כל היום על הספה ורואה טלוויזיה, צריך שיהיה לו כלב דומה. רמת אנרגיה דומה לא יוצרת בעיות. כלב היפראקטיבי לאדם שלא זז זה בעיה. מבחינת החינוך לאוכל חשוב להקפיד על אוכל יבש עם צ'ופרים מפעם לפעם. לא להיכנס לאוכל מהצלחות בבית כי זה לא בריא ופוגע בחינוך של חיית המחמד. צריך לחיות בכיף בבית ואם יש בלאגן כנראה שהחיה לא תמשיך לגור שם".

ב"זנב" מועסקים היום עובדים מקצועיים ומקסימים: החל מאולגה, מנהלת החנות בצורן שלה ניסיון רב, דרך נתנאל, מנהל החנות בבת חפר שנחשב לעילוי בשירות, אורעד המוכר שיודע לתת ללקוח את מה שהוא צריך בצורה מעוררת כבוד, ערן שעוזר לכולם וקורן השליח יפה התואר והאדיב.

אז אם אתם תושבי השרון הצפוני ועמק חפר ובא לכם לפנק את חיית המחמד שלכם באותה מידה כמו שהייתם מפנקים את עצמכם, בואו לחנויות זנב. הרוגע שתקבלו מחיית המחמד שלכם וההבנה הטובה יותר של צרכיה יגרמו לכם להודות לזנב – מה שחיות אוהבות יום אחר יום.

כתובת: דרך לב השרון 42 צורן, שדרות עמק חפר מרכז לב בת חפר
טלפון להזמנות: 0774902900
להזמנות דרך האתר
קישור לעמוד הפייסבוק

זנב: מה שחיות אוהבות

זנב: מה שחיות אוהבות


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר