תמונה ממאגר Sutterstock. צילום: PhuShutter
תמונה ממאגר Sutterstock. צילום: PhuShutter

רואי חשבון בכפר סבא: הכירו את המומחים

אם אתם בעלי עסק, אתם וודאי יודעים שכדי שהעסק יתנהל בצורה מיטבית חשוב לבחור רואה חשבון מיומן ובעל ניסיון שידע לטפל בדוחות וכספים בצורה המקצועית והמדוקדקת ביותר. אספנו עבורכם את מיטב רואי החשבון בכפר סבא שייסעו לכם להוריד את מד הלחץ בכל הנוגע לענייני הכספים שלכם

פורסם בתאריך: 19.8.19 15:19

יונתן ווידן

הבחירה של רואה החשבון שיטפל באופן שוטף בעסק, היא אחת ההחלטות הכי חשובות שבעל עסק עושה, בעיקר כאשר מדובר בבעל עסק קטן. רואה חשבון מקצועי חוסך משאבים של זמן וכסף, וכך מפנה את בעל העסק להתרכז רק בניהול העסק שלו, ובינתיים העסק צומח.

זוהי תפיסת העולם של רואה חשבון יונתן ווידן (36) – "אני כרואה חשבון מעוניין להוריד את כל הדאגות של ניהול הדו"חות וההתנהלות מול הרשויות מהלקוחות שלי, כדי שיהיו ממוקדים אך ורק בעסק שלהם, אני מטפל בכל השאר".

יונתן ווידן הספיק לסיים כבר שלושה תארים: תואר ראשון בראיית חשבון מהאוניברסיטה הפתוחה אותו סיים ב-2011, תואר שני במשפטים מאוניבריסיטת בר אילן, אותו סיים בשנת 2017, ותואר שני נוסף במינהל עסקים מהמכללה למינהל שסיים ב-2016.

במהלך לימודיו לתואר הראשון החל כבר לעסוק כשכיר בתחום הביקורת בחברות קטנות ובינוניות, משם עבר למשרד המוכר של שטיינמץ עמינח ב-2012 בו עבד למשך מספר שנים, ולאחר שרכש ידע מקצועי ונסיון רב, יצא לדרך עצמאית ופתח ב-2013 משרד עצמאי בכפר סבא. החברות בהן מטפל יונתן ווידן הן חברות נדל"ן ויזמות, הייטק, קמעונאות, שירותים, ביניהם עצמאים עוסקים פטורים ועוסקים מורשים.

משרדו של יונתן ווידן מעניק לקהל לקוחותיו את כל השירותים המקיפים שעסק יכול להיות זקוק לו: דו"חות שנתיים, דיווחים לרשויות, ייעוץ מקצועי, תכנון מס, הצהרות הון, ועוד. "אחד השיעורים החשובים שלמדתי במהלך עבודתי אצל שטיינמץ עמינח, היה הגשת דו"חות בצורה מיטבית לעילא, שאינה מעוררת כל חשד או ביקורת מצד הרשויות. למעשה, מתוך מאות הדו"חות שהגשתי עד היום, רק אחד נכנס לביקורת, דבר שנחשב לנדיר מאוד".

אחד המאפיינים הייחודיים של משרדו של יונתן ווידן הוא שירות לדוברי אנגלית. משום ששפת האם של יונתן ווידן היא אנגלית, פונים אליו לא מעט לקוחות דוברי אנגלית מישראל ומחו"ל: משקיעים מהקהילה היהודית בארה"ב, קנדה ובריטניה אשר הגיעו אליו מפה לאוזן.

כמשרד בוטיק, היחס שמעניק יונתן ווידן ללקוחותיו הוא יחס אישי וחם, והוא תמיד זמין ללקוחותיו. לא מעט מהלקוחות שלו מקבלים את שירותיו כבר מהיום הראשון שפתח את המשרד, גם הם הגיעו ליונתן דרך המלצות חמות של לקוחות אחרים.

כתובת: משרד 353, קומה 3, התע"ש 20, כפר סבא
קישור לאתר 
מייל: [email protected]
טלפון משרד: 09-7710061
טלפון: 054-4934247

רואה חשבון יונתן. צילום: בלה ולדימרסיקי

רואה חשבון יונתן ויידן. צילום: בלה ולדימרסיקי

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רביע

    אשכרה פרסומת למשרד שלו…
    למרות שאסור לפרסם את עצמו ולרמוז לאבטחות שהדוחות שהוא מגיש למס הכנסה לא עוברים ביקורת, יש בזה מעין הטעיה לציבור ועבירה על כללי האתיקה של רואי החשבון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר