ניקוי ספות במרכז (Shutterstock) צילום: tab62
ניקוי ספות במרכז (Shutterstock) צילום: tab62

ניקוי ספות במרכז: החברה שתעשה מהפך לסלון הביתי שלכם

אם גם אתם לא מצליחים להיזכר איך נראתה הספה שלכם כשעוד הייתה חדשה לחלוטין, הגעתם לכתבה הנכונה. הכירו את מנקי הספות שיבריקו את הפריט החשוב ביותר בביתכם ויחזירו לו את הכבוד המגיע לו

פורסם בתאריך: 22.8.19 11:55

חברת "בניקיון" – סיפור על ספה מלוכלכת אחת ששינתה את חייו של אדם יצירתי אחד

ביתו של בני תמיד מצוחצח. מבחינתו ומבחינת אשתו, היגיינה היא ערך עליון בניהול משק בית משותף. אך בין החפצים המבריקים שלהם, מסתתר פריט משמעותי אחד שבעיניי רבים נחשב לבעייתי במיוחד מבחינת ניקיון- הספה. ניקיון ספה הוא עולם ומלואו. צריך לדעת כיצד לעשות זאת מבלי לפגוע בספה, באלו חומרי ניקיון להשתמש ואיך להגיע למקומות המוסתרים מהעין.

אשתו של בני הייתה חייבת להזמין מנקה ספות מקצועי, אשר בתקווה יצחצח את הספה ואף ידאג להשאיר אותה מבריקה לעוד זמן רב. היא מבשרת לבעלה על גורלו המר של כיסו- 700 שקל עומדים להתבזבז על המשימה הזו. בני בשוק. הוא לא מבין מהו פשר המחיר הזה, ומחליט לנקות את הספה בעצמו.

לפני טיפול. צילום: בני אלבז

לפני טיפול. צילום: בני אלבז

אחרי הטיפול. צילום: בני אלבז

אחרי הטיפול. צילום: בני אלבז

הוא חוקר את התחום ימים כלילות, קונה את מיטב חומרי הניקיון המתאימים לסוג הספה שלו ולבסוף ניגש למלאכה. בסיום עבודתו, הוא קורא לאשתו שתתן את פסק דינה, והיא לא יכולה להאמין למראה עיניה. הספה נראתה חדשה מהניילונים. ובזמן שאשתו מתפעלת מעבודתו, בני רוקם במוחו את מה שלימים יהפוך לחברת "בניקיון".

לבני נמאס שאנשים מקבלים הצעות מחיר מופרזות. נמאס לו שהעבודה לא יוצאת מושלמת. אז הוא מחליט לשנות. הוא קונה חומרי ניקיון איכותיים המתאימים לכל סוג ספה, ומקים חברה לניקיון ספות. אגב, מן הסתם שלבעל עסק יצירתי ובעל חזון כמו בני, חייב להיות גם שם מקורי לחברתו. ומהו שם בית העסק שלו? "בניקיון". פשוט, קצר ומשעשע.

כיום, אין ספה שבני לא יכול לנקות. הוא כבר מכיר את כל סוגי החומרים ויודע כיצד לטפל בכל אחד בצורה הנכונה. כמו כן, בכל עבודה שבני מבצע, עומדת בראשו אותה ספה מבריקה שהשאיר בביתו, כאשר מטרתו העיקרית היא להגיע לאותה הרמה בכל פעם מחדש. אז אם שאלתם פרפקציוניזם מהו, הרי לכם התשובה.

מאז פתיחת "בניקיון", לא רק אשתו של בני יכולה להיות רגועה מכך שמצאה את מנקה הספות המושלם. אגב, זוכרים את המחיר המופרז שבני היה צריך לשלם עבור ניקוי הספה שלו? זה כבר לא יקרה לכם. בני מתמחר את עבודתו באופן הגון, פשוט כי הוא מאמין במוסר עבודה. איזה כיף למצוא אנשים כאלה בעולם.

חברת "בניקיון"
טלפון: 050-4417053
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

לפני הטיפול. צילום: בני אלבז

לפני הטיפול. צילום: בני אלבז

אחרי הטיפול. צילום: בני אלבז

אחרי הטיפול. צילום: בני אלבז


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר