ברים בתל אביב. (Shutterstock) צילום: Cristi Lucaci
ברים בתל אביב. (Shutterstock) צילום: Cristi Lucaci

ברים בתל אביב: רשימת המקומות השווים ביותר בעיר

בירה קטנה אחרי עבודה או מנת גורמה וצ'ייסר על חשבון הבית, לא משנה מה אתם מחפשים, בתל אביב יש הכל. הכנו עבורכם רשימה של הברים השווים בתל אביב שישאירו אתכם ערים גם בשעות הקטנות של הלילה

פורסם בתאריך: 22.8.19 14:47

Night shift

ב- "NIGHT SHIFT" תמצאו אלכוהול משובח, אוכל טוב, אנשים צבעוניים ומוזיקה שנותנת מקום לכל הטרנדים, השילוב הקדוש הזה יוצר אווירה כיפית, קלילה וכזו שבא לך ממנה עוד ועוד.

ממוקם בתוך שכונת פלורנטין בר ה -"NIGHT SHIFT" ומזמין לתוכו את כל סוגי האנשים, בגילאים ועיסוקים שונים, כך שנוצר שעטנז מעניין וצבעוני. האנשים אשר מגיעים למקום מתאחדים על בסיס של אלכוהול איכותי, אוכל טוב ומוזיקה שתמיד מתכתבת עם הקהל.

אומנם משמעות השם היא "משמרת לילה" אבל כולם מוזמנים להגיע כבר בשעה 15:00 ל-"Happy hour" האטרקטיבי בתל-אביב. בשעה השמחה תוכלו לקבל 50% הנחה על כל סוגי האלכוהול, כן כן, כל סוגי האלכוהול מבירות ועד וויסקי גלנפידיך 15.

צילום:דרור ורשבסקי

צילום:דרור ורשבסקי

בקיץ תוכלו למצוא שולחנות הממוקמים בחוץ וביחד עם הצוות והחברותא של ה- "NIGHT SHIFT" תרגישו שאתם יושבים במרפסת בבית אבל עם טוויסט ועם אנשים שלא הכרתם לפני אבל הפכו לחברים הכי טובים שלכם.

בשנה האחרונה בחרו ב- "NIGHT SHIFT" לשלב תפריט אוכל, כזה הבנוי ממנות מעניינות ואיכותיות אשר משתלבות עם האופי של המקום. בתפריט תוכלו למצוא מנות כמו שווארמה טלה בתוך לחמניית המבורגר שתלך טוב עם בירה קרה או קרפצ'יו שתמיד ישמח לכוס יין בצד.

אבל המנה שתהיו חייבים לטעום היא מנת האסאדו בפיתה – בשר אשר מבושל ארבע עשרה שעות בבישול איטי עם כל המרכיבים הסודיים ואז מפורק לתוך פיתה ומתכסה באיולי ומטבל פלפלים. כשתגיעו, תשאלו את הברמן איזה משקה הולך עם זה הכי טוב ותרוויחו חוויה כפולה.

בימי שישי מתקיימת קבלת שבת עם תפריט ייחודי (בנוסף לתפריט המוצע מידי ערב) ובו תוכלו למצוא תבשילים כמו חריימה או קציצות דגים. כל המנות נעשות באופן מוקפד ותואמות את הסצינה של שישי אחרי צהריים. בקבלת השבת מתנגנת מוזיקה ישראלית, כזו שעושה שמח ומקבלת את סוף השבוע עם אנרגיות בשמיים.

בכל ערב מתארח די.ג'יי אחר וסוגי המוזיקה משתנים; בסופי השבוע מתנגנת בעיקר מוזיקת מיינסטרים, ובמהלך השבוע מגוון סגנונות הנשמעים בחלל ומתכתבים עם הקהל הנוכח במקום.

צילום: דרור ורשבסקי

צילום: דרור ורשבסקי

בימי ראשון, אחרי שביליתם כל סוף השבוע, תוכלו להגיע להופעות סטנדאפ המתקיימות בקומה האחרונה. תוכלו למצוא שם סטנדאפיסטים מהשורה הראשונה וגם כאלה שבדרך במסגרת במה פתוחה, הכניסה ללא עלות.

אז אם אתם מחפשים את "המקום שלכם" עם מוזיקה טובה, אוכל טעים ואלכוהול שיעשה לכם שמח בכל ערב בשבוע תכנסו ל- "NIGHT SHIFT" לצ'ייסרים או קוקטיילים, עם משהו קטן בצד ובעיקר לחוויה שלמה ומהנה.

איפה? רחוב ויטל 9, תל אביב
מתי? החל מהשעה 15.00 ועד אחרון הלקוחות (אולי קצת לפני)
הפי אוור? 15:00-21:00, 50% הנחה על כל סוגי האלכוהול
אוכל? יש וטעים!
מוזיקה? כל הסגנונות
ערבי שיא? חמישי-שישי
קישור לפייסבוק 

צילום: דרור ורשבסקי

צילום: דרור ורשבסקי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר