קורס כלבנות טיפולית. (Shutterstock) צילום: 4 PM production
קורס כלבנות טיפולית. (Shutterstock) צילום: 4 PM production

קורס כלבנות טיפולית: ללמוד מקצוע עם שליחות מהטובים ביותר

אין אחד שלא חולם לשלב בין האהבה שלו בחיים לבין המקצוע. אז אם הגעתם לכאן, אתם כנראה יותר מאוהבים את ההולכים על ארבע הפרוותיים. אז הרי לכם מספר אפשרויות מומלצות שיאפשרו לכם להגשים את החלום ולשלב בין אהבה למקצוע - קורס כלבנות טיפולית

פורסם בתאריך: 9.9.19 16:30

החבר הטוב של האדם: קורס כלבנות טיפולית שיעזור לך ולכלב שלך ב- DOGSCHOOL

אם אתם אוהבי חיות ואוהבי אדם וחולמים על שילוב כל העולמות למקצוע עם שליחות, יש לכם הזדמנות לבחור בקורס כלבנות טיפולית ב-"DOGSCHOOL" שישנה את החיים שלכם ושל הסובבים אתכם.

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. זה משפט מוכר שהוכח בעבר לא אחת. אבל איך תגיבו אם תשמעו על מקום שמאפשר לכם להפוך את הכלב שבבעלותכם להיות גם החבר הטוב של אחרים שזקוקים לו לא פחות, ובכך לעשות קצת טוב בעולם? אז בדיוק בשביל זה כדאי לכם לפנות לדודיק מזור ולמרכז לכלבנות שבבעלותו.

מזור, מייסד ומנכ"ל "DOGSCHOOL" המרכז לכלבנות מתקדמת שפועל ממושב פתחיה שבשפלה, מציע למעוניינים קורס כלבנות טיפולית שיכשיר אתכם להיות גם מאלפי כלבים.

"ההתמחות היא לא רק בכלבי בית אלא בכלבי שירות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות", מבהיר מזור. "אנחנו מגדירים את הקורס שלנו כ'קורס הטיס' בעולם אילוף כלבי השירות והסטודנטים שלנו לומדים להכשיר כלבים למגוון מיומנויות מקריאה לעזרה, סיוע בקימה, הבאת והחזרת חפצים למקום, פתיחת דלתות ועד לרמה של התרת שרוכים והורדת נעליים, הבאת שתייה מהמקרר ועוד".

יתרה מזאת מוסיף מזור כי "אנו המרכז הגדול בארץ להכשרת כלבי שירות ומכיוון שאנו לא רק מלמדים את התחום אלא גם עוסקים בו הלכה למעשה, הסטודנטים שלנו זוכים להיחשף לעשרות כלבים בשלבים שונים של ההכשרה".
במחצית השנייה של הקורס מוכשרים הסטודנטים להיות מדריכי כלבנות טיפולית, תחום צומח בו נעזר המטפל בכלב ובאילוף הכלב לצורך חינוך, סיוע ושיקום מגוון אוכלוסיות.

במהלך הלימודים רוכשים הסטודנטים ידע על האוכלוסיות השונות מתסמונות ולקויות כאוטיזם ושיתוק מוחין ועד נוער בסיכון. "לכל אוכלוסייה המאפיינים שלה לפיהם אנחנו בונים תוכנית טיפול רלוונטית, מציבים מטרות נכונות ומגיעים אליהן", ממשיך מזור. "הייחוד שלנו הוא ניסיון של אלפי טיפולים פרטניים וקבוצתיים, אותם תרגמנו ללימודים עם כלים ייחודיים. בנוסף אנחנו מלמדים תחומי קצה מעולם הכלבנות כדי להעשיר את עולם התוכן של מאלפי הכלבים: פריסבי, מסלולי מכשולים לכלבים, אילוף כלבים לאיתור נעדרים. ומלמדים איך לחבר את הכול לעולם הכלבנות הטיפולית. זה משהו שמבדל אותנו מהשאר".

בדוגסקול מפעילים ב-15 השנים האחרונות מגוון תוכניות ייחודיות, כשאחת מסדנאות הדגל מיועדת לנוער בסיכון ובה מוכשרים המשתתפים לאלף כלבי איתור נעדרים והופכים ליחידה התנדבותית במערך יחידת הכלבנים של זק"א (מזור הינו מפקד יחידת הכלבנים של זק"א). התוכנית מסייעת לנערים בסיכון להיכנס למעגל נורמטיבי בחיים ומעודדת אותם להתגייס לצה"ל. "הצמרמורת הכי גדולה היא כשאותם נערים שהבינו מה עבר עליהם בזכות הכלבים באים אלינו ללמוד את התחום כדי להעביר את הידע הזה הלאה", אומר מזור.

אז מה זה בעצם כלבנות טיפולית? "העבודה עם הכלב", מסביר מזור, "מספקת חוויה רגשית עוצמתית שבתמלול והכוונה נכונה מאפשרת לשנות דפוסי התנהגות ולפתח מגוון מיומנויות מתחושת אמפתיה, אחריות ובהתאם סבלנות ושליטה במיקוד פנימי ועד פיתוח אסרטיביות, מנהיגות חיובית ותקשורת בין אישית. רואים את זה למשל בפרויקטים שלנו עם אסירים. התקשורת מול הכלב משנה את התפיסה. אנחנו רואים איך האסיר מתרגל מיומנות רצויה מול הכלב ואז מאמץ מיומנות גם כלפי המעגלים הקרובים אליו".

סדנאות לנוער. צילום עצמי

סדנאות לנוער. צילום עצמי

מזור הוא מאלף כלבים למעלה מ-20 שנה והחיבור שלו לכלבים ואנשים הוביל לפיתוח והתמקצעות בשלושה עולמות כלבניים שונים: כלבי שירות לאנשים עם מוגבלויות פיזיות או על רקע נפשי, כלבנות טיפולית עבור מגוון אוכלוסיות והכשרת כלבי איתור נעדרים. "המעניין הוא שבכל תחום נדרשת מהכלב (ומהמאלף) יכולת שונה לגמרי אך בסופו של דבר בכולן אנו עדים לשינוי המדהים שכלבים מחוללים בחיי האדם ובכולן חזקה מהכל תחושת השליחות".

אז אם אתם מחפשים חווית למידה שמציעה לצד עבודה מקצועית סיפוק נפשי ואישי רב בואו ל-"DOGSCHOOL" ותהפכו את האהבה שלכם למקצוע.

DOGSCHOOL המרכז לכלבנות מתקדמת, מושב פתחיה
טלפון:1-800-101-292
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

"חוויה רגשית עוצמתית". צילום עצמי

"חוויה רגשית עוצמתית". צילום עצמי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר