הנורה האדומה ברכב דולקת? (Shutterstock) צילום: westernstudio
הנורה האדומה ברכב דולקת? (Shutterstock) צילום: westernstudio

הנורה האדומה ברכב דולקת? המדריך המלא לתקלות של מוסך פרו-טק

נורה אדומה דולקת ברכב שלכם, היא בגדר "נורה אדומה". המשמעות היא, שצריך לעצור באופן מידי בצד הדרך ולא להמשיך בנסיעה. זה גם הזמן להכיר את מוסך פרו-טק בכפר סבא, שידאג לחלץ אתכם מהמצב במהירות ובבטחה

פורסם בתאריך: 16.9.19 16:03

יצרני הרכב מתקינים ברכבים מספר נורות אזהרה בלוח המחוונים, שתפקידן להידלק ולהתריע על תקלות שונות הדורשות תיקון. סטס סופילידי, בעלי מוסך פרו-טק, עושה לנו סדר.

"נורות החיווי ברכב מאירות בצבעים שונים בהתאם לחומרת הבעיה ומציגות סמלים שונים בהתאם לסוג התקלה". אומר סטס סופילידי, "חלק מהנורות מיועדות להתראה רגילה, ואחרות מצריכות תגובה מידית.

"הנורות מאירות בצבעים כחול/ירוק, כתום/צהוב ואדום. הנורה האדומה משמשת כאינדיקטור אבטחה וכשהיא נדלקת, המשמעות היא שיש תקלה חמורה ברכב המחייבת טיפול במוסך, ולכן יש לעצור את הרכב בצד ולא להמשיך בנסיעה".

על מה מתריעות יתר הנורות ברכב?

"הנורות בצבע כחול או ירוק מעדכנות את הנהג לגבי הפעלת מערכת כלשהי ברכב, לדוגמה פנסי איתות. הנורות בצבע הכתום או הצהוב מתריעות על תקלה המאפשרת להמשיך בנסיעה ולטפל בה בעת שתוכלו, לדוגמה תקלה ברפידות הבלמים או מחסור בשמן – כלומר שהתקלה אינה מחייבת עצירה וטיפול מידי, בניגוד למקרה בו נדלקה נורה אדומה".

על אילו תקלות דחופות מתריעה הנורה האדומה ברכב?

"התקלות יכולות להיות במערכות שונות והסמל המוצג בנורה מציג את סוג התקלה. לדוגמה, תקלה במנוע, נורת חום מנוע המציינת כי המנוע מתחמם מעבר לגבול הנורמלי בשל חוסר בנוזל קירור או מסיבות אחרות, תקלה במצבר שמתריעה כי המצבר לא נטען לעתים בשל תקלה באלטרנטור וזה אומר שהרכב כנראה ייתקע בקרוב, נורת בלמים שיכולה להידלק במקרה בו שכחתם לשחרר את בלם היד, או במקרה של תקלה משמעותית בבלמים: מחסור בנוזל הבלמים או שחיקה, וכמובן שאסור לנסוע במצב כזה ויש לעצוב בצד ולהתקשר למוסך".

צילום:סטניסלב סופילידי

צילום:סטניסלב סופילידי

מדוע מומלץ להתקשר למוסך פרו-טק מיד כשנדלקת נורת אזהרה אדומה?

"צוות המכונאים המקצועי במוסך פרו-טק, עומד לרשותכם בכל מקרה של תקלת חירום חמורה ברכב. אנו נדאג לשלוח טכנאי מיומן ומנוסה למקום בו אתם נמצאים במהירות וללא עיכובים. מאחר ומרבית הרכבים החדשים כיום מופעלים באמצעות מערכות מחשב, כמו לדוגמה מערכת המנוע, המומחיות שלנו בתחום הדיאגנוסטיקה תאפשר לאתר את התקלה הספציפית במהירות ובדיוק רב, ולתקן אותה בהתאם.

"העבודה במוסך פרו-טק מתבצעת במהירות וביעילות, ובהתאמת הפתרונות הטובים והאפקטיביים ביותר לכל תקלה ובעיה ברכב. מוסך פרו-טק הוא מוסך מורשה של משרד התחבורה.

מוסך פרו-טק מתמחה במכונאות רכב כללית, דיאגנוסטיקה, מיזוג אוויר, מערכות שמע, אביזרים למיגון, ועוד. בין השירותים המסופקים במוסך פרו-טק: שירותי מוסך כלליים, שירות לרכב, אבחון וטיפול בתקלות מנוע, תחזוקת מתלים, טיפול בבלמים, תיקוני מצמד, צמיגים, החלפת שמן, תיקונים במערכת החשמל, תיקוני מזגן, תיקונים כלליים ועבודות ריתוך. כמו כן, המוסך מספק שירותי העברת טסט לרכב, בדיקות קניה, ובדיקות תקופתיות.

המכונאים במוסך הם מהמקצועיים והמנוסים שיש ויעמדו לרשותכם בכל תקלה ובעניין, כמו כן, אנו מחזיקים בציוד הטוב והמתקדם ביותר, ועושים שימוש במוצרים חדשים וחלקי חילוף מהטובים שישנם, באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים".

מוסך פרו-טק כפר סבא
טלפון: 050-9019811
כתובת המוסך: המסגר 1, כפר סבא
קישור לפייסבוק 

צילום:סטניסלב סופילידי

צילום:סטניסלב סופילידי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר