דלתות מעוצבות בשרון. צילום: אליה שלום
דלתות מעוצבות בשרון. צילום: אליה שלום

דלתות מעוצבות לבית בשרון: הטרנדים השווים

"טופ דורס" משלבת בדלתות שלה עמידות גבוהה ועיצוב חדשני והכל נמצא ממש לידינו. יצאנו להבין מה עומד מאחורי ההצלחה של החברה הוותיקה מתל מונד

פורסם בתאריך: 25.9.19 08:39

חברת "טופ דורס בע"מ", המשווקת מגוון עצום של דלתות, מבקשת לתת לכם הערה קטנה לפני שאנו מתחילים: לא כל טרנד מתאים לכל אחד. כמובן שישנן סיבות רבות לכך שהדלתות הספציפיות של החברה עליהן נפרט בהמשך צברו תאוצה רבה בקרב הקהל הרחב, אך כפי שלכל אדם יש את ההעדפות האישיות שלו, כך גם הדלתות של חברת "טופ דורס בע"מ" מציגות תפיסות רעיוניות מנוגדות זו לזו.

ובכל זאת, הגיוני להסיק שמוצר הופך לפופולרי מסיבה מהותית כלשהי. זה יכול להיות עיצוב מוקפד, עמידות ארוכת טווח או תפיסה חדשנית עליה הוא מבוסס. וכשבוחרים דלת כניסה או דלת פנים, חשוב לוודא שהיא איננה עונה רק על מרכיב אחד מתוך הרשימה הנ"ל, אלא על כולם. לכן, "טופ דורס בע"מ" החליטו להציג בפניכם אך ורק את הדלתות שעומדות בכל התנאים הללו, ללא יוצא מן הכלל.

טופ דורס. צילום: אליה שלום

טופ דורס. צילום: אליה שלום

נתחיל מדלתות הכניסה הפופולאריות של "טופ דורס בע"מ". כאן בולטות בעיקר דלתות קו האפס של החברה. קו אפס הינו סגנון עיצובי שמשמעותו התמזגות עם הקיר, כך שאף אחד מן השניים לא בולט יותר מהשני. מלבד המראה החדשני של הדלתות, הן גם עמידות מפני נזקים רבים (עשויות מפלדה וממולאות בצמר סלעים), נצבעות בתנור בהתאמה אישית ומצוידות במנגנון בטיחות רב בריחי שיעניק לכם הגנה מפני פריצות.

מי מכם שנדלק על הרעיון הזה במיוחד ומעוניין בהשתלבות מוחלטת של הדלת עם הקיר, יכול לבקש ממתקיני "טופ דורס בע"מ" לבצע חיפוי קיר, שנחשב לטרנד חם במיוחד כיום. במסגרתו, משלבים את גוון הדלת עם גוון הקיר באמצעות הארכת ציפוי הדלת אל מעבר לגבולותיה, וכך יוצרים הטמעה יפהפייה בין הדלת לחלל הבית. כמו כן, במידה ולא מדובר בסגנון קו אפס, ניתן להוסיף לדלת חלון העשוי מזכוכית כפולה.

וכעת, הגיע הזמן לעבור לעולם אחר לחלוטין: דלתות פנים. חברת "טופ דורס בע"מ" מספרת לנו שדלתות הפולימר הן האליטה של דלתות הפנים והמנצחות העיקריות במדד הפופולאריות. לטענת החברה, הצלחתן נובעת מהעמידות שלהן בפני נזקי מים, הנעילה המגנטית השקטה, רמת האקוסטיות הגבוהה והידיות המעוצבות והיפהפיות שלהן.

אחרי שקראתם את כל הטרנדים החמים ביותר של החברה, "טופ דורס בע"מ" רוצה להבהיר כי בסופו של יום לכל אחד יש טעם אישי שונה.

אז מה אתם מעדיפים? סגנון כפרי או מודרני? גוון חם או קר? בלי חלון או עם חלון? כל אלה נתונים לשיקול דעתכם הבלעדי. המטרה של חברת "טופ דורס בע"מ", היא פשוט להעניק לכם שירות אישי, מקצועי וקשוב.

"טופ דורס בע"מ"

כתובת: השקד 4, תל מונד.

טלפון: 09-7964555

קישור לאתר

דלתות מעוצבות בשרון. צילום: אליה שלום

דלתות מעוצבות בשרון. צילום: אליה שלום


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר