טיפול בכתף קפואה. (Shutterstock) צילום: YuriyZhuravov
טיפול בכתף קפואה. (Shutterstock) צילום: YuriyZhuravov

טיפול בכתף קפואה במרכז: השיטה המהפכנית להעלמת הכאב

מכירים את זה שיום אחד הכתף שלכם מתחילה לכאוב? למה להמשיך לסבול? הכירו את השיטה החדישה לטיפול בכאב שיעילה גם לכתף קפואה: גלי הלם - טיפול חדשני וממוקד בכתף, המאפשר לגוף להתאושש, להחלים מהדלקת ולחזור לפעילות תקינה. יצאנו להכיר את הקליניקה של רויטל אייל

פורסם בתאריך: 2.10.19 11:54

קליניקת גלי ההלם של רויטל אייל

הקליניקה לגלי הלם בהנהלת רויטל אייל נמצאת בקניון שפיגל בפתח תקווה. שאלנו את רויטל מהו הגורמים להיווצרות "כתף קפואה" וכיצד ניתן להתפטר מהכאב באופן יעיל והמהיר ביותר. "ההגדרה לכתף קפואה, מאופיינת בכאבים ממושכים ובמגבלה של תנועת מפרק הכתף", משתפת רויטל. הכאבים חדים ומתגברים בלילות במיוחד במזג אוויר קר. 'כתף קפואה' עלולה להיווצר מאי-אספקת דם תקינה הנובעת, לעיתים, מהסתיידות שנגרמת מהצטברות של עודף סידן, שלא נספג טוב בדם, ונצמד לעצמות לגידים ולשרירי המרקים השונים.

"במקרה של 'כתף קפואה' ההסתיידות יכולה להיות על הגיד עצמו, בשילוב הדלקת, ובהתאם לרמתה כך היא משפיעה על התנועה.'כתף קפואה,עלולה להיגרם מחבלה או שבר, או ממחלות הפוגעות בכלי דם כמו סוכרת. הטיפולים השונים המוצעים לרוב הם: זריקות וכדורים המסייעים בעיקר לשיכוך הכאבים אך לא לפתרון הבעיה, ייתכן גם טיפול בסטרואידים אך זהו אינו פתרון ממושך ובמקרים קשים במיוחד מוצעת אופציה כירורגית, קרי ניתוח. טהיפול בגלי הלם מאפשר טיפול עמוק בהסתיידות שנוצרה, בניקיון הרקמה החולה וסיוע לגוף בהתאוששות מהדלקת".

מהם גלי הלם? כיצד זה עובד?

"בעבר השתמשו בגלי הלם לריסוק אבנים בכליות ובשנים האחרונות גילו כי שיטת טיפול זו יכולה לסייע גם בפירוק הסתיידויות במפרקים. גלי הלם הם למעשה פולסים חשמלים, הנשלחים בעוצמות מדויקות ומותאמות. עומק הגל נע בין 15-20 ס"מ ומטרתו לפרק את הרקמה החולה ובכך לחדש את זרימת הדם ולסייע לגוף להתאושש מהדלקת. לאחר אבחון הבעיה ומידת חומרתה , אני קובעת עם המטופל סדרת טיפולים המותאמת לתוצאות האבחון. מדובר במינימום חמישה טיפולים, כאשר כל טיפול נמשך כעשרים דקות. חשוב מאוד לסיים את כל הסדרה על מנת לנקות את האזור לחלוטין מהדלקת".

אתם מוזמנים לקליניקה לגלי הלם לייעוץ ואבחון וכמובן לקבלת הטיפול הטוב ביותר.

כתובת: שפיגל זוסה 3, פתח- תקווה. בתוך הקניון בקומה ראשונה.
שעות קבלה: 9:00-19:00 וזמינות לפי טיפולים.
טלפון: 054-3115882

קליניקת גלי ההלם של רויטל איל. צילום עצמי

קליניקת גלי ההלם של רויטל איל. צילום עצמי

 


אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא 


 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר