תמונה ממאגר Shutterstock צילום: goffkein.pro
תמונה ממאגר Shutterstock צילום: goffkein.pro

10 עצות איך לבחור מדרסים כדי להקל על הכאבים בחיים

רבים לא יודעים אבל יש אביזר אורתופדי שהיעילות שלו מוכחת בפתרון בכאבים ולעתים אף בהעלמתם. מדובר במדרסים שניתנים להשגה במגוון של סוגים וחומרים רק צריך לדעת לבחור בעסק הנכון אליו תלכו כי עם כפות הרגליים לא מתעסקים, לכן חשוב שתקראו את הכתבה הזאת ותבינו למי כדאי לפנות ולמה

פורסם בתאריך: 15.10.19 15:41

לפעמים זה יתקוף אתכם ביציאה מהמכונית. חלק יסבלו ממנו אחרי פעילות גופנית ואחרים אחרי ישיבה ממושכת מול המחשב או הטלוויזיה. הדבר הבטוח הוא שאין דרך להתחמק מהמציאות של כאבים בגב התחתון, שעל פי ההערכות יופיעו בקרב 80 אחוזים מבני האדם במהלך חייהם.

הנתונים מראים שאחד מכל חמישה סובל מכאבי גב. הוסיפו לכך את אחוז הסובלים מבעיות בכפות הרגלים, מכאבי ברכיים, מכאבי צוואר והנה אתם חלק מהנתון כבר עכשיו, או שלצערנו תהיו ככל הנראה חלק ממנו בעתיד.

החלק הפחות משמח בסיפור הוא שאין פתרון קסם לבעיה הזו אבל כן יש פתרונות שעשויים להפחית את הכאבים באופן משמעותי במידה והם כבר חלק מחייכם, ובטח למנוע את הופעתם בעתיד. לפתרון הזה קוראים מדרסים.

המדרס הינו אביזר אורתופדי המגשר בין הנעל לכף הרגל שלנו. כשבסיס כפות הרגליים שלנו מאוזן הגוף מתאזן וכאן נכנסים המדרסים לתמונה. המטרה של המדרסים היא להחזיר את כפות הרגליים למנח הטבעי שלהן ולשפר את היציבה באמצעות תמיכה אופטימלית ופיזור הלחצים בכפות הרגליים. בעזרת המדרסים אפשר למנוע ואף לטפל בבעיות בכפות הרגליים, בבעיות בברכיים ובעיות בגב התחתון עד לחוליות הצוואר. אגב רפידה בתוך הנעליים אינה מדרס ואינה תחליף למדרס שמיוצר עבור בכפות הרגליים שלכם בהתאמה לכל רגל, שכן הגוף שלנו אינו סימטרי.

אז איך מתאימים מדרסים, מה טווח המחירים ומה קורה אם בסוף הלקוח יוצא לא מרוצה? כל התשובות לפניכם.

1. איך מתאימים לי מדרסים?

המכונים השונים בישראל מציעים בדיקת התאמה סטטית שבמסגרתה עומדים עם שתי הרגליים על סורק לזיהוי אזורי לחץ. גם ברשת FIX FEET תעברו בדיקה דינמית בתנועה. במסגרת הבדיקה תלכו על מסלול שבו משולבים 7,200 חיישנים שמנטרים את הצעידה שלכם לצד מצלמות המתעדות את אופן ההליכה. בסופה של הבדיקה יעובדו הנתונים בעזרת תוכנה מיוחדת שפותחה בגרמניה ונוכל לקבל תמונה כוללת של מעגל ההליכה שלכם. השלב הבא יהיה שיחה עם טכנאי מדרסים שיסביר את תוצאות הבדיקה, ויציג בפניכם את הבעיות שאותרו במידה ואכן נמצאו כאלה.

חשוב לדעת שאדם במהלך תנועה (הליכה, ריצה) נתמך על רגל אחת כשהשנייה באוויר. לכן ישנה משמעות מכרעת לבדיקת הלחצים בכף הרגל בזמן עמידה על שתי רגליים, או בתנועה כשהגוף נתמך רק על רגל אחת.

2. מי מבצע את הבדיקה?
אורטוטיסט הוא התואר המוענק למי שמוסמך לייצר את המדרסים. טכנאי מדרסים מוסמך לבצע תיקונים ולמסור את המדרסים ללקוח. לניסיון ולהכשרה של מי שמבצע את הבדיקה חשיבות מכרעת בתהליך, מזיהוי הבעיה ועד לייצור המדרסים בהתאמה אישית. כמומחים בתחום המדרסים עם למעלה מ-45 שנות ניסיון, ב-FIX FEET מציעים לכם פתרון בהתאמה אישית שמתבסס על הבדיקה הייחודית שלנו. במידה ולא יימצא פתרון לבעיה כספכם יוחזר!

3. מה ההבדל בין מדרסי מדף, מדרסים בהתאמה אישית ומדרסים בייצור אישי?

"מדרסי מדף" הם מוצר מוכן שאמור להתאים לאחוז מסוים וקטן באוכלוסייה. אלו אינם מדרסים שיוצרו במיוחד עבור כפות הרגליים שלכם עם הבעיות הייחודיות לכם ובהתאמה לכל רגל בנפרד, לכן לא יספקו בהכרח את הפתרון לבעיה האישית שלכם.
קיימים לא מעט ספקים בשוק המדרסים שנעזרים במדרס מוכן, מדרס מדף, "מחממים אותו" ומוכרים אותו כ"מדרסים בהתאמה אישית" אך הדבר אינו נכון. ההגדרה "מדרס בהתאמה אישית" מתייחסת אך ורק למדרסים שיוצרו במיוחד עבור לקוח ספציפי לאחר בדיקה, ובמקרה של FIX FEET לאחר בדיקה ממוחשבת דינמית שזיהתה את נקודות הלחץ האופייניות ללקוח הספציפי בזמן תנועה.

4. אילו סוגי מדרסים קיימים?

מבנה הרגל של כל אחד מאיתנו שונה וכך גם אורח החיים שלנו. מדרסים צריכים להתאים ללקוח מסוים על פי מספר מדדים: סוג הבעיה, סוג הפעילות וסוג הנעליים. ישנם אנשים שסובלים מרגל שטוחה בעוד אחרים סובלים מקשת גבוהה. יש כאלו שסובלים מחוסר יציבות, אחרים מקריסת כף רגל פנימית או קריסה חיצונית ויש גם מי שסובלים מבעיית דורבן או מדלקת בכריות כף הרגל ויש הסובלים מבעיות אופייניות לסוכרתיים. ישנם ספורטאים שמותחים את גופם עד הקצה ואחרים חצי מקצועיים. יש שיושבים שעות במשרד ואחרים שעומדים שמונה שעות במשמרת. ישנם אנשים שנועלים נעלי עבודה סגורות, נעלי ספורט, סניקרס, אלגנט, עקב, בובה, סנדלים.
השונות גדולה ורק לאחר איסוף המידע על אורח החיים והפעילות של הנבדק, אפשר יהיה להתאים מדרסים לבעיה האישית שלו ולסגנון חייו. הפתרון: מדרסים הבנויים שכבות (רכים וקשים) לנעליים רחבות או מדרסים קשיחים (ארוכים או קצרים) לנעליים צרות (אלגנטיות).

מדרסים לבריאות מיטבית. באדיבות אמיר שלח

מדרסים לבריאות מיטבית. באדיבות אמיר שלח

5. מאילו חומרים מכינים את המדרסים?

הצוות המקצועי של FIX FEET נוסע לתערוכות מקצועיות ברחבי העולם העוסקות במדרסים, בחומרים ובטכנולוגיות בדיקה וייצור. החברה מתעדכנת כל העת בחידושים הטכנולוגיים בענף ומשלבת במוצריה חומרים חדשים שמשדרגים את המדרסים הקיימים ומספקים ללקוחות חוויית משתמש איכותית, נעימה ונוחה יותר. ישנם בשוק סוגים רבים של חומרים ובסיסים המיוצרים במדינות שונות ואיכותם אינה זהה וכך גם עלותם. ל-FIX FEET מגוון רחב של מדרסים העשויים מחומרים איכותיים, עובדה הבאה לידי ביטוי גם במחיר.

6. איפה מייצרים את המדרסים?

יש מאות מכונים וחנויות ברחבי הארץ שמוכרים מדרסים, אך קיימים מעט מאוד בתי מלאכה ויצרני מדרסים מה שמשליך על איכות המוצר. FIX FEET מחזיקה בבעלותה בית מלאכה בנתניה שבו מייצרים את המדרסים עבור שלושת הסניפים של הרשת. עובדה זו משחררת את החברה מתלות ביצרן אחד מבחינת זמני אספקה (שבועיים הוא פרק הזמן הסביר) ומבטיחה לה שליטה על איכות המוצר ושמירה על הסטנדרטים הגבוהים שקבעה לעצמה – יכולת ייצור של מדרס ספציפי ומיוחד שייתן פתרון לכל בעיה ובמקביל פיתוח מדרסים חדשים.

7. האם ישנה אחריות?

FIX FEET חרטה על דגלה את נושא השירות. לכל סוג מדרס אורך חיים משלו. גם אם לא נעשה בהם שימוש והם נותרו בארון ללא שימוש, שכן החומרים והדבקים, איכותיים ככל שיהיו, מתייבשים כמו סוליה של נעלי ספורט או צמיגים של רכב. בהתאם לסוג המדרסים נקבעת גם תקופת האחריות (משנה עד שלוש). השירות עצמו מתחיל עם מסירת המדרסים ונמשך בביקורות ובתיקונים לאורך כל תקופת האחריות. בדקו ודרשו "אחריות תיקונים במקום" בסניף ולא תמצאו את עצמכם ללא המדרסים בתקופת התיקונים.

אייל ברקוביץ' מנסה את מוצרי החברה. באדיבות אמיר שלח

אייל ברקוביץ' מנסה את מוצרי החברה. באדיבות אמיר שלח

8. כמה זה עולה?

קיים מחירון קבוע לכל סוגי המדרסים המתפרסם באתר החברה ומופיע בכל החנויות. ב-FIX FEET אין תמחור לפי סוג הלקוח אלא לפי סוג המדרסים, והוא נע בין 100 שקלים עד ל-3,000 שקלים בהתאם לסוג ולתקופת האחריות.

9. איך מתבצע זיכוי אם מדרס לא מתאים?

FIX FEET מתהדרת בסיסמה "מחויבים להצלחה. לא מרוצים, כספכם יוחזר". אנשים רבים נכוו במהלך חייהם ברכישת מדרסים מסיבות של איכות המוצר, חוויית משתמש ו/או שירות גרוע וכדומה. ב-FIX FEET כל לקוח עובר בדיקה דינמית מקיפה שמאפשרת זיהוי הבעיה הספציפית ממנה הוא סובל. לאחריה מוצג בפני הלקוח הפתרון ועם קבלת הסכמתו להמשך התהליך מתבצעת הזמנת ייצור מיוחדת של מדרסים מותאמים אישית. במידה ולאחר שימוש במדרסים הלקוח אינו מרוצה (לא נוח, ממשיך לכאוב לו) הוא אמור לתת לחברה את ההזדמנות לתקן את המדרסים. לעיתים בתהליך ההתאמה האישית אנו מייצרים מדרסים חדשים נוספים ומלווים את הלקוח עד שירגיש טוב ונוח בשימוש במוצר שרכש. היה והלקוח ממשיך להיות לא מרוצה אנחנו מחזירים לו את כספו.

שיעור הלקוחות שאינם מרוצים עומד על כשני אחוזים, אבל המחויבות שלנו להחזיר לו את כספו במקרה של אי הצלחה מקלה עליו את ביצוע העסקה.
לעומת זאת יש לקוחות שמגיעים אלינו באופן קבוע לשירות תיקונים. בשלב כלשהו בתהליך ההתאמה והתיקונים אנחנו מציעים להם החזר כספי אך ההצעה נדחית על ידם. דרשו החזר כספי מספק המדרסים במידה ולא תהיו מרוצים.

10. ומה עם המלצות וניסיון?

בעידן הדיגיטאלי של היום קל וחשוב לבדוק את התנהלות העסק. בקשו לראות תעודת הסמכה מקצועית מבעל המקום. היכנסו לגוגל review לצורך בדיקת ניסיונו המקצועי. קראו ביקורות טובות וגם שליליות של לקוחות, היכנסו לדף הפייסבוק של העסק והכירו את העקרונות שהוא פועל לפיהם. בזמן שאתם יושבים במכון, בהמתנה לבדיקה או לקבלת המדרסים, אתם מוזמנים לשוחח עם שאר הלקוחות, ישנים וחדשים.

לוגו באדיבות "fix feet"

FIX FEET

צרו קשר עוד היום עם מעבדות FIX FEET

טלפון:1599506090
קישור לאתר
קישור לפייסבוק
סניפים:
תל אביב: ראול ולנברג 24 רמת החיל, מגדלי זיו  03-5246090 בניין A
נתניה: סמילנסקי 15 09-8338967
חדרה: הנשיא 31 04-6322426

מדרסים בהתאמה. באדיבות אמיר שלח

מדרסים בהתאמה. באדיבות אמיר שלח


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר