חומוסיה מומלצת בשרון: חומוס לול . צילום עצמי
חומוסיה מומלצת בשרון: חומוס לול . צילום עצמי

חומוסיה מומלצת בשרון: הכירו את חומוס לול המקורי

מחפשים אחר מנת החומוס המושלמת? הכירו את חומוס לול המקורי בעיר כפר סבא, המקום בו תתקבלו בחיוך וצלחת חומוס עמוסה כל טוב.

פורסם בתאריך: 23.10.19 23:51

בלב אזור התעשיה בכפר סבא מצאנו את חומוס לול המקורי, מקום שהפך בתוך זמן קצר למוקד עליה לרגל לכל חובבי החומוס, במיוחד אלו שמחפשים אחר מנת חומוס אותנטית, טעימה וטריה שתעורר את כל חושי הטעם.

המקום בבעלות היתם בשארה, קיים בלוקיישן הזה כשנתיים והרים את רף הטעם של החומוסיות באזור. אחרי הכל, מדובר במתכון סודי של המשפחה שמקנה לכל מנת חומוס את הטעם המיוחד והמקורי שלה. “ זה מתכון של אבא שלי מוחמד. מתכון מוכר וידוע לכל מי שמגיע לסניף המשפחתי והוותיק בטירה”, מספר היתם בגאווה. לדבריו, ‘’חומוס זה מאכל ערבי, אבל כולנו ישראלים שגדלו על חומוס. רבים מלקוחותיי כיום, הם לקוחות שהגיעו לסניף של אבא שלי שקיים מעל 50 שנה, ואחרי ששמעו שפתחתי סניף בכפר סבא, מגיעים מדי שבוע ואפילו מדי יום“.

סקירה קצרה של המסעדה מגלה קהל מעריצים, שגם במקום הכפר סבאי עמדו בתור לרכוש מנת חומוס טייק אוווי או בישיבה. חלקם מודה בפה מלא, כי הם הכניסו לתפריט היומי שלהם מנת חומוס עשירה בכל טוב ומגיעים מדי יום, אפילו בשעות הבוקר, לשבת על מנת חומוס ולהתמוגג כל פעם מחדש מתחושת המלאות וההנאה שמסבה להם כל מנה.

"החומוס שלנו הוא סודי. זה מתכון שעובר בתוך המשפחה שלנו בלבד. אבל לא רק! חומוס טוב זה חומוס שעושים מגרגירי חומוס איכותיים. זה מתחיל בגרגירים, בטחינה איכותית, תבלינים ותהליך מוקפד שהופך כל מנת חומוס לחלקה, קרמית ועשירה”, מספר בשארה.

חומוס לול. צילום עצמי

חומוס לול. צילום עצמי

הייתם, מה עוד יש בתפריט?

"חומוס! חומוס הוא מנת הדגל של המקום ולכן סביבו בנינו תפריט שלם ומנות עשירות וטעימות כמו למשל חומוס מסבאחה, חומוס פול ושקשוקה שזו מנת הבית שלנו או חומוס עם ביצה קשה. חשוב לנו לפנק את הלקוחות שלנו ולכן, כל לקוח מקבל בכל הזמנה של מנה, קערת חומוס עם סלט של פלחי ירקות טריים, פיתות, ותוספת. התוספת היא לבחירת הלקוח ויכולה להיות טחינה, תיבול חריף, גרגירים, פול, בשר וכמובן פלאפל וצ’יפס.

"מעבר לכך, הלקוחות שלנו מקבלים מילוי חוזר על חשבון הבית ויכולים לשדרג את הארוחה עם שלל תוספות כמו למשל, חמוצי בית טריים, שתיה קלה מגוונת וגם מנות קינוח כמו מלבי או בוואריה וגם קפה אספרסו".

רחוב  התע”ש 14, אזור התעשיה כפר סבא

ניתן לבצע הזמנה טלפונית 09-763-8336 – ולהגיע לאסוף עצמאית

שעות פתיחה 7:00 בבוקר ועד 17:00

עקבו אחר עמוד הפייסבוק : חומוס לול 

חומוס לול. צילום עצמי

חומוס לול. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר