מתווך נדל"ן בשרון (Shutterstock) צילום:Stock-Asso
מתווך נדל"ן בשרון (Shutterstock) צילום:Stock-Asso

כיצד למצוא מתווך נדל"ן אמין ומקצועי?

לקראת החורף ואחרי החגים, רימקס ישראל מרעננת את מלאי הנכסים ומוסיפה מאות נכסים אטרקטיביים לאנשים המחפשים אחר נכס לקניה. יצאנו לראיין את יועץ הנדל"ן לירן דיין וקיבלנו כמה טיפים שווים בכל הקשור לייעוץ ובחירת נדל"ן

פורסם בתאריך: 24.10.19 16:02

עולם הנדל"ן כולל שחקנים רבים מתחומים שונים, ביניהם שמאים, מפקחים, מנהלי נכסים, יזמים, קבלנים, בנקאים, כמו גם קונים ומוכרים פוטנציאליים. עם זאת, הבולטים במשחק ואלו האחראיים לאיכותה והצלחתה של עסקת הנדל"ן הם האנשים המתאמים את התהליך – סוכני הנדל"ן והמתווכים.

רימקס ישראל, רשת תיווך נדל"ן הבינלאומית הגדולה בישראל, מרעננת לקראת החורף את מלאי הנכסים ומוסיפה מאות נכסים ייעודיים עבור אנשים המחפשים אחר נכס לקניה או מוכרים את הנכס שלהם. אחד מיועצי הנדל"ן המובילים ברימקס ישראל הוא לירן דיין, בן 27, יועץ נדל"ן בכיר בחברת הנדל"ן המובילה בכפר סבא "REMAX ONE".

אל עולם הנדל"ן, הצטרף לירן לפני כ- 5 שנים עם שחרורו מהצבא. הוא בעל רישיון תיווך מעת שעמד בדרישות מבחן המתווכים, כמו כן, סיים את הקורסים של "ONE REMAX" ו- REMAX" ISRAEL" אשר מקנים כלים והכוונה בכל הקשור לעולם הנדל"ן.

"תמיד נמשכתי אל תחום הנדל"ן" לירן דיין אומר. "שמחתי על ההזדמנות לעבוד בחברה בינלאומית גדולה ומוכרת שמובילה את ענף תיווך הנדל"ן בישראל". לירן מתמחה בליווי לקוחות במכירה וקנית נכסים בכפר סבא ומעניק ללקוחות יחס אישי, אמין ומקצועי, תוך מתן דגש על הבנת הצרכים החשובים ביותר ללקוח.

רימקס ישראל מונה כ 1200 סוכנים ברשת, לירן מתברג בין הסוכנים המובילים, עם המון שאפתנות ועבודה קשה מגיע להישגים מרשימים. חבר במועדון הזהב פרימיום ומועדון ה- PLATINUM היוקרתי לשנים 2014-2019.

"מזה חמש שנים אני מנהל ומשווק נכסים בכפר סבא והסביבה, המוטו שלי הוא "חיבור ללקוח", בתחום זה אנו פוגשים מדי יום המון אנשים, ואחד הדברים החשובים ביותר שאני שם עליו דגש הוא להתאים את עצמי ללקוח על מנת לתת לו תחושת ביטחון" מציין לירן, "בעיסוק שלי כמתווך אני לוקח חלק ב'עסקת חייהם' של הלקוחות שלי, ולכן חשוב לי לשים דגש על אמינות, מקצועיות, יחס אישי והתאמת הצרכים בהתאם לתקציב הלקוח".

ב –"REMAX ONE" עובדים היום כ- 30 סוכנים בכפר סבא. במשרד קיים מבחר גדול של נכסים למכירה הכולל פרויקטים חדשים ובעיקר נכסים מיד שניה שביניהם דירות, דירות גן, דופלקסים, פנטהאוזים דו משפחתיים ועוד.

"כשפונה אלי לקוח לצורך קניית נכס, יש בפניי מגוון רחב של נכסים להציע לו בזכות מאגר הנכסים העצום שקיים במשרד – זה כוח. ומהצד השני של מכירת הנכס, אני מקבל שיתוף פעולה מלא מכל הסוכנים במשרד ומחוצה לו, דבר זה מגדיל משמעותית את מאגר המתעניינים ואת הסיכויים להגיע לעסקה" אומר לירן.

"בכל עסקה אני מקפיד לתת לכל לקוח, קונה או מוכר, לא רק יחס אישי ומקצועי אלא גם הכוונה. זה בא לידי ביטוי על ידי היענות לדרישות הלקוח, הקשבה, הבנת הצרכים שלהם ועפ"י זה להגיע לתוצאות. מעבר לייעוץ, איתור נכסים וסינון בהתאמה לצרכי הלקוח, אנו מלווים את הלקוח בכל השלבים עד חתימת העסקה.

"כאשר אני מקבל נכס בבלעדיות, אני מבצע את כל הבדיקות הדרושות בכדי להביא את המידע האמין ביותר ללקוחות שלי.אני עושה הכל לטובת הלקוח, על מנת שהלקוח יצא הכי מרוצה שאפשר".

כיצד אתם משקיעים בשיווק הנכסים עבור לקוחותיכם?

"אנחנו משקיעים המון בשיווק ובפרסום. מפרסמים את הנכס באתרים המובילים, באתרים של רימקס ישראל ורימקס וואן, ובעיתונים מקומיים כגון צומת השרון. מקפידים לתלות שלטים שיווקיים על הדירה, והכלי החזק ביותר שלנו הוא מאגר לקוחות עצום של רימקס ישראל שמקבלים פרסום בנוגע לכל נכס שנכנס למאגר הנכסים שלנו, עוד לפני שמתפרסם בשוק. יש לנו עשרות קונים פוטנציאליים, ואחת לרבעון אנו מוציאים חוברת נכסים ייחודית הכוללת עשרות נכסים בבלעדיות של המשרד ומופצת בכל רחבי העיר. אנו משקיעים כמובן גם בקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות המובילות כגון פייסבוק ואינסטגרם".

מה דרוש כדי להצליח בעסקי הנדל"ן?

"צריך מקצועיות, ניסיון בתחום הנדל"ן וידע רב, לצד המון נחישות ואמונה בעסקה ובלקוח. יש ללמוד ולהבין את הצרכים של הלקוחות ובסופו של דבר לדעת לעשות את החיבור ביניהם בזמן הנכון. ההצלחה מושגת, בין היתר, על ידי הבאת הלקוח למקום הנכון בזמן הנכון".

מהם הטיפים שלך למחפשי דירה בטרם הם מתחילים בחיפושים?

"בטרם מתחילים לחפש דירה חשוב לחשוב ולהחליט: מהם האזורים העדיפים עליכם? מה חשוב לכם שיהיה באזור? מומלץ לבחור את האזורים השונים, לרשום לעצמיכם מה יש בכל אזור ולהכין רשימה של אזורים שאתם מעוניינים להתגורר בהם. חשוב, כמובן, להתחשב בתקציב שלכם ובסדר העדיפויות שלכם על מנת להגיע לרשימה מהימנה שתביא אתכם למציאת דירה במהירות וביעילות".

לירן דיין – יועץ נדל"ן
כתובת המשרד: התע"ש 14, כפר-סבא
טלפון: 052-5111202

קישור לאתר 

לירן דיין. תמונה באדיבות REMAX ISRAEL.

לירן דיין – יועץ נדל"ן. באדיבות "REMAX ISRAEL"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר