דלתות כניסה ופנים. (Shutterstock) צילום: David Papazian
דלתות כניסה ופנים. (Shutterstock) צילום: David Papazian

דלתות כניסה ופנים במרכז: להעניק מראה יוקרתי לביתכם

גם אם אולם התצוגה של החברה מרכז בתוכו אלפי דלתות מגוונות ואיכותיות, מתן השירות מצד עובדיה הוא זה שמכריע בבחירת הדלת הנכונה. למזלכם, "טופ דורס", חנות הדלתות המובילה, אוחזת באמנת שירות מנצחת

פורסם בתאריך: 5.11.19 14:43

כשהבחירה הופכת לקלה מתמיד

קניית דלת היא לא כמו בחירת מנה במסעדה או רכישת בגד. במוצר משמעותי שכזה, ישנם מרכיבים רבים שאנו צריכים לקחת בחשבון ובניגוד לכל הדוגמאות הנ"ל, את תהליך הקנייה הזה ממש לא מומלץ לעשות לבד. כאן, אנו זקוקים לעזרתו של אחד מעובדי חברת הדלתות.

בחברת "טופ דורס בע"מ", אשר מחזיקה בוותק של 35 שנים בתחום, מאמינים כי חברת דלתות מוצלחת איננה רק מחויבת להציע מבחר רחב של דלתות כניסה ופנים איכותיות, אלא גם צריכה לשלב זאת עם שירות מקצועי המגיע מטעמו של צוות עובדים קשוב, מסור והחשוב מכל, פרטני. ואם חשבתם שאתם כבר יודעים מהו שירות אישי, חכו שתקראו את אמנת השירות המוקפדת של "טופ דורס בע"מ".

כשתיכנסו לאולם התצוגה של החברה, מיד ייגש אליכם אחד מעובדי החברה, אשר ישמח לשבת איתכם אחד על אחד על מנת לקבל תמונה מקיפה על מצבכם ולהעניק לכם המלצות וטיפים מותאמים אישית. במהלך הפגישה, ישאל אתכם הנציג שאלות רבות ומפורטות הנוגעות למבנה ועיצוב הדירה, העקרונות החשובים לכם ועוד המון.

פותחים לכם את הדלת ליוקרה. באדיבות "טופ דורס"

פותחים לכם את הדלת. באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

רק לאחר שיסיימו העובדים את כל אלה, תוכלו להתקדם יחד איתם לשלב הבא – בחירת הדלת. נציג החברה יעבור איתכם על הקטלוג ויטייל עמכם באולם התצוגה, במטרה לבחור את הדלת המתאימה ביותר לצרכיכם. כאן, הליווי הצמוד מצד החברה הוא קריטי ביותר, שכן הם יוכלו להדגיש בפניכם את הפקטורים החשובים ביותר בתהליך הבחירה ואף יסבירו כיצד הם באים לידי ביטוי במקרה הספציפי שלכם.

עבור "טופ דורס בע"מ", רקע תיאורטי איננו מספיק כלל וכלל על מנת לעזור לכם באופן המקצועי ביותר, שכן הם צריכים לראות את הדברים במו עיניהם. לכן, יבקשו העובדים לבקר בביתכם על מנת להתרשם בעצמם מן הדירה ובשביל לקחת מידות מדויקות עבור הדלת העתידית שלכם. במהלך הביקור, יעניקו לכם העובדים טיפים ועצות רבות אשר יחסכו לכם זמן יקר וימנעו מכם הוצאות כספיות מיותרות.

מכאן והלאה, העניינים יתקדמו מהר מאוד יחסית. עובדי העסק יקבעו עמכם מועד התקנה בהקדם האפשרי וישלחו אליכם צוות מתקינים מקצועי עמו עובדת החברה בצמוד. וכך, תוך כמה שבועות בלבד מהרגע שבו תחליטו לרכוש דלת, כבר תקבלו את הדלת המתאימה ביותר לביתכם וכל זאת כמובן הודות לליווי הצמוד מטעם צוות העובדים האדיב של המקום.

"טופ דורס בע"מ"
כתובת: השקד 4, תל מונד.
טלפון: 09-7964555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

באדיבות "טופ דורס"

דלתות בעיצובים יוקרתיים. באדיבות "טופ דורס"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר