תמונה ממאגר Shutterstock צילום: PrinceOfLove
תמונה ממאגר Shutterstock צילום: PrinceOfLove

אולפן הקלטות מומלץ בתל אביב: הכירו את עוף דה רקורד

אם אתם בדיוק עובדים על הדיסק או האי.פי החדש, או מעוניינים להקליט ולעבוד על חומרים עם אמן שמבין תהליכים יצירתיים, כדאי שתכירו את אולפן ההקלטות התל אביבי "עוף דה רקורד" - שמציע את כל השירותים שכל אמן צריך תחת קורת גג אחת

פורסם בתאריך: 11.11.19 17:06

בקצב שלכם

תעשיית המוזיקה כשמה כן היא – תעשייה. אמנים צעירים בתחילת דרכם נאבקים לא פעם למצוא את אנשי המקצוע שלא רק "ירוויחו" עליהם, אלא ילוו אותם בדרך הלא פשוטה הזאת. אם התחושה הזאת נשמעת לכם מוכרת, אתם חייבים להכיר את אולפן ההקלטות התל אביבי האינטימי "עוף דה רקורד" (Off The Record) שהוא בית חם לאמנים צעירים. האולפן כלל לא נבנה במקור כעסק אלא מתוך תשוקה, ומהמקום הכי אישי. אמן ההיפ הופ אור בן דוד המוכר בתחום בשם הבמה "OBD" בנה אולפן הקלטות כך שיתאים לתהליך היצירה הפרטי שלו: משלב ההלחנה להפקה מוזיקלית, מיקסים, מאסטרינג ופוסט פרודקשן. "למדתי ובניתי את האולפן בשביל לענות על הצרכים שלי, עם הזמן זה הפך למקום עבודה עם אמנים אחרים". את הנסיון שלו כאמן יוצר מביא אור לעבודה עם אמנים, שמקבלים בעוף דה רקורד לא רק אולפן מפיק – אלא ליווי, הכוונה וחשיבה משותפת.

צילום: אור בן דוד

צילום: אור בן דוד

 

האולפן התל אביבי הממוקם ליד עזריאלי מצטיין ביחס אישי ואווירה חמה: "כל מי שמגיע פוגש אותי ועובד איתי, אני אוהב לעבוד עם אמנים צעירים ומודע לקשיים של תחילת קריירה, כך שאני גם שם דגש על מחירים שהם מהזולים בשוק". התשוקה של אור לקדם ולבנות אמנים צעירים באה לידי ביטוי בקואצ'ינג שהוא מעניק להם כחלק מתהליך העבודה עימו, הוא גם מעניק שיעורים פרטיים בהפקה ויצירה בסביבה דיגיטלית לאמנים שמעוניינים לשלוט בכל חלקי היצירה.

צילום: אור בן דוד

צילום: אור בן דוד

האולפן מציע הקלטת שירים לאירועים ופרסומות, שירותי מיקס ומאסטרינג, הפקה מוזיקלית ושירותי פוסט פרודקשן, ויודע לתת מענה לחברות גדולות כמו גם לאמני שוליים בועטים: "לפני חודשיים יצרתי עיבוד מוזיקלי לסרטון תדמית של אינטל שזה היה פרויקט שמאוד נהנתי ממנו, מצד שני, אני גם עובד עם הראפר הצעיר עומר בן יוסף (OBY) שאני מאוד מאמין בו, ונהנה לראות את תהליך הצמיחה וההתפתחות שלו. אני עובד עכשיו גם עם די ג'י מפיק SIDE B שיוצר אלבום מפיק – ונעזר בי על מנת להביא אמנים לפרויקט שלו, להקליט אותם, ולעשות להם קואצ׳ינג והכוונה להפקות שלו, כמו כן אני גם משתף איתו פעולה בתור ראפר. יש לי מזל שאצלי העבודה והאמנות משתלבים".

אם אתם מחפשים להקליט ולפתח חומרים עם אמן שמבין תהליכים יצירתיים, נותן אימפוט, ליווי והכוונה "עוף דה רקורד" הוא מקום מצויין להקליט ולהתפתח בו.

אולפן "עוף דה רקורד"
כתובת:בן שמן 4 תל אביב
טלפון: 054-5768424
קישור לפייסבוק

צילום: אור בן דוד

צילום: אור בן דוד


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר