קידום אתרים (Shutterstock) צילום: Rawpixel.com
קידום אתרים (Shutterstock) צילום: Rawpixel.com

כלים מומלצים לקידום אתרים – המדריך המלא

אין צורך לשבור את הראש יותר עם השאלה "כיצד לקדם את האתר שלי?". הכנו עבורכם את המדריך המלא לקידום אתרים שכולל את כל הכלים המומלצים - לגזור ולשמור

פורסם בתאריך: 13.11.19 11:31

כלים שונים יכולים לעזור לנו לייעל את העבודה שלנו ולבצע עבודה מקצועית וטובה יותר, בוודאי כאשר מדובר בתחום כמו קידום אתרים. מקדמי אתרים ומשווקי אינטרנט רבים עושים שימוש בכלים הללו שתכירו כאן ובכלים אחרים. כלים אלה חוסכים זמן, מייעלים את העבודה, עוזרים לנו במעקבים ואיסוף נתונים, מגלים לנו שגיאות הפוגעות בתהליך הקידום של האתר, עוזרים לנו להפיק דוחות מקצועיים ללקוחות ועוד. גם לכם כדאי להכיר חלק מהכלים הללו ונחלק אותם לפי כמה קטגוריות עיקריות.

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Rawpixel.com

תמונה ממאגר Shutterstock צילום: Rawpixel.com

סטטיסטיקות ונתונים

בדיקת סטטיסטיקות הקשורות בתנועה באתר שלכם היא חלק חשוב מהליך הקידום ומביצוע שיפורים בו. הנתונים מספקים לנו גם מדד לשיפור והצלחה של עבודת הקידום שלנו וכן מאפשרת לנו לראות את גרף ההתקדמות, לאסוף נתונים אודות התנהגות הגולשים ועוד. כלים מומלצים לבדיקת נתונים אלו ואחרים הם גוגל סירץ' קונסול וגוגל אנליטיקס שהם כלים של גוגל המאפשרים קבלת מידע ישיר ואמין מגוגל.

בדיקת דירוגים

הדובדבן שבכל הליך קידום הוא לראות את האתר שלנו עושה את דרכו מעלה בתוצאות הדירוג. על מנת לבחון את דירוג הביטויים המקודמים באתר שלנו תוכלו לעשות שימוש בכלים לבדיקת מיקומים. ZEFO למשל הינה מערכת מצוינת המומלצת בנושא זה אם כי היא מציגה גם נתונים נוספים (על כך נרחיב בהמשך המאמר). מערכת נהדרת נוספת היא מערכת שלנו – לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ פרי פיתוח של החברה. במערכת שלנו תוכלו לבדוק את מיקומי הביטויים המקודמים של האתר שלכם ולקבל נתונים נוספים אודות מיקומים, סטטיסטיקות ונתונים. ראנק טרקר היא תכנה מומלצת נוספת אך כזו שאינה עובדת בענן אלא מצריכה הורדה למחשב אך מתעדכנת לעתים קרובות ובהחלט נוחה לשימוש.

מחקר מילות מפתח

כמובן שהכלי המומלץ ביותר הוא כלי מילות המפתח של גוגל. כל מי שיש לו חשבון ג'ימייל של גוגל (שניתן לפתוח בחינם) יש אפשרות להיכנס לכלי הזה (אם מעולם לא נכנסתם לאדווארדס ייתכן ותצטרכו להירשם לשם). כלי מדהים שמספק נתונים אמינים ישירות מגוגל לגבי מנוע החיפוש שלה. הכלי מציג נפח חיפושים חודשי ממוצע של ביטויי מפתח שאתם בוחרים, מספק לכם רעיונות חדשים לביטויי מפתח נוספים ועוד. SEMRUSH הנו כלי נהדר נוסף (הכלי כרוך בתשלום) שגם כן מספק מידע מהימן לגבי ביטויים שלכם ושל מתחרים שלכם וכן רעיונות נוספים לביטויים לקידום. הכלי גם מספק פרטים רבים אחרים והוא בהחלט מומלץ בחום! יש לפנות למומחה קידום אתרים כדי לקבל מידע מקיף בנושא.

בדיקת קישורים

כלי נהדר לבדיקת קישורים הוא AHREFS הוא גם נחשב לכלי מוכר מאוד בתעשייה. קל ונוח לעבוד אתו, הוא מתעדכן לעתים קרובות ובתדירות די גבוהה והוא נהדר לניתוח קישורים לאתר שלנו, מהיכן מקשרים, מאילו ביטויים ועוד. כלי נוסף מומלץ הוא מייג'סטיק SEO וכן גם OPEN SITE EXPLORER נחשבים לכלים מומלצים מאוד בנושא זה.

תוכן משוכפל

תוכן משוכפל יכול לגרום לנזק גדול מאוד לקידום אתר וכמובן לנזק משפטי בין לקוח לחברת הקידום. לא פעם ישנם מקרים שבשל עבודה לקויה או חוסר אחראיות של כותבי תוכן כאלה ואחרים המועסקים על ידי חברת הקידום או בית העסק, ומעלים תכנים לאתר העסק, עשויים להיות חלקים מועתקים העשויים לגרום לנזק רב לקידום ובמקרים מסוימים אפילו לחסימת האתר על ידי גוגל והרחקתו ממנוע החיפוש. כדאי לעשות שימוש בכלים כמו קופיסקייפ, PLAGIARISM CHEKER ואחרים על מנת לבדוק את התוכן לפני העלאתו לאתר או לרשת.

כלי "ALL IN ONE" לקידום אתרים

כלים אלה מאפשרים סט שלם של כלים למקדמי אתרים וכוללים מגוון רחב של דברים כמו בדיקת דירוגים בדרך כלל, דרך מחקר קישורים, בדיקת שגיאות קוד באתר, מעקב אחר מתחרים, קבלה של סטטיסטיקות ונתונים הקשורים לגולשים באתר ועוד. כלים מומלצים כאן הם ZEFO, MOZ, מרקט סמוראי ועוד.

מעוניינים לקדם את העסק שלכם בגוגל? 

לפרטים נוספים, לחצו כאן 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר