המרכז הארצי לייצור פאות של ציפי בנאי מגשימים את החלום לשיער שופע ומלא. צילום MstudioG,Shutterstok
המרכז הארצי לייצור פאות של ציפי בנאי מגשימים את החלום לשיער שופע ומלא. צילום MstudioG,Shutterstok

פאות בכפר סבא – הכירו את המקום של ציפי בנאי

בין אם את סובלת מהתקרחות, שיער דליל, חולמת על שיער ארוך אבל לא מצליחה להאריך או סתם רוצה לשנות מראה לקראת אירוע חשוב. המרכז הארצי לייצור פאות הוא המקום בשבילך. בואי לגלות את החדשות המסעירות (והמשעירות) שמשנות את תחום עיצוב השיער

פורסם בתאריך: 20.11.19 14:45

בניגוד למה שרבים חושבים, לא רק גברים סובלים מבעיות של התקרחות. למעשה, נשים רבות חוות את התסכול הזה: להביט בתסכול במראה אל מול שיער דליל, קרחות או התקרחות. לצד אלה, ישנן נשים רבות שביום-יום אין להן כל בעיה עם הרעמה שעל ראשן, אך לקראת אירוע חשוב הן מעוניינות, באופן חד פעמי, להפגין הופעה מרשימה עם שיער מלא, זוהר ושופע יותר. וכמובן, יש לא מעט נשים שפשוט חולמות על שיער ארוך, אבל לא מצליחות במשימה הלא פשוטה של הארכת ותיחזוק שיער שופע ובריא.

חדשות מסעירות

החדשות המסעירות (והמשעירות) עבור נשים הן שיש פתרון לבעיות התקרחות ויש מענה לחלום השיער הארוך והשופע. תוספות שיער המותאמות בצורה מושלמת לראש, מעניקות מראה טבעי ומלא חיים. אצל ציפי בנאי – המרכז הארצי לייצור פאות, ניתן למצוא מגוון אינסופי כמעט של תוספות לשיער מכל הסוגים. בין כל הצבעים, גוונים, אורכים ועיצובים – כל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה והולם אותה בדיוק המושלם. בסלון של ציפי בנאי מדגישים כי כל התוספות איכותיות מאוד, רבות מהן עשויות משיער טבעי.

ערך מוסף

תוספות השיער הפכו בשנים האחרונות לטרנד נפוץ המשמש לא רק נשים עם בעיות בשיער, אלא גם שחקניות, זמרות וכוכבות. לנשים אחרות, זהו מענה מושלם למגוון מצבים של בעיות בקרקפת – אם זה בשל שיער דליל או התקרחות הנובעת משלל סיבות, תוספות השיער הטבעיות מתמזגות עם השיער ומותאמות ללוק ולסגנון הייחודי של כל אשה.

בסלון של ציפי בנאי מקפידים להציע ללקוחות רק תוספות איכותיות העשויות משיער טבעי שלא עבר תהליכים כימיים שונים. המראה הטבעי של השיער המוסף מאפשר לכל אחת ליהנות מרעמה מרשימה, וביננו – מי לא חולמת לקום בבוקר, להציץ במראה ולפגוש שם את עצמה בגרסה הכי מטופחת שלה?

הבחירה הטבעית

תהליך חיבור תוספות השיער הקבועות מצריך עבודה מקצועית ומדויקת. לפני תחילת  העבודה עם התוספות, פותחים, באופן טבעי, בשלב הבחירה. בסלון של ציפי עומד לרשות הלקוחה צוות מיומן שעובר עם כל לקוחה על מגוון תוספות השיער המוצעות, וביחד נבחרת המתאימה  ביותר. בתהליך הבחירה חשוב לקחת בחשבון גורמים חשובים כמו סוג השיער – חלק, מתולתל או גלי; צבע השיער וכמובן גם אורכו. עם השלמת תהליך הבחירה הקפדני, מותאמת לאשה התספורת המדויקת, המתלכדת, יחד עם התוספת,  לכדי מרקם טבעי ומראה זוהר, שלם ומושלם.

להאריך בקטנה

שימוש בתוספות שיער לצורך הארכתו לא חייב להיות פתרון קבוע. הארכת שיער זמנית  יכולה להתאים גם לנשים המחפשות מראה שונה לערב אחד, או יצירת מראה זוהר לאירוע מיוחד. הארכה זו נעשית בעזרת קליפסים מיוחדים באמצעותם מחברים את התוספת לשיער הטבעי. החיבור הוא פשוט וקל וניתן לעשותו באופן עצמאי בבית.

כך או כך, בין אם אתן שואפות לתוספת קבועה למראה שיער מלא יותר, הארכת שיער קבועה ללוק אופנתי או הארכה חד פעמית, הסלון של ציפי בנאי בכפר סבא הוא עולם שלם בו ניתן למצוא את כל סוגי התוספות, לצד ייעוץ מקצועי וביצוע מושלם.

ציפי בנאי, תוספות שיער, הארכות שיער, פאות בהתאמה אישית, פאות רפואיות
כתובת:  טשרניחובסקי 24, כפר סבא
טלפון: 050-4440909
קישור לאתר
קישור לעמוד פייסבוק 

המרכז הארצי לפאות ציפי בנאי. משנים את תחום עיצוב השיער. צילום עצמי

המרכז הארצי לפאות ציפי בנאי. משנים את תחום עיצוב השיער. צילום עצמי


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר