דלתות לבית בשרון. (Shutterstock) צילום:Anna Oleksenko
דלתות לבית בשרון. (Shutterstock) צילום:Anna Oleksenko

דלתות פולימור בשרון: הופכים כל כניסה למלכותית

דלתות הכניסה לבית, הם הרושם הראשוני שאנחנו יוצרים בפתח דירתנו. יצאנו להכיר את "טופ דורס" - חנות הדלתות המובילה בשרון, המספקת מגוון דלתות ייחודיות ויוקרתיות, שיהפכו כל כניסה למלכותית ומפתיעה

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:29

מהו הדבר הראשון שאתם עושים כאשר אתם מתכננים לבצע שינוי משמעותי בביתכם? האם אתם קודם כל מחפשים רעיונות להשראה בדמות המוצר או השיפוץ הרצוי ואחר כך בוחנים את מידת ההתאמה לבית, או שלפני הכל אתם בוחנים את התנאים הקיימים והפרמטרים השונים באופן אנליטי, ורק לאחר מכן מחפשים את המוצר המתאים לקריטריונים שהגדרתם? כך או כך, השירות שתקבלו ב"טופ דורס בע"מ" שבתל מונד יידע לייעץ לכם בנוגע לכל תכנית או שאלה, ועל הצד הטוב ביותר.

מוניטין של שלושה וחצי עשורים

את שמה הטוב קנתה לה החברה בזכות עבודה אינטנסיבית ומקצה שיפורים מרשים הנפרשים על פני 35 שנים, אך אולי יותר מכל הייתה זו ההבנה כיצד לספק ללקוח את חווית הרכישה הנוחה והמותאמת לו ביותר. כך בין אם תיכנסו למתחם כדי להתרשם מהמבחר בלבד, ובין אם תרצו להתייעץ עם מומחה לפני בירור אודות קניית דלת חדשה, אנשי הצוות במקום ייגשו אליכם עם רגע כניסתם וישבו אתכם לשיחת היכרות קצרה, ובמידת הצורך (ואם תרצו בכך כמובן) הם גם יתאמו אתכם פגישת התרשמות בביתכם, בכדי להבין במדויק את התנאים והצרכים שלכם.

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

האם חווית השירות היא באמת זו שמשמעותית כל כך?

צוות הייעוץ ב"טופ דורס בע"מ" מספר כי הרבה מאד לקוחות הנכנסים למתחם בפעם הראשונה אינם מבינים מדוע טורחים להציע להם לשבת ולשוחח על המטרות שלהם או על מטרת הביקור במקום. אך בדרך כלל בתוך דקה או שתיים, ובעיקר מתוך השאלות שהם נשאלים, הלקוחות מבינים כי הגיעו לחברה מקצועית המסוגלת לספק להם למעשה את המוצר המדויק שהם מעוניינים בו. גם אם יתברר כי הדלת שהם מבקשים לרכוש לא קיימת במלאי, אנשי החברה ישמחו לייצר אותה עבורם בהתאמה מושלמת לכל פרמטר, מחומרי הגלם ואמצעי הבטיחות ועד לאחרון הגימורים.

בעוד שהלקוחות אינם מחויבים כמובן להמשיך בתהליך עם החברה ולהזמין ממנה את הדלת שהם מחפשים, אין תחליף לאיש מקצוע המקדיש לכל אחד ואחת זמן לשאלות ולהבנה כנה של רצונותיו. לדבריהם, זו הסיבה העיקרית שבגללה קהל הלקוחות של "טופ דורס בע"מ" רק הולך וגדל מדי שנה בשנה.

מהי הדלת המומלצת ביותר להתקנה בעיניכם?

בכל פעם שהם נשאלים על כך, אנשי החברה מדגישים כי אין חוקיות אחידה בבחירת הדלת הנכונה, וכל עוד נשמרים אמצעי הבטיחות, ההגנה והעמידות המרביים למעשה השמים הם הגבול. עם זאת, בכל הנוגע לדלתות פנים ישנו סוג דלתות אחד ש"מככב" במיוחד בשנים האחרונות – דלתות הפולימר. מדובר בדלתות עמידה מאד הנצבעות בתהליך ארוך בתנור ובלא פחות מ- 6 שכבות של צבע, כאשר ריבוי השכבות מאפשר הגנה בעיקר מפני נזקי מים ובליה של החומר על ידי טרמיטים, ומשום כך הדלתות הללו גם מגיעות עם 7 שנות אחריות על אותם מקרים בדיוק.

בדלתות הכניסה לעומת זאת דלתות הפלדה נמנות על הדלתות הפופולריות ביותר, וזאת בשל השילוב שבין בטיחות ויציבות מקסימלית ובין מגוון האפשרויות הניתנות לעיצוב על גביהן. עוד מדגישים עובדי המקום כי מבחר הדלתות אינו מסתכם רק בייצורה הבלעדי של "טופ דורס בע"מ", אלא למעשה במבחר ענק של חברות ויצרנים נבחרים, מהארץ ומהעולם.

"טופ דורס בע"מ"
כתובת: השקד 4, תל מונד.
טלפון: 09-7964555
קישור לאתר
קישור לפייסבוק

באדיבות "טופ דורס"

באדיבות "טופ דורס"

 


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר