רופאי שיניים בכפר סבא (Shutterstock) צילום: Nestor Rizhniak
רופאי שיניים בכפר סבא (Shutterstock) צילום: Nestor Rizhniak

רופאי שיניים בכפר סבא: הכירו את המומחים בתחום

המאבק הפנימי אם ללכת לטיפול שיניים מתקיים בכל אחד מאיתנו. מצד אחד אנחנו מפחדים, מצד שני אנחנו יודעים שהטיפול הכרחי. אספנו עבורכם את רופאי השיניים המובלים בכפר סבא, שיהפכו את החוויה למרגיעה ובעיקר אנושית ומקצועית

פורסם בתאריך: 6.12.19 10:55

ד"ר אילנית לופו

ברוכים הבאים למרפאת השיניים של ד"ר אילנית לופו בכפר סבא. ממוקמת ברחוב בן יהודה בסביבת הספורטק והפארק, במיקום פסטורלי ונעים מחד ובקרבה לכל הצמתים המרכזיים מאידך, המספקים נגישות גבוהה למרפאה וחנייה בשפע.

ד"ר אילנית לופו, בוגרת הפקולטה לרפואת שיניים של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, בעלת ניסיון של למעלה משלושים שנה ברפואת שיניים. בין לקוחותיה תמצאו לא רק תושבי כפר סבא והסביבה, אלא אף מערים מרוחקות. היא מתמחה ברפואת שיניים מסורתית, המושתתת על עקרונות ואידאליזם למתן הטיפול הטוב והנכון ביותר לכל בעיה, ובהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל. לאורך כשלושים שנות עבודתה, משמרת ד"ר לופו את חדוות עבודתה ועשיית כבוד למקצוע, ואת תשוקתה להמשיך ולהחזיר למטופליה את החיוך. את הידע המקצועי והניסיון רב השנים שצברה בתחום רפואת השיניים, תוך לימוד מתמיד של שיטות חדשות, היא משלבת בחן רב עם המגע האישי האכפתי שלה. והמטופלים חשים בכך. רבים מהם חווים חוויה מתקנת, ולכן חוזרים אליה שוב ושוב, בנאמנות לאורך שנים רבות.

מרפאת השיניים החדשה של ד"ר לופו נפתחה לפני כשלוש שנים, מתוך רצונה לספק קליניקה חדישה ונעימה למטופליה, עם חדרי טיפול חדישים וציוד רפואי טכנולוגי מתקדם ביותר.

כך, מכשירי צילומי הרנטגן החדשניים במרפאה פועלים על טכנולוגיה מתקדמת, המפחיתה באופן משמעותי את החשיפה לקרינה. חדרי המרפאה חדישים, מרווחים ומעוצבים באופן ייעודי לשמירה על ניקיון וסטריליות לצד אוירה נעימה, מרגיעה ומפנקת.

במרפאת השיניים של ד"ר אילנית לופו מבוצעים כלל טיפולי השיניים למבוגרים, ולילדים מעל גיל 9, ביניהם: שיקום הפה, השתלות שיניים, כירורגיית פה ולסת, טיפולי שורש, טיפולים משמרים, ועיצוב החיוך, כתרים, ותותבות, אסתטיקה דנטלית והלבנת שיניים. יש גם גז צחוק עבור מטופלים הזקוקים לכך.

השיטה המינימליסטית: על הקווים המנחים הייחודיים שלה בטיפול, אומרת ד"ר לופו: "השיטה בה אני דוגלת, היא לטפל בבעיה תוך כדי שימור ככל האפשר על השן הטבעית, שבעיניי היא יקרה כיהלום, ולהימנע מטיפולים מיותרים. לכן, אני אבצע טיפולים הכרחיים בלבד, ופחות פולשניים ככל שניתן. כך, סתימה נרחבת עדיפה על כתר, סתימה עמוקה עדיפה על טיפול שורש, וטיפול שורש עדיף על עקירה ושתל. אני משתדלת לבצע טיפולים הכרחיים בלבד, והקו שמנחה אותי לאורך כל שנות עבודתי הוא להקשיב היטב לתלונת המטופל, ואז לבחור את הדרך אל המטרה תוך שמירה מקסימלית על הקיים".

לצדה של ד"ר לופו עובד ד"ר שלמה דבורי, מומחה לכירורגיית פה ולסת, המבצע השתלות, ניתוחים, הרמות סינוס, השתלת עצם, ועוד, במיומנות ובמקצועיות שרכש לאורך שנות עבודתו בתחום כמומחה. הצוות המקצועי כולל גם שיננית מיומנת ועדינה, העובדת בשיתוף מקצועי מלא עם הרופאים במרפאה, מזה שנים רבות. משלימות את המעגל המזכירה החייכנית והיעילה, והסייעות, כולן עושות הכל כדי לשרת את הלקוחות ביעילות ובנעימות.

דגש על זמינות ועמידה בזמנים. המרפאה פתוחה כמעט כל השבוע, ומקרים דחופים נענים תמיד באותו היום. מתוך כבוד לזמנו של המטופל, במרפאת ד"ר לופו עמידה בזמנים היא ערך עליון.

"אני שמחה ומברכת על לקוחותיי הקבועים החוזרים אליי שוב ושוב לאורך שלושים שנה וכן על הלקוחות החדשים המצטרפים. אני אוהבת את מה שאני עושה ורואה בכל מקרה חדש אתגר מעניין. העבודה נעשית תמיד בסבלנות ואמפתיה רבה, עם הסברים לאורך הטיפול ושילובו של המטופל בכל החלטה. ומעל הכל – דרישה עצמית לביצוע עבודה מושלמת ואידאלית ללא פשרות".

מרפאת השיניים ד"ר אילנית לופו
כתובת: בן יהודה 77 פינת זמיר, מתחם "בית בכפר הדרים" כפר סבא
טלפון / וואטסאפ: 09-7650075

קישור לאתר 

ד"ר אילנית לופו. צילום:גדעון בלצן

ד"ר אילנית לופו. צילום:גדעון בלצן


ד"ר רחל ענר – מרפאת המומחים

"ד"ר רחל ענר מרפאת המומחים" היא מרפאת שיניים מובילה ומתקדמת בכפר סבא, הכוללת קבוצה מובילה ואקלקטית של מומחים ברפואת שיניים מהשורה הראשונה. רופאי השיניים במרפאה הם רופאים מומחים, מובילים בתחומם, בעלי כישורים קליניים יוצאי דופן ואיכות עבודה גבוהה ביותר.

רופאת השיניים ד"ר רחל ענר, הבעלים ומנהלת המרפאה, מומחית בפריודונטיה, סיימה תוכנית התמחות בפריודונטיה (מחלות חניכיים) בביה"ס לרפואת שיניים "הדסה" ב- 1993, עסקה מרבית שנותיה בטיפולי חניכיים ובשנת 2013 הרחיבה את פעילות המרפאה לכל תחומי ההתמחויות ברפואת השיניים במקום אחד.

הרופאים במרפאת השיניים, השינניות ואנשי הצוות כולם, פועלים בתודעת שירות גבוהה ומצטיינת, על פי תפישת "הלקוח במרכז" וראיית צרכיו ורצונותיו בראש ובראשונה ולפני הכל.

המטופל הוא החשוב ביותר, וכל תכנית טיפול נבנית על ידי הרופאים המומחים הקשורים לטיפול בשיתוף עם המטופל עצמו, כאשר הם בוחנים מספר אפשרויות ובוחרים יחד איתו את התכנית המתאימה ביותר לצרכיו וליכולותיו. תכניות הטיפול אינדיבידואליות ובתפירה אישית. הקו המנחה במרפאת המומחים של ד"ר רחל ענר היא גישה שמרנית קלאסית – שמירת השיניים הטבעיות ככל האפשר והימנעות מעקירת שיניים וזאת באמצעות טיפולי שיניים משמרים ומשקמים כאשר עקירות והחלפת שיניים בשתלים דנטליים נעשות רק כאשר אין אפשרות אחרת. גם במקרים של השתלות – העבודה איכותית, מקצועית וללא דופי, להבטחת קליטתם המצוינת של השתלים בפה ותפקודם התקין לאורך שנים ארוכות.

"אנו שמים דגש במרפאה, מעבר לטיפולי שיקום והבראת הפה, על תכניות של תחזוקה ומעקב לשימור הפה לאורך שנים ארוכות", אומרת ד"ר רחל ענר, "יש לנו מטופלים שאנו מטפלים בהם לאורך למעלה מעשרים שנה, והם נמצאים אצלנו במעקב קבוע, ומגיעים לשיננית ולטיפולי תחזוקה ללא צורך בטיפולים נרחבים וללא אובדן שיניים נוסף".

תחומי הטיפול במרפאה: שתלים דנטליים, מחלות חניכיים, נסיגות חניכיים, השתלות חניכיים, הארכת כותרות, ניתוחי חניכיים, תחזוקת חניכיים ושתלים, השתלות ואוגמנטציות עצם, הרמת סינוס, כירורגיה פה ולסת, עקירות כירורגיות, עקירות שיני בינה כלואות, שיקום הפה והסגר, שיקום על שתלים, תותבות מלאות וחלקיות, כתרים וציפויים אסתטיים, סדי לילה, סדציה, ועוד.

מרפאת המומחים. צילום: שרון ס'

מרפאת המומחים. צילום: שרון ס'

הרופאים המומחים במרפאה הם רופאים מורשים של משרד הבריאות מהמובילים בתחומם, לרבות מומחים למחלות חניכיים, השתלות שיניים, שיקום הפה ואסתטיקה, כירורגיית פה ולסת, טיפולי שורש, רפואת פנים אסתטית והרדמה. כמו כן, במרפאה פועל צוות שינניות עתיר ניסיון, המיומן בביצוע טיפולי חניכיים מתקדמים. ד"ר ענר רותמת את הידע העשיר שלה וניסיונה הרב לעבודה עם הרופאים המומחים על תכניות הטיפול לבחירת התכנית הטובה ביותר לכל מטופל, גם ביצירת תכניות לשיקומי פה מורכבים ומאתגרים וגם במצבים קיצונים של חוסר שיניים, מחלות חניכיים מתקדמות, ושימוש בשתלים לצורך שיקום.

המרפאה מצוידת בציוד מתקדם וטכנולוגיות חדשניות. מכשיר לצילום פנורמי במקום, חוסך מהמטופלים טרחה לנסוע למעבדות צילום. "לאחרונה הכנסנו גם סורק אלחוטי ממוחשב המייתר את הצורך בשימוש בחומרי מטבע להכנת כתרים ולקיחת מידות לכתרים" אומרת ד"ר ענר, "הסורק מפיק מידות לכתרים בדיוק מרבי, ובכך מקצר את השלבים להכנת הכתרים והגשרים. העבודה נעשית מול 'מעבדת שנהב' מעבדת השיניים מהאיכותיות וותיקות בישראל המבצעת עבודות באמצעות מכשור מתקדם, והעברת מידע ומידות באונליין, למודלים חרוטים וסרוקים. השימוש בסורקים מאפשר לנו לקבל עבודות הרבה יותר מדויקות ולהשתמש בטכנולוגיות חדשניות יותר לביצוע כתרים וחומרים מתקדמים והעבודה בפה הרבה יותר קלה ופחות פולשנית – ביצוע כתרים בשתי פגישות בלבד במרבית המקרים".

על השאלה – מי הם לקוחות המרפאה, משיבה ד"ר ענר: "הטיפולים שלנו מיועדים עבור מטופלים בעלי אינטליגנציה דנטלית, שמבינים את החשיבות של ההשקעה בטיפולים ברמה הגבוהה ביותר, ואת הצורך בטיפולים משקמים במצבים של חוסר שיניים ועצם – טיפולים המצריכים זמן החלמה, ולא מחפשים קיצורי דרך. אנו מדריכים את המטופלים שלנו לתחזוקת פה ביתית ברמה גבוהה ומותאמת אישית ולצורך להגיע לבדיקות מעקב, ותחזוקה תקופתית על בסיס קבוע ולא על פי הכתבה של כאבים או בעיות אחרות".

"יש לנו צוות שינניות מקצועיות ומנוסות מאוד העובדות איתי מזה 25 שנה ומבצעות טיפול תקופתי בכיסי חניכיים ומחלת חניכיים והן 'התצפיתניות שלי', הן עוקבות אחר מצב הפה של המטופלים ומעדכנות אותי בבעיות או בחזרה של דלקות חניכיים, כל שנוכל לטפל בהם במהירות וביעילות. בימים אלו, אנו חוגגים 25 שנה למרפאת השיניים והחניכיים".

ד"ר רחל ענר, בוגרת ביה"ס לרפואת השיניים שליד האוניברסיטה העברית הדסה עין כרם, ירושלים. בשנת 1993 סיימה תוכנית התמחות בפריודונטיה (מחלות חניכיים) בביה"ס לרפואת שיניים "הדסה". בהמשך הדריכה סטודנטים בנושא מחלות חניכיים ב"הדסה", כיהנה כיו"ר האיגוד הישראלי לפריודונטיה ואוסיאואינטגרציה, ושימשה כנציגת האיגוד לפדרציה האירופאית לפריודונטיה. ד"ר ענר חברה באיגודים מקצועיים בארץ ובחו"ל, פרסמה מאמרים מקצועיים ומרצה בנושא מחלות חניכיים ושתלים. ובשנת 1994, הקימה ד"ר ענר מרפאת מומחים פרטית בכפר סבא.

ד"ר רחל ענר מרפאת המומחים
כתובת המרפאה: ויצמן 83 – מרכז אהרוני, כפר סבא
טלפון: 09-7423435

קישור לאתר 

ד"ר רחלי ענר. צילום: שרון ס'

ד"ר רחלי ענר. צילום: שרון ס'

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר