די ג'י בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock By Vladimir Hodac
די ג'י בשרון. תמונה ממאגר Shutterstock By Vladimir Hodac

די ג'י בשרון: כשהמוזיקה הופכת את האירוע למושלם

להרים אירוע מוצלח זהו אתגר קשה לפיצוח. אולם להרים את האווירה זו משימה פשוטה מאוד, כל עוד יש לכם את הדי ג'י הנכון

פורסם בתאריך: 15.12.19 20:38

DJ FIX MIX – אירוע עם VIBE לא שגרתי

כל אירוע הוא שונה בהרכב האורחים שלו, ולכן לא תמיד קל להרקיד את המוזמנים שלנו. בשביל לגרום לכולם להיפתח ולהתעורר ולא רק לשבת ליד השולחן, אנו זקוקים לחוויה יוצאת דופן. מן אירוע לא שגרתי, שבו ההפתעות ממשיכות להגיע ולשמח את האורחים.

למרות שהמוזיקה תופסת חלק נכבד בכל אירוע, היא עדיין רק חלק קטן מסך כל המרכיבים. בשביל שהיא אכן תקיים את תפקידה ותגרום לאנשים לרקוד וליהנות, חשוב להכניס בשלב הפקת האירוע עוד כמה אביזרים וטריקים שיעוררו את הקהל וידחפו אותם לרוץ אל עבר רחבת הריקודים.

המוזיקה של דיג'יי פיקס מיקס, הלוא הוא המוזיקאי יניב פודלובני, בנויה מכמה סגנונות ושלבים אשר מתחזקים ונהיים אנרגטיים יותר ככל שהאירוע עובר. המטרה שלו היא להכניס את האורחים לאווירה באיטיות ולחכות שהזמן (והאלכוהול) יעשה את שלו. אך על אף העובדה שמדובר ביוצר מוכשר ובדיג'יי מהמעלה הראשונה, המוזיקה היא בכל זאת רק חלק קטן מהווייב הכולל של האירוע.

פיקס מיקס. צילום: גיל מגלד

פיקס מיקס. צילום: גיל מגלד

לפני כארבע שנים, הבין יניב שלמרות ההשקעה המוקפדת שלו במוזיקה, הוא עדיין זקוק לעוד מרכיב שלא ישאיר אף אורח אדיש. לכן, הוא פתח חברות הפקות אשר מציעה מגוון רחב של אביזרים, טריקים, וגאדג'טים חדשניים וייחודיים, כגון: אקדחי עשן, לייזרים, רובוט LED וכדו'.

במהלך שנות ניסיונו הרבות בתחום, הבין יניב כי ישנם מוזמנים שיעלו לרקוד רק אם ידחפו אותם לעשות זאת באופן אקטיבי. בדיוק בשביל לענות על הצורך הזה, מצרף יניב לאירוע כמה רקדניות ובובות, אשר פונות אל הקהל באופן ישיר. בין האנשים שיקפיצו לכם את רמת ההנאה, ניתן למצוא את הארנב השובב שמסתובב בין האורחים, שותה איתם לרוויה ומחלק להם זוהרים, בובות פנדה ענקיות ועוד המון.

יניב ישמח להיפגש איתכם ולבנות יחד איתכם את תוכנית האירוע על כלל רבדיה. נוסף על האביזרים הקיימים ברשות חברת ההפקות שלו, תוכלו לבקש גם מוצרים מיוחדים על מנת לתת לאירוע שלכם ווייב שונה ומיוחד במינו. הכול כמובן יתכתב עם האנרגיה של המוזיקה.

מבחינתו של יניב, האירוע הוא חגיגה של רגש. האורחים צריכים להתרגש, לשמוח ולהיות מופתעים לכל אורכו. המוזיקה של יניב והשירות הייחודי שמעניקים חברת ההפקות שלו, גורמים לכל אירוע להתפוצץ מרוב שמחה ומבטיחים לכם חוויה לא שגרתית שהאורחים שלכם יזכרו לעוד זמן רב.

DJ FIX MIX

טלפון: 050-7626516

קישור לפרופיל ב"סאונד-קלאוד"

קישור לאינסטגרם

קישור לעמוד היוטיוב

קישור לפייסבוק

פיקס מיקס. צילום: גיל מגלד

פיקס מיקס. צילום: גיל מגלד


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר