Animalove חנות מזון לבעלי חיים בכפר סבא. צילום עצמי
Animalove חנות מזון לבעלי חיים בכפר סבא. צילום עצמי

מזון לבעלי חיים בכפר סבא: הכירו את Animalove

למעוניינים במזון וציוד ​​באיכות גבוהה לבעלי חיים, Animalove הוא בגדר ביקור חובה. בנוסף למזון וציוד, בחנות ישנה מספרת בוטיק לכלבים, וכן מגוון רחב של מוצרי בריאות וטיפול לחיות מחמד. הצצה למקום שכשמו כן הוא - אוהב את ההולכים על ארבע

פורסם בתאריך: 17.12.19 17:29

Animalove היא חנות ומספרה לחיות מחמד בכפר סבא, המספקת עבור לקוחותיה מותגים ומוצרים מעולים לצד שירות לקוחות אישי ומוקפד ללא תחרות.

בחנות שמים דגש על איכות המוצרים והשירות שמבוסס על שנות ניסיון רבות בטיפול ועבודה עם חיות מחמד, והבנת חשיבות בריאותן ומרכיבי התזונה הטובים ביותר עבורן. ב – Animalove תמצאו כל דבר בעבור כלבים, חתולים, דגים, ציפורים ומכרסמים, החל ממזון ועד ציוד ואביזרים, תכשירי ניקיון, טיפוח, וויטמינים, משחקים, כלי אוכל ועוד.

החנות, כשמה כן היא, באמת מקום אוהב לבעלי חיים, ומרגישים זאת בכל דבר. בעלי המקום, בני הזוג אוראל ואלמוג לוינשטיין, פתחו את Animalove לפני כשנה, וכבר מתגאים בלקוחות רבים ומגוונים: "מגיעים אלינו בעלי כלבים, חתולים, מכרסמים וציפורים, ואנו מספקים את המזונות והציוד הטובים ביותר עבור כל אחד ואחד מהם" אומרת אלמוג לוינשטיין, "המשימה שלנו, היא להביא מוצרים טבעיים, בריאים ואיכותיים לחיות המחמד, במחירים נוחים ומתוך אהבה אמיתית להולכים על ארבע ולבעליהם. אנו גם מספקים ייעוץ אישי לכל לקוח המעוניין בכך, טיפים והנחיות לאילוף בסיסי והתאמת מזון, חטיפים, מתקנים וצעצועים בהתאם לסוג חיית המחמד, העדפותיה וצרכיה".

אוראל הוא ספר ומאלף כלבים במקצועו, עובד בתחום למעלה מעשור. את לימודיו ביצע בארץ ובחו"ל והוא בקיא ומנוסה בכלל שיטות האילוף ומתאים את השיטה הרצויה ללקוח ולכלבו.

בחנות Animalove הושקעה מחשבה רבה הן בנראות החנות, והן בנוחות הלקוחות. החנות מרווחת מאוד ביחס לחנויות אחרות בתחום, וניתן לעבור במעברים עם עגלות של ילדים או עם כסאות גלגלים. זאת כחלק מהרצון להעניק ללקוחות שירות לצד איכות.

מלבד מזון, מיטות לכלבים ולחתולים, חטיפים, צעצועים, מגוון קערות מזון ושתיה, רצועות וקולרים, Animalove הפכה למפגש שכונתי לחיות מחמד ולאנשיהם בכפר סבא, לצורך קבלת ייעוץ, מענה על שאלות, והתאמת מוצרים לבעל החיים וצרכיו הייעודיים. הרבה מעבר לחנות לחיות מחמד, אוראל ואלמוג מוקירים את הקשר בין בני אדם לבעלי חיים, ויוצרים קשרים עם לקוחותיהם בכדי לגרום להם להרגיש כמו משפחה. חנות Animalove מוקדשת לבריאות ולאושר של חיות המחמד ושותפה למתן הטיפול הטוב ביותר עבור חיות המחמד שאתם אוהבים.

בחנות ניתן לקבל שירות מלא, החל מייעוץ, אילוף, תספורת ועד רכישת המוצרים: "אנו מספקים  מעטפת מלאה ללקוחות שלנו, ודואגים להתאים עבורם את המוצרים המתאימים ביותר. הצוות במקום יודע להתאים לכל בעל חיים את האוכל המתאים לו, בהתאם לגודלו, גילו ומצבו הבריאותי. אנחנו שמים דגש על איכות האוכל שנמכר בחנות. האוכל עשוי רק מרכיבים איכותיים והמותגים המובילים בתחום וזה כמובן לצד מחירים אטרקטיביים לצרכן. אנו פועלים ככל האפשר להוזלת המחירים לצרכן על אף איכות המוצרים הגבוהה במטרה להקל על קהל לקוחותינו, להתחשב בהם וליצור עבורם חוויה הרבה יותר נעימה" אומרים אוראל ואלמוג.

מספרת בוטיק: אחד הדברים הייחודים ל- Animalove היא מספרת הבוטיק לחיות מחמד אשר ממוקמת בחזית החנות. כך, מאפשרת המספרה לבעלים לצפות בתהליך התספורת, וכמו כן מספקת חוויה ייחודית עבור העוברים ושבים ברחוב.

כלבים: בחנות ניתן להשיג מגוון רחב של מוצרים ומזון לכלבים, מזון רפואי, חטיפים, צעצועים, מיטות לכלבים, תכשירים, תרסיסים נגד פרעושים וקרציות ועוד.

חתולים:במקום מגוון רחב של מזון לחתולים, מזון רופאי, צעצועים, שירותים לחתול, מתקני גרוד, אמפולות ותרסיסים נגד פרעושים וקרציות וכדומה.

Animalove: חנות, יעוץ, מספרת בוטיק לכלבים
שעות פעילות: ראשון עד חמישי 9:00-21:00, שישי 9:00-15:00
כתובת החנות: ויצמן 142 כפר סבא
טלפון: 09-8984974
קישור לעמוד פייסבוק


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר