קבלן איטום גגות בשרון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock
קבלן איטום גגות בשרון. תמונת אילוסטרציה ממאגר Shutterstock

לאטום עם חיוך: קבלן איטום בשרון

יש קבלני איטום שבוחרים במקצוע בשביל הכסף, אחרים אולי מחוסר ברירה אבל יש אחד שבחר בו מתוך אהבה. הכירו את שלומי לוי, הבעלים של חברת א.ש.ל איטום גגות, שלא יעזוב את הבית שלכם עד שהתקלה לא תיפתר במלואה – העיקר שאתם תוכלו לחייך כל הדרך לדירה ללא בעיות

פורסם בתאריך: 19.12.19 08:13

בחירה בקבלן איטום לרוב היא משימה קשה. ההיצע רב והתגובות לא תמיד עוזרות לנו לקבל החלטה. אבל מה אם נגיד לכם שיש קבלן לאיטום גגות שהחליט לבחור במקצוע הזה רק כדי לראות את החיוך של הלקוח שלו אחרי העבודה? ואם נוסיף לכך שהוא נחשב לאחד המקצועיים ומנותני השירות הטובים ביותר בתחום אז הפכנו לכם את הבחירה לקלה הרבה יותר.

שלומי לוי, הבעלים של חברת א.ש.ל איטום גגות, בחר במקצוע הזה לפני 18 שנה. באותה תקופה הוא חזר משהות ארוכה בחו"ל שם עבד בענף אחר והחליט להיכנס בישראל לתחום שסקרן אותו, אחרי שהתחיל בשיפוצים ובבנייה.

"העבודה הזו, כקבלן לאיטום גגות, התאימה לי מהרבה בחינות", הוא מסביר. "מדובר בעבודה שאחרי שסיימת אותה אתה יודע אם עשית אותה טוב או לא בהתאם לתגובת הלקוח".

מה מייחד אותך מקבלנים אחרים?

"הלקוחות שבוחרים בי יודעים שיש אבא ואמא מאחוריהם. אם, לדוגמה, צצה בעיה אחרי שאני מסיים את העבודה המאוד רגישה הזו אני חוזר. אני מספק שירות מלא גם אחרי שקיבלתי את התשלום.

"כמעט תמיד אחרי שסיימת את העבודה פתרת את רוב בעיות הנזילות, הרטיבות וההצפות. אבל במידה ולאדם מופיע פתאום משהו קטן אני שמח לחזור ולפתור הכל לשביעות רצונו, בלי תוספת תשלום".

איטום טוב תלוי, כמעט כמו בכל דבר בחיים, בתקציב וגם בסוג הבית ובגג שלו: האם הוא בדרכו לתוכנית פינוי-בינוי או לתמ"א. לחילופין ייתכן שמדובר גם בבניין שדווקא רוצים לשמר אותו יציב וחזק לשנים ארוכות. ישנם גם סוגים של איטומים כשקבלן איטום רשום מתמחה בכולם: יריעות, זיפות ועוד.

"תמיד יש חידושים בנושא. חומרים חדשים, שיטות חדשות. אני עושה הכל ועובדה שאחרי כל כך הרבה שנים במקצוע אני לא שומע מלקוח אחרי עבודה", מבהיר לוי. "בגלל זה אתה רוצה להשאיר אותם מרוצים, כדי שהם ימליצו עליך בעתיד".

איך היית מגדיר את קהל היעד שלך?

"קהל היעד שלי מורכב בעיקרו מוועדי בתים, מאנשים פרטיים וגם מקבלנים. אנשים קוראים לי כשקיים חשש לרטיבות, או כשהם יודעים שיש רטיבות ורוצים למנוע את הנזקים שלה. אולי גם כאלה עם גג רקוב וסדוק שעלול ליצור בעיות. הכל מתבצע בזמנים נוחים ולא בגשם למשל. בימים גשומים אני לא יכול לעבוד. הגג חשוף, רטוב ואי אפשר לתחזק או לשפץ אותו".

אז אם אתם מחפשים קבלן איטום טוב תסתכלו על ההמלצות שלו, תעברו על תמונות מעבודות שביצע או שפשוט תבחרו בשלומי לוי. הוא כבר יעשה לכם את העבודה עם חיוך ויחסוך לכם הרבה כאב ראש.

שלומי לוי, א.ש.ל איטום גגות

טלפון:052-2555663


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר