אלפא חלומות מעץ: ייצור מטבחים וריהוט בהתאמה אישית. צילום: יובל אביב
אלפא חלומות מעץ: ייצור מטבחים וריהוט בהתאמה אישית. צילום: יובל אביב

אלפא חלומות מעץ: ייצור מטבחים וריהוט בהתאמה אישית

אלפא חלומות מעץ מייצרים ריהוט ומטבחים בהתאמה אישית לאדריכלים ומעצבי פנים מכל רחבי הארץ ומצטיינים בהגשמת כל חלום ויצירה של לקוח, הן בהיבט העיצובי והן מבחינת החומרים והמידות

פורסם בתאריך: 29.12.19 15:15

יעל בראון (שם בדוי), היא אחת מאותם אנשים שלא הולכים לחנות כשהם חושקים ברהיט מסוג מסוים, אלא מתכננים את הריהוט שלהם בעצמם ומעצבים אותו על פי טעמם האישי בעזרת מעצב פנים.

המיטה בחדר השינה של יעל תוכננה על ידי מעצב פנים בהתאמה אישית על פי סקיצת "מיטת החלומות" שהיא דמיינה בראשה שנים. היא בחרה במיטה מיוחדת במינה עם רגלי זכוכית המספקת תחושה של ריחוף וקלילות, עם משענת גב מיוחדת הכוללת אחסון סודי ומדפים חבויים. "המיטה שלי היא בגדר 'הגשמת חלומות'", אומרת יעל וצוחקת נוכח משחק המילים, "כן, כן", היא אומרת, "אפילו החלומות שלי השתדרגו מאז שקיבלתי אותה".

יצירתיות, חן והמון אהבה. צילום: חן ליאופולד

יצירתיות, חן והמון אהבה. צילום: חן ליאופולד

יעל בראון, התמכרה די בקלות ובצדק, לרכישת רהיטים בהתאמה אישית. כך היא הוסיפה לחדר השינה ארון עץ מודרני תואם בגודל מדויק על פי מידות החדר ואפילו עם זוויות מיוחדות שתתאמנה למבנה האלכסוני של חדר הארונות שלה. היא לא הסתפקה במפרט הזוויות והמידות אלא בחרה בעצמה את העץ, הצבעים, עיצוב הידיות וגימור המגירות בארון שלה. הספה הכחולה בסלון תוכננה מראש עם שטחי אחסון לכריות נוי ולשמיכות, ושולחן הקפה הלבן התואם עוצב עם רגליים מעוגלות. אפילו את הספריות והמדפים עיצבה יעל בעצמה והיא אומרת שזו רק ההתחלה, שכן היא מתכוונת להמשיך בכך בכל חדר בבית.

"אם אתה משווה את המחיר למה שאוכל למצוא באיקאה או בחנויות דומות, וודאי שיש הבדל תהומי במחיר כשאתה מעצב ריהוט יוקרה בהתאמה אישית", מציינת יעל ומוסיפה, "אבל אם אתה בוחר ריהוט שילווה אותך עד סוף חייך למשך עשרות שנים, ההשקעה ללא ספק שווה את התמורה".

"כלומר, כשעושים זאת נכון ובוחרים חברה יצרנית איכותית לביצוע העבודה, ריהוט סופר איכותי בהתאמה אישית ישמור על הערך שלו לאורך כל השנים הללו".

יעל מציינת את מותג 'אלפא חלומות מעץ' כיצרן איתו היא בחרה לעבוד בעיצוב הפנים לבית שלה. החברה נוסדה בשנת 1990 ומתמחה בייצור וקסטומיזציה של רהיטים ומטבחים בהתאמה אישית, ברמת גימור פנומנלית. היא מייצרת פריטי ריהוט החל מקלאסיים ועד למורכבים שיש בסטנדרטים הגבוהים ביותר ותוך הקשבה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח. כל רהיט מיוצר בהתאמה אישית ללקוח החל מבחירת החומרים – המתכת והעץ ועד לצבעים ולגימור.

במפעל 'אלפא חלומות מעץ' כל פרויקט מתקבל ברמת האב טיפוס ובהתאמה אישית – אם זה חדר ארונות, ארונית טלוויזיה או מטבח. חומרי הגלם האיכותיים מיובאים מגרמניה, אוסטריה ואיטליה ולבחירת הלקוח סוגים שונים של עץ, פרזול, מנגנוני הרמה, הכל תוצרת חוץ, כאשר העבודה ושילוב החומרים מבוצעים במפעל בישראל.

צוות מפעל הבוטיק של 'אלפא חלומות מעץ' נלהב מכל העבודות הקשורות בעץ ונגרות. זה מה שמניע את הצוות ומתבל את היצירתיות והקסם בעבודה שהם מבצעים. כך שאם אתם רוצים להוסיף קצת אישיות לחלל הבית שלכם או רוצים רהיט מותאם לצורך ספציפי – יש לכם לאן לפנות. כל עוד יש עץ בסיפור, צוות אלפא עומד לרשותכם.

כל יצירה במפעל מעוצבת ומיוצרת בדיוק מקסימלי ובתשומת לב רבה לפרטים בעזרת חומרי עץ מהטובים והמשובחים בעולם. כל מרכיב בריהוט הינו איכותי בדיוק כפי שהמוצר המוגמר יהיה.

סינרגיה של טכנולוגיה מתקדמת והון אנושי
התוצאות האיכותיות מתקבלות מתוך סינרגיה איכותית ומדויקת בין טכנולוגיה מתקדמת לבין הון אנושי במפעל הנבחר בקפידה. תכנון ועיצוב המוצרים נעשה באמצעות מחשב והייצור נעשה באמצעות המיכון הטכנולוגי המתקדם בעולם ומכונות בהן משתמשים בחברות המטבחים הגדולות בישראל. במפעל עובדים נגרים מנוסים – חרשי עץ מקצועיים המייצרים מוצרים מתוך מטרה שימשיכו לשרת את הלקוח לפחות למשך חמישים שנה ויותר. מותג 'אלפא חלומות מעץ' מספק אחריות לכל מוצר לכל החיים, לכל מרכיב במוצר ולכל חלק.

עבודה מול אדריכלים ומעצבי פנים
קהל הלקוחות העיקרי של המותג הוא אדריכלים ומעצבי פנים ידועים מכל רחבי הארץ, להם המותג יכול להגשים בקלות ובדיוק מקסימלי כל עיצוב לריהוט – מהבסיסי ביותר ועד לחלום הפרוע ביותר של הלקוח. השימוש הקפדני בחומרי גלם איכותיים ופתרונות האחסון הדקורטיביים בהתאמה מלאה לצרכים ולרצונות הלקוח של המעצב/האדריכל, מבטיחים כי תוצאות עבודתו יהיו מצוינות ומשביעות רצון.

בהתחשב בפרמטרים שהוגדרו על ידי האדריכלים ומעצבי הפנים, מפעל 'אלפא חלומות מעץ' יכול לעמוד בהצלחה בדרישות הלקוח בכל סוגי הפרויקטים, וכן בייצור יצירות ייחודיות והתאמה אישית של דגמים קיימים. מומחיות המותג מאפשרת להתאים את רמת הנוחות והגימורים על פי המאפיינים של כל פרויקט והאפקטים המבוקשים.

למתוח את גבולות הדמיון והיצירה
'אלפא חלומות מעץ' מגשימה את החלומות והפנטזיות של המעצבים על ידי שיטת נגרות טכנולוגית מתקדמת בעץ. המותג מתמחה בתכנון, פיתוח וייצור בעץ בהתאמה אישית ולפי מידה על פי תכניות אדריכליות פרי דמיון ורעיונות של מטבחים. אם הלקוח ירצה דיוקן שלו על חזית המטבח הם יודעים לייצר זאת, ואם החלום שלו הוא ארון מודולרי עם מגירות שיכולות לנוע ממקום למקום – זה יתגשם.

איים וחזיתות, משטחי עבודה, ארונות אמבטיה תלויים ומונחים, דלתות הזזה, מזווים ומגירות אחסון, הם רק חלק מהעבודות המבוצעות במפעל והתוצאות מרשימות ומרגשות.

עיצוב שרואים רק אצלכם בבית. צילום: יובל אביב

עיצוב שרואים רק אצלכם בבית. צילום: יובל אביב

ריהוט בהתאמה אישית
בעולם העיצוב המתקדם והדינמי כיום, שום דבר לא משדר יוקרה יותר מאשר רהיטים מעוצבים בהתאמה אישית. רהיטים בהתאמה אישית מבדילים בין מלונות בוטיק ומלונות רשת ובין דירה סטנדרטית ופנטהאוז יוקרתי. הריהוט המעוצב באופן אישי על פי בחירותיך הוא חלק מכרטיס הביקור של הבית, הוא מצביע על סטנדרט גבוה וטעם משובח והוא זה המייחד אותך מאחרים.

חשבו על שידת לילה מעץ ממוחזר בסגנון כפרי, שולחנות מעוטרים בבדי משי מפוארים וכסאות פשתן מרופדים בקטיפה ירוקה, אלו דברים שלא תוכלו להשיג בייצור רהיטים המוני.

מלונות פאר יוקרתיים ובתים פרטיים משתמשים ברהיטים בעיצוב אישי גם כדי להתיישר עם מגמות עיצוב משפיעות ברחבי העולם.

מלבד ההיבט העיצובי, בין היתרונות הגדולים ביותר של ריהוט בעיצוב אישי הוא שניתן לתכנן אותו כך שיתאים לחלל ספציפי. בין אם חלל הבית שלך ענק ומצריך מילוי ובין אם מדובר בדירת חדר קטנה, הריהוט המדויק והנכון ינצל את השטח באופן האידאלי ויגרום לכל חלל להיראות מרהיב.

ריהוט מדויק ונכון. צילום: יובל אביב

ריהוט מדויק ונכון. צילום: יובל אביב

'אלפא חלומות מעץ' מובילה בעיצוב, ייצור ושיווק של ארונות הזזה, ארונות קיר וחדרי ארונות במגוון של צורות, גדלים, עיצובים מיוחדים, סוגי דלתות ומגירות. ההיצע הרחב כולל ארונות הזזה, ארונות בסגנון כפרי, בסגנון רטרו ומגוון עצום של סגנונות בשילוב פרזולים שונים ועוד אינסוף פרטים הקשורים לארונות מעץ ואחסון לבית.

באולם התצוגה של 'אלפא חלומות מעץ' בנתניה תוכלו למצוא ארונות בגדים, שידות, ארונות הזזה, ארונות פתיחה, ארונות קיר מותאמים אישית, וחדרי ארונות לבית בעיצובים ייחודיים ובטכנולוגיה המתקדמת. אצלנו תוכלו להרכיב ארון בהתאמה אישית לכל מטרה בעיצוב ייחודי, הייצור מתבצע באלפא דרים ועובר תהליך בקרת איכות קפדנית.

בחברה מתמחים גם בייצור שולחנות בשלל עיצובים ועיטורים במיכון המתקדם המאפשר לבנות שולחן פרקטי ומעוצב על פי מידות וטעם אישי. השולחנות מיוצרים מחומרי גלם איכותיים אשר עוברים תהליך חריטה ייחודי. התוצאה המתקבלת היא עיצוב מיוחד שלא יימצא בשום בית אחר.

בהיבט השולחנות – הטכנולוגיה הייחודית לייצור שולחנות עץ היא בלעדית לחברה ומאפשרת לעמוד בסטנדרט אירופאי עמיד ולהגיע לרמת גימור מקסימאלית. השולחנות של אלפא מתאימים למטבחים מודרניים וכפריים, סלון, גינה וכד'.

מעבר לריהוט ביתי, החברה מספקת ריהוט למרפאות ומרכזיים רפואיים ועוסקת בשירותי ייצור מקצועיים בתחום. הריהוט ייעודי לבתי חולים, מרפאות ובתי מרקחת, כגון: דלפקי שירות ומכירה, עמדות מזכירות, דלתות לחדרי רנטגן, עמדות רופאים ואחיות, ארונות לאחסון תרופות, מגירות בתי מרקחת, מחיצות אקוסטיות לבתי מרקחת ועוד.

מטבחי יוקרה בהתאמה אישית
מטבחים המיוצרים בהתאמה אישית הם ייחודיים בעיצובם, בחומריהם, במגוון האפשרויות המודולריות, בהתאמה אופטימלית לחלל ולשטח וביתרונות הרבים והמגוונים שהם מספקים.

תהליך יצירת מטבח מותאם אישית, שונה בין בית ובית ומלקוח ללקוח. עבור בעלי בתים רבים, מטבחים מעוצבים אישית הם חלום לכל החיים. המטבח הוא מרכז האנרגיה של הבית ומטבחים בהתאמה אישית יכולים לשקף את הסגנון והאישיות של בעליהם. כך, אנשים רבים מבלים שנים בחלום תכנון המטבחים שלהם עד לפרט הקטן ביותר, וב'אלפא חלומות מעץ' הם זוכים להגשים את חלומם.

מי שחולם על המטבח המושלם יזדקק לאנשי המקצוע המובילים בענף וזה בדיוק מה שמציעה החברה. היא מייצרת ובונה מטבחים עבור מגוון רחב וגדול של לקוחות מכל רחבי הארץ, ביניהם לקוחות פרטיים, מעצבים, ואדריכלים.

המטבחים המותאמים אישית של 'אלפא חלומות מעץ', מיוצרים במפעל הייצור של החברה, בשילוב החומרים הטובים ביותר המיובאים מאירופה וצוות המתמחה בכל סוגי המטבחים, למינציה, ואקום, פוליאוריתן, ועץ מלא עם גרניט וקוורץ.

המטבחים חזקים, איכותיים ועמידים לכל החיים. הם מאפשרים הוספת שדרוגים כגון: מגירות צמודות רכות, דלתות סגורות רכות, מגירות סלים נשלפות, תאורת ארונות, דלתות זכוכית, מדפי זכוכית, מתלי צלחות ועוד ועוד. באולם התצוגה במפעל, תוכלו לראות מגוון מטבחים שיוצרו בהתאמה אישית.

התקנת המטבח מבוצעת על ידי קבלנים מומחים מטעם החברה המנוסים באופן מדויק להרכבת המטבח בבית הלקוח.

סגנונות המטבחים המיוצרים נעים בין קלאסיים למודרניים, כפריים או תעשייתיים, קבועים או מודולריים, מטבחים בעיצוב נקי, מינימליסטי, עם מעט צבע, ומטבחים בעיצובים וצבעים נועזים, הכל על פי טעם ובחירת הלקוח.

דמיינו את מטבח החלומות שלכם במציאות. צילום: חן ליאופולד

דמיינו את מטבח החלומות שלכם במציאות. צילום: חן ליאופולד

הקו המנחה בעיצוב המטבחים הוא נוחות ואיכות, המהווים את הבסיס לאיכותו הנשמרת של המטבח לאורך עשרות שנים. המטבחים ב'אלפא חלומות מעץ' נחשבים מאז ומתמיד לבחירה מצוינת והם ללא ספק ימשיכו את המורשת גם בעתיד.

את המטבחים והרהיטים שיוצרו בהתאמה אישית, תוכלו לראות באולם התצוגה במפעל 'אלפא חלומות מעץ' ולהתרשם מאיכות המוצרים והעיצוב האולטימטיבי.

חברת 'אלפא חלומות מעץ' נוסדה בשנת 1990 ומתמחה בעיצוב וייצור מטבחים ורהיטים בהתאמה אישית וברמת גימור יוצאת דופן. תפישת העולם בחברה היא עיצוב וייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך הקשבה לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח.

הייצור נעשה על פי תכנון אדריכלי ועצמאי כאחד. תחומי ההתמחות של אלפא חלומות מעץ: מטבחים,  ארונות הזזה, ארונות פתיחה במישור אחד, חדרי ארונות, ארונות אמבטיה, נגרות כללית.

המקצוענים של נגרית אלפא עוסקים בשלל עבודות עץ ופרזול תוך שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומעמידים לרשותכם שלל מוצרים איכותיים וברמת גימור ובעיקר פרקטיות גבוה במיוחד במגוון עיצובים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

 

אלפא חלומות מעץ

כתובת: הפלדה 16, נתניה

קישור לאתר 

טלפון: 050-6904958, 09-8845497

הגיע הזמן להגשים חלומות. צילום: גדעון לוין

הגיע הזמן להגשים חלומות. צילום: גדעון לוין


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר