אלגד תעשיות - פרגולות. באדיבות "אלגד תעשיות"
אלגד תעשיות - פרגולות. באדיבות "אלגד תעשיות"

פרגולות: הטרנדים החמים של שנת 2020

עולם הפרגולות מיצב את עצמו בשנים האחרונות כמוצר הייטק חדשני וטכנולוגי עם מגוון עצום של מוצרים ואפשרויות ופיתוחים עתידניים פורצי דרך. בחברת אלגד תעשיות חושפים בפנינו את החידושים המתקדמים בעולם בתחום

פורסם בתאריך: 2.1.20 17:27

אחד המאפיינים הבולטים של המאה הנוכחית הוא היבט ההתחממות הגלובלית. כדור הארץ מתחמם בקצב קבוע ומוביל למשבר בריאותי ואקולוגי. אם נוסיף לכך את מאפייני האקלים המאתגרים במדינת ישראל, אין ספק כי נדרשת התמודדות מתמדת עם בעיית החום והלחות.

אחת החברות המובילות המספקת פתרונות מעשיים ומתקדמים נגד החום, היא חברת אלגד תעשיות המספקת פרגולות חשמליות, סוככים ומערכות הצללה חשמליות של חברת ברוסטור,– החברה המובילה בעולם לפתרונות הצללה. שוחחנו עם נציג מחברת אלגד תעשיות בכדי להתעדכן בפיתוחים המתקדמים בעולם בתחום הפרגולות ולהכין את עצמנו לקיץ."אנשים שאשר רוכשים ומעצבים לעצמם בית פרטי, ווילה עם חצר אחורית או פנטהאוז עם גג מעוצב, מבינים את חשיבותו של מבנה ייעודי בו הם יכולים לשבת, לבלות ולהירגע" הוא אומר, "לשם נכנסת הפרגולה ומייפה את התמונה. אפשר להסתכל על פרגולה במספר היבטים שונים, החל מתוספת עיצובית יפיפייה לחצר או לגג, דרך פתרון הצללה מתקדם נגד החום ונזקי השמש, עם סגירת חורף עמידות לגשם, והגנה על הריהוט ועד למוצר טכנולוגי הייטקיסטי מתקדם ופרקטי".

אנשים היום בוחרים בפרגולה חשמלית ובכלל בפרגולות יוקרתיות, מדוע?

"פרגולות חשמליות הן בעלות עמידות גבוהה לרוחות, מתאימות לדירות בקומות גבוהות, וכן לחצרות ומרפסות. הן מספקות עמידות מוחלטת לשמש, עמידות גבוהה לרוחות, עמידות לגשם, קורוזיה וחלודה. הטכנולוגיה שלהן מתקדמת, חלקן מאפשרות סגירה ופתיחה בלחיצת כפתור, ויש להן אבזור עשיר כגון: ווילונות, תאורה, מאוורר, חימום, רמקולים, מוזיקה, תאורת לד, ועוד.
"יש גם עניין של תחרותיות, בדיוק כמו בכל מוצר נחשב אחר. הפרגולות המתקדמות משויכות בדרך כלל לבתי יוקרה מושקעים, ובדיוק כמו שהשכן שלך מסיר את הניילונים מהפורשה החדשה שלו וממלא את המים בבריכה שבחצר, כך, הוא גם יתגאה בפרגולה שלו שהיא פריט טכנולוגי ועיצובי לכל דבר ועניין".

 באדיבות "אלגד תעשיות"

באדיבות "אלגד תעשיות"

אילו חידושים מתקדמים נכנסו לעולם הפרגולות בשנים האחרונות?

"הפרגולות, כאמור, הפכו להיות מוצר מאוד טכנולוגי וישנן פרגולות כל כך מתקדמות שהן יודעות 'לחוש' את מזג האוויר ולסגל את עצמן לתנאי האקלים שבחוץ. יש 'פרגולות חכמות' בעלות תריסים נעים, שאתה יכול להפעיל דרך אפליקציה בסמארטפון ולשלוט בתריסים של הפרגולה, לסגור אותם ולחסום את הגשם ולפתוח במידה המתאימה לך, כישנה בריזה נעימה. הפרגולות הללו נחשקות מאוד, כיוון שהן מספקות לך צל או הגנה מפני הגשם בעת הצורך, מבלי שיהיה מעליך גג קבוע.פיתוח מתקדם נוסף, הוא פרגולות עם חיישנים (סנסורים) מובנים שחשים במזג האוויר, פותחים וסוגרים באופן אוטומטי את הפלטות של הפרגולה על פי תנאים או בשעות מסוימות במשך היום אותם הגדרתם מראש.

"פרגולות ביו-אקלימיות הן מהפרגולות המתקדמות בעולם. הן מתכוונות באופן מושלם והרפרפות ניתנות לסיבוב על צירן ואף לפתיחה מלאה בכדי ליצור בריזה קלה ונעימה שתחדור פנימה תוך חסימת אור השמש הישיר. הפרגולות מספקות הגנה מקסימלית מפני השמש בקיץ ומפני הרוחות והגשם בחורף, וכוללות מרזבים דרכם מתנקזים מי הגשמים כדי שלא יישארו על הגג".

מה חשוב לבדוק כשקונים פרגולה חשמלית?

"לא כל פרגולה חשמלית היא עמידה לגשם. הפרגולות החשמליות של ברוסטור שחברת אלגד מספקת הן העמידות ביותר לגשם ורוחות שקיימות בשוק. הפרגולות החשמליות של ברוסטור אותן אנו מספקים הן היחידות שאוטמות ב 100 אחוז מהגשם.חשוב לבדוק את עמידות הפרגולה לאורך שנים, את האחריות למוצר, שירות הלקוחות המתקדם של החברה שיבטיח מענה ותמיכה לכך צורך ולכל אורך הדרך, חברת אלגד פועלת בתחום מזה 30 שנה וצברה ניסיון ללא תחרות בעולם פתרונות הצללה.

"בתים רבים בישראל נמצאים בקו ראשון לים, פוטנציאל להרבה אבק, קורוזיה, לכלוך ובעיקר לחות, והחומרים מהן עשויות הפרגולות של ברוסטור עמידים באופן טוטאלי לכל אלו. הן בטוחות גם נגד בלאי וזו הסיבה שאלגד מרגישה נוח לספק אחריות על המוצרים לאורך שנים. חשוב גם לבדוק את כל האפשרויות שהחברה מספקת את הגיוון ויכולת ההתאמה האישית. האם אתה כבול למוצר הסטנדרטי שהחברה מספקת? או יכול לבחור בין אפשרויות שונות בפרגולות, צבעים ומרקמים ופתרונות קירוי משלימים. אנו מספקים פרגולות עם מעל 100 אופציות של צבעים לבדים, פרגולות ללא רגליים לתליה מהאוויר הפרגולות שאנו מספקים מיוצרות ונצבעות במפעלי היצרן לפי תקן אירופי בפיקוח הנדסי ומכילות מגוון אפשרויות מובנות משלימות להעצמת החוויה ואף שליטה על ידי בית חכם".

אלגד תעשיות
כתובת: שדות ים
טלפונים: 04-6324323, 052-2222183
קישור לאתר 

 באדיבות "אלגד תעשיות"

באדיבות "אלגד תעשיות"


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר